Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

IMG_4382.JPG

enis

Max :-) De var bättre förr när de tog sig tid att tillaga burgaren. Min favorit var Maxbiff med Gurkmajjo som serverades på en folietallrik. (typ -86 när man jobbade som växlingsledare på SJ/Sundsvall)

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Dela på andra sajter

Nu har jag påbörjat resan mot BKK men först BGO-STO och noll space för benen även denna gång. Blir väl bättre på Thai i morrn.

20161021_204919.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Nu har jag påbörjat resan mot BKK men först BGO-STO och noll space för benen även denna gång. Blir väl bättre på Thai i morrn.

20161021_204919.jpg

//Broskan

Trevlig Resa [emoji4]

Tapatalkat

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

Intagit relaxläge 

20161003_140533.jpg

Har du syrgastuben på örat?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Broskan:

20161021_204919.jpg

//Broskan

Hur fick du med dig läsken in på planet?

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nemo:

Hur fick du med dig läsken in på planet?

Man kan väl handla saker efter säkerhetskontrollen? Typ i taxfree butiker eller restauranger.

Pattaya

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Stoneys:

Man kan väl handla saker efter säkerhetskontrollen? Typ i taxfree butiker eller restauranger.

Jo, men kollar de inte strax innan man går ombord? Suvarnabhumi hade en sån koll en gång när jag åkte, inrikes men ändå. Inga vätskor över en viss mängd fick tas med ombord. Kanske bara gällde nitroglycerin.  :P

Ändrades av Nemo
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Nemo:

Jo, men kollar de inte strax innan man går ombord? Suvarnabhumi hade en sån koll en gång när jag åkte, inrikes men ändå. Inga vätskor över en viss mängd fick tas med ombord. Kanske bara gällde nitroglycerin.  :P

Nemas problemas bara köpa i butiken inne i hallen.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Nemo:

Inga problem att handla i restaurangen i Hat yai och ta med ombord senast i feb i år.

Pattaya

Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Broskan:

Nemas problemas bara köpa i butiken inne i hallen.

43 minuter sedan, skrev Stoneys:

Inga problem att handla i restaurangen i Hat yai och ta med ombord senast i feb i år.

Ja, säger ni det så är det väl så.  :)   Är inte så van med flygtransporter.

Dela på andra sajter

Kämpar vidare. Andra delmålet uppnått, under 80kg för första gången på lång tid...

-13,5kg på knappt 3 månader ???

IMG_3254.JPG

Dela på andra sajter

Kiev har jag varit i 2001. Fina brudar medans killarna saknade tänder.

Finns ett ganska häftigt munkkloster att besöka centralt samt gammal del där Kiev började för länge sedan på en kulle.

Fast en gång räcker i Kiev känner inget större behov att åka tillbaka. Men det kan ju hänt en massa sedan jag var där.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag tycker det är toppen här, inte som i Moskva med alla som försöker lura en. Trevligt folk än så länge. Och Saltgurkan satt gott i magen IMG_wsqoj4.thumb.jpg.19b9abbc7641e53d363

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk

Dela på andra sajter

Har ångest inför morgondagens jakt.

Kl 08.00 ska jag stå på plats med hundarna, alla pejlar och radioutrustning laddad och klar. Burar i bilen matsäck packad... Jag har inte gjort ett skit, är sjuk och har eg ingen lust.. Men vaffan börjar med att duscha och raka av det begynnande tomteskägget, men först en Diplomatico till... Skål på er Grevar och Baroner...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Odin:

Har ångest inför morgondagens jakt.

Kl 08.00 ska jag stå på plats med hundarna, alla pejlar och radioutrustning laddad och klar. Burar i bilen matsäck packad... Jag har inte gjort ett skit, är sjuk och har eg ingen lust.. Men vaffan börjar med att duscha och raka av det begynnande tomteskägget, men först en Diplomatico till... Skål på er Grevar och Baroner...

Du får väl ladda upp med ett skjut...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Benriach:

Du får väl ladda upp med ett skjut...

Nåja mittåt.

Kom överens med min kära hustru att låta skägget växa ett par veckor iaf, ok det kliar som f-n men vaddådå. ska bli roligt att se Tomten i spegeln till jul

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev M33:

Märkligt benutrymme på rad 1

IMG_3267.JPG

Det är ju för dom som är låghalt vet du väl.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...