ellim63 Inlagd Oktober 8, 2016 Dela Inlagd Oktober 8, 2016 16 timmar sedan, skrev Peolito: OP ska Max vara källarsval. Inte kyla så fina smaker. Skickat från min iPhone med Tapatalk den serverades precis som jag vill ha den, rumstempererad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 8, 2016 Dela Inlagd Oktober 8, 2016 Hem & Villa-mässan i ÄlvsjöSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 8, 2016 Dela Inlagd Oktober 8, 2016 Incheckad på rummet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 8, 2016 Dela Inlagd Oktober 8, 2016 Skördat äpplen av sorten Aroma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 8, 2016 Dela Inlagd Oktober 8, 2016 Sippar på en fulöl och gör en äpplepaj!  Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 Väntar på matenskickat från min eller annans mobil någonstans out there Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 Väntar på start! 1min kvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 Väntar på lunch (fläsk med löksås) Passar på o handla lite under tiden Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 Kollar på tv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 35 minuter sedan, skrev Khemmarat: Väntar på lunch (fläsk med löksås) Passar på o handla lite under tiden Är du ute på semesterresa? Regnad bra nu du! Hälsa Göran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 1 timme sedan, skrev samet: Är du ute på semesterresa? Regnad bra nu du! Hälsa Göran! Ja och ja, var i poolen när det startade, nu på rummet o dricker brännvin istället 5555 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 16 minuter sedan, skrev Khemmarat: Ja och ja, var i poolen när det startade, nu på rummet o dricker brännvin istället 5555 Synd man inte är på plats i mitt hus i Thailand Ligger bara några km från där du är nu Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 1 timme sedan, skrev Tallviking: Synd man inte är på plats i mitt hus i Thailand Ligger bara några km från där du är nu Clirre håller väl också hus nånstans i närheten ? Jädrans fina stränder här o relativt lugnt åtminstone där vi bor Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 (ändrad) 40 minuter sedan, skrev Khemmarat: Clirre håller väl också hus nånstans i närheten ? Jädrans fina stränder här o relativt lugnt åtminstone där vi bor Jag har mitt hus i Taphong mellan Rayong och Ban Phe Clirres hus, eller om det är hans ex hus, ligger i Bang Sare strax söder om Jomtien på västsidan runt hörnet från Sattahip Stranden öster om Ban Phe i Mae Phim anses som den finaste i östra thailands fastland Ute på Koh Samet är det väldigt fint också http://www.gratisguider.se/guider-Thailand/Rayong-guide.pdf Ändrades Oktober 9, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 På utflykt...? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 Lite plockgodis från Bangkok airways.Lyckades vika ner både mig och moppen under en pickup idag. Satt och dagdrömde lite och det funkar ju inte. Han med pickupen var väldans snäll och sa att det var inget att bråka om. Nit noi. Fick åka hem och ta fram skämskudden en stund. Men däcken måste bytas nu.Med bättre framsvål hade det aldrig hänt. Skiten bara glider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 4 minuter sedan, skrev Nicholas: Lite plockgodis från Bangkok airways. Lyckades vika ner både mig och moppen under en pickup idag. Satt och dagdrömde lite och det funkar ju inte. Han med pickupen var väldans snäll och sa att det var inget att bråka om. Nit noi. Fick åka hem och ta fram skämskudden en stund. Men däcken måste bytas nu. Med bättre framsvål hade det aldrig hänt. Skiten bara glider. Nya moppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 Nya moppen Jo.Kåpa fram vänster sida har ju sett bättre dagar nu.Men men det får vara så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 7 timmar sedan, skrev Tallviking: Synd man inte är på plats i mitt hus i Thailand Ligger bara några km från där du är nu Smygkollade lite på Google. Schysst kåk du har! Stor rejäl trädgård. Vad skall du hitta på med den? Får svänga in någon gång och kolla IRL. Åker ju förbi dig ganska många gånger. Finns ju alltid ett ärende till Rayong... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev samet: Smygkollade lite på Google. Schysst kåk du har! Stor rejäl trädgård. Vad skall du hitta på med den? Får svänga in någon gång och kolla IRL. Åker ju förbi dig ganska många gånger. Finns ju alltid ett ärende till Rayong... Tjejen funderar på att odla organiskt på en del av den och när vi flyttar ner permanent blir det en pool i den också. Ingen idé att bygga den så länge vi inte bor där permanent Svärmor nyttjar den mest för husbehovsodling av grönsaker och frukt än så länge Förhoppningsvis är vi där i Januari nästa omgång Ändrades Oktober 9, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 Kollar in skådebröd från poolbaren, resan lider mot sitt slut 8 dagar utav 17 kvar ;-)Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 5 minuter sedan, skrev 65Selander: Kollar in skådebröd från poolbaren, resan lider mot sitt slut 8 dagar utav 17 kvar ;-) Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Har det inte varit nåt oväder där du är? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 9, 2016 Dela Inlagd Oktober 9, 2016 Har det inte varit nåt oväder där du är? Uppåt huvudstaden fick de träff men mest översvämmningar. Inte som stackarna i grannlandetSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 10, 2016 Dela Inlagd Oktober 10, 2016 Air France lounge på suvvan för Norwegian PE Längst från gaten :-( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 10, 2016 Dela Inlagd Oktober 10, 2016 (ändrad) 52 minuter sedan, skrev Nicholas: Air France lounge på suvvan för Norwegian PE Längst från gaten :-( @Nicholas Är det här du sitter och myser? Ändrades Oktober 10, 2016 av samet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu