ragson Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 Kollar på "the Wire" och det poppade upp en kul regskylt... Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 On 2016-10-16 at 14:48, skrev audirs2: Enligt kunden så skall denna rost blästras bort och hela containern få ny färg, så denna söndag blir inte vilodag idag heller! Containern är ju 6 m lång så lite rost är det! Rostson e borta, hurra för ny färg! M4 gruppen, hämta! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 Rostson e borta, hurra för ny färg! M4 gruppen, hämta! Snyggt jobbat [emoji106]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 Äntligen kommit igång med motions simning, jobbet betalar för årskortet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 Tar en kall på beachroadSent from my T06 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 Äntligen kommit igång med motions simning, jobbet betalar för årskortet. Sitter du i baren [emoji23]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 12 minuter sedan, skrev Peolito: Sitter du i baren Skickat från min iPhone med Tapatalk En korv med bröd sitter alltid bra efter träningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 Provar Piemonte viner på Långbro Värdshus.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 13 minuter sedan, skrev Peolito: Provar Piemonte viner på Långbro Värdshus. Skickat från min iPhone med Tapatalk Minst tre flaskor bör man tömma innan man kan komma med ett utlåtande. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 Ny mässa, och nu var det verkligen frikostigt med dryck och mat. Det roligaste tyckte jag var i Volvos monter, där de serverar vin under en skylt som säger "Hur långt kan du köra?" Berättade det för en bekant som jobbar där och han hade inte noterat det, sen berättade han det för andra Volvoiter och en del skrattade, en del såg bekymrade ut. Fortsätter med lite bussbilder Och detta bjöd Volvo på, förutom vinet då Lite blandade mat- och dryckesbilder Här fick man se upp!! Det fanns många sköna säten att testa Ompa ompa... En stor motor manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 Minst tre flaskor bör man tömma innan man kan komma med ett utlåtande. Tre flaskor vin räknas som en fördrink. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 11 minuter sedan, skrev Peolito: Tre flaskor vin räknas som en fördrink. Skickat från min iPhone med Tapatalk Du har fan släkt från Finland asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 Du har fan släkt från Finland asså! :rotfl: Nä men jag har klämt många finnar i mina yngre tonår [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 1 minut sedan, skrev Peolito: Nä men jag har klämt många finnar i mina yngre tonår Skickat från min iPhone med Tapatalk Jäkla mördare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 På väg hem från ambassaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 19, 2016 Dela Inlagd Oktober 19, 2016 2 timmar sedan, skrev Bibben: Ny mässa, och nu var det verkligen frikostigt med dryck och mat. Det roligaste tyckte jag var i Volvos monter, där de serverar vin under en skylt som säger "Hur långt kan du köra?" Berättade det för en bekant som jobbar där och han hade inte noterat det, sen berättade han det för andra Volvoiter och en del skrattade, en del såg bekymrade ut. Fortsätter med lite bussbilder Och detta bjöd Volvo på, förutom vinet då Lite blandade mat- och dryckesbilder Här fick man se upp!! Det fanns många sköna säten att testa Ompa ompa... En stor motor Carlsberg? Heineken?? Hade dom inte ens vett att tillhandahålla öl?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 20, 2016 Dela Inlagd Oktober 20, 2016 Väntar på flyget till Kiev för 6 dagars semester efter Dominikanska. Blir även ett besök till Tjernobyl.Vad kan gå fel med snorbillig öl samt mången sevärdheter? Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 20, 2016 Dela Inlagd Oktober 20, 2016 Väntar på flyget till Kiev för 6 dagars semester efter Dominikanska. Blir även ett besök till Tjernobyl.Vad kan gå fel med snorbillig öl samt mången sevärdheter? Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Kiev har jag varit i 2001. Fina brudar medans killarna saknade tänder. Finns ett ganska häftigt munkkloster att besöka centralt samt gammal del där Kiev började för länge sedan på en kulle. Fast en gång räcker i Kiev känner inget större behov att åka tillbaka. Men det kan ju hänt en massa sedan jag var där. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 20, 2016 Dela Inlagd Oktober 20, 2016 Dagens lånebil idag, ett riktigt vrålåk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 20, 2016 Dela Inlagd Oktober 20, 2016 Dricker rysk mjöd. Smakar sådär.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 20, 2016 Dela Inlagd Oktober 20, 2016 6 timmar sedan, skrev 65Selander: Väntar på flyget till Kiev för 6 dagars semester efter Dominikanska. Blir även ett besök till Tjernobyl. Vad kan gå fel med snorbillig öl samt mången sevärdheter? Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Grymt, dit vill jag också åka. Rapport tack PS ETKT-numret borde du maska bort också (namnet med förresten). Annars bokar jag om dig till Malmö, i ekonomi, och döper om dig till Muhammed Omar... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 20, 2016 Dela Inlagd Oktober 20, 2016 Grymt, dit vill jag också åka. Rapport tack [emoji4] PS ETKT-numret borde du maska bort också (namnet med förresten). Annars bokar jag om dig till Malmö, i ekonomi, och döper om dig till Muhammed Omar... [emoji6] Aha det tänkte jag inte på. Sitter nu i lobbyn på hotellet och väntar in Brynäsmatchen. Har ju VPN. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 Tar en bira på Parma.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 Skjutsat frugan till Örebro slott där det är en samling för avsked till den thailänska Kungen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2016 Dela Inlagd Oktober 21, 2016 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu