MickeN Inlagd Oktober 14, 2016 Dela Inlagd Oktober 14, 2016 Sitter och väntar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 14, 2016 Dela Inlagd Oktober 14, 2016 Läkarbesök i Kallhäll och röntgen i Jakobsberg, allt under en timme. Det kan man inte klaga på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Klantar mig, men jag hade i alla fall underlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 8 minuter sedan, skrev M33: Klantar mig, men jag hade i alla fall underlägg Ta en stänkare så du blir stadig på handen igen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 3 minuter sedan, skrev B747: Ta en stänkare så du blir stadig på handen igen. haha, kan vara så Fick ju städat lite extra nu och plockade bort den fula mattan när jag ändå var i farten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Förra helgen så monterade jag trappräcken hos EA. Nu i veckan slutade Ea värmepanna att fungera, så nu är en ny beställd, den monteras nästa helg. Tur att man har veckan på jobbet att vila sig. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Kaffe latte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 En sväng till havet i Pak Nam Pran för seafood-middag i solnedgång och fullmåne. Här dånade musiken ur högtalarna trots vissa påbud. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 hämtat krondill från landet..  Och nu steker jag på lite svamp och lök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Lagar Home made Canjun kryddad potatis & Ribs med en chilisås.därtill ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Hamnade visst på thaipartaj.[emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Hamnade visst på thaipartaj.[emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Bara brudar [emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Sitter på pubbenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev B747: Hamnade visst på thaipartaj. Skickat från min iPhone med Tapatalk Är det din Festis? Trevligt sällskap för övrigt. Citat Ändrades Oktober 15, 2016 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Ökat upp min samling av ölunderläggSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Taxi mot flyget hem - ✅ Betalat med Icakort - ✅ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 På väg hem till Gbg från Orust idag fick jag en gammal låt på hjärnan (utan förvarning) som jag inte har tänk och lyssnat på länge....... Så nu pumpar Imperiet för fullt här hemma till grannarnas stora förtret........ Kommer såväl ihåg när jag var på Liseberg och såg deras avslutningsturné........ Så jävla bra........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: På väg hem till Gbg från Orust idag fick jag en gammal låt på hjärnan (utan förvarning) som jag inte har tänk och lyssnat på länge....... Så nu pumpar Imperiet för fullt här hemma till grannarnas stora förtret........ Kommer såväl ihåg när jag var på Liseberg och såg deras avslutningsturné........ Så jävla bra........... Imperiet är sjukt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 30 minuter sedan, skrev M33: Imperiet är sjukt bra! Ja, det är konstigt att jag inte lyssnat mer på dem de senaste åren men det är lätt att många skivor drunknar i allt musikflöde man har....... Just nu är det "Guld & Döda skogar" som går på repeat...... Fast denna versionen är inte den bästa....... Mer kärlek med Thåström........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 16, 2016 Dela Inlagd Oktober 16, 2016 Enligt kunden så skall denna rost blästras bort och hela containern få ny färg, så denna söndag blir inte vilodag idag heller! Containern är ju 6 m lång så lite rost är det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 16, 2016 Dela Inlagd Oktober 16, 2016 Den nostalgiska resan fortsätter idag......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 17, 2016 Dela Inlagd Oktober 17, 2016 Käkar frulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 17, 2016 Dela Inlagd Oktober 17, 2016 Kontrollerar benutrymmet på 3C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 17, 2016 Dela Inlagd Oktober 17, 2016 Ännu bättre nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 17, 2016 Dela Inlagd Oktober 17, 2016 Förra veckan. Ser ett fruntimmer som fäster nåt plast/lerliknade på ett träd och sen ser ut att be om nåt. Sen ett par sjyssta bilar En glömd bild från förra mässan. Måste vara sämsta företagsnamnet, och ändå har de överlevt 70 år (utan att bli sjuka). Skaffat bonuskort på Lidl, ett måste med dessa massiva rabatter AW med Segway och öl/vin Försökte mig på en selfie men gick sådär... Sen fick det bli lite dryck manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu