Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Har just målat taket i jäntans rum igen.Jag gav mig själv backjobb.Har gått i flera veckor och retat mig på att taket blev flammigt på ett ställe.Så det blev till att bära ut möblerna igen och maskera.Konditionen är inte på topp känner jag,flåsade som en kåt tjur.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just målat taket i jäntans rum igen.Jag gav mig själv backjobb.Har gått i flera veckor och retat mig på att taket blev flammigt på ett ställe.Så det blev till att bära ut möblerna igen och maskera.Konditionen är inte på topp känner jag,flåsade som en kåt tjur.

 

Ett tips för nästa gång http://www.alcro.se/Artiklar/Pressmeddelande/2009/Milltex-2-RF---farg-for-moderna-tak-/    går inte och misslyckas med :)

 

Kåtflåset har jag ingen lösning på tyvärr B)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipset.Körde med Beckers.Det är inte så lätt för en lekman.Jag hade en strålkastare och en polare förra gången till hjälp,lika fullt så blev det flammigt.Ok det dracks ju en del öl oxå. :52:  :thumbsup: Nu ser det riktigt bra ut.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipset.Körde med Beckers.Det är inte så lätt för en lekman.Jag hade en strålkastare och en polare förra gången till hjälp,lika fullt så blev det flammigt.Ok det dracks ju en del öl oxå. :52:  :thumbsup: Nu ser det riktigt bra ut.

 

Beckers o alcro är samma skit i olika burkar.. Du gör väl misstaget som alla glada amatörer ...gnider rollern torr, mycket färg ska det vara.

Men med beckers/alcros takfärg RF(reflexfritt) så kan man måla hur fan man vill egentligen, blir bra när det torkar ändå.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Lördagskväll. Gräsänkling frugan på väg till Issan för stort bröllop. Funderar på att spela en liten trudilutt på skinnflöjten o porrsurfa lite,

Men va fan.det blir ett gäng Wiskey och kolla V75. Bättre för hälsan.ingen aning :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Beckers o alcro är samma skit i olika burkar.. Du gör väl misstaget som alla glada amatörer ...gnider rollern torr, mycket färg ska det vara.

Men med beckers/alcros takfärg RF(reflexfritt) så kan man måla hur fan man vill egentligen, blir bra när det torkar ändå.

Tja.Yrkesmän är yrkesmän.Amatörer är amatörer he he.Har skrivit upp ditt tips.Det blir väl mer renoveringar senare i vinter.Måste fräscha upp hallen och knullrummet oxå. :)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja.Yrkesmän är yrkesmän.Amatörer är amatörer he he.Har skrivit upp ditt tips.Det blir väl mer renoveringar senare i vinter.Måste fräscha upp hallen och knullrummet oxå. :)

 Ska du ljudisolera knullrummet då? Tanke på att du flåsa så pass? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

 Ska du ljudisolera knullrummet då? Tanke på att du flåsa så pass? :)

Japp.Prio nr1! Alternativet är ju att motionera.Men det är ju så trist. :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp.Prio nr1! Alternativet är ju att motionera.Men det är ju så trist. :thumbsup:

 

Ligga på rygg är väl inte så ansträngande ! :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Begraver en familjemedlem.

 

post-3356-0-25324800-1385215845_thumb.jp

 

R.I.P marsvinet Viktoria

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tack för tipset.Körde med Beckers.Det är inte så lätt för en lekman.Jag hade en strålkastare och en polare förra gången till hjälp,lika fullt så blev det flammigt.Ok det dracks ju en del öl oxå. :52:  :thumbsup: Nu ser det riktigt bra ut.

 

Jag som trodde att du var en mästare på sådant.

 

Direkt man ser flammigheter, skavanker, ojämna ytor osv. så är det bara att dricka sig packad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som trodde att du var en mästare på sådant.

 

Direkt man ser flammigheter, skavanker, ojämna ytor osv. så är det bara att dricka sig packad.

En mästare på att bli packad möjligen. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

En mästare på att bli packad möjligen. :crazy:

 

 

Jag dricker mig till sömns med hjälp av två bärs.

 

Fan så dåligt virke i mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag dricker mig till sömns med hjälp av två bärs.

 

Fan så dåligt virke i mig.

Tja.Det kanske håller på att bli murket? :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tja.Det kanske håller på att bli murket? :crazy:

 

Ja, det är murket som satan.

Av jobb murknar virket, och jobb har det varit konstant. 

 

Hade varit på plats med några veckors ledighet så man kan bli människa igen.

Har haft ett barnkalas att styra upp. 15st 9-åringar som springer runt och skriker.

Känner att jag börja längta efter en 12-åring nu. En från Skottland, ett adoptivbarn. 

 

En single malt är snart upphälld!

 

 

 

SKÅL!

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner att jag börja längta efter en 12-åring nu. En från Skottland, ett adoptivbarn.

 

En Glen eller en Ben?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

En Glen eller en Ben?

 

Ett stycke som var importerat till Skottland. Pedro Ximenes, eller hans satans tunnor i ett Laphroaig stuk

 

Sedan vet jag inte hur länge dom legat där.

 

Men jag skulle med lätthet kunnat adoptera herr Benriach. Jag hade haft underhållning hela livet.  12-år, 3-år eller pankis.

Benriach är mannen som kan få berättat en hel bok med endast fem ord.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Benriach är mannen som kan få berättat en hel bok med endast fem ord

 

Fem ord är väldigt lite...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Fem ord är väldigt lite...

 

 

 

Inte om man skriver fem ord några gånger i följ :crazy: d. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte om man skriver fem ord några gånger i följ :crazy: d. 

Typ dubbelcitat? :police:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...