Bibben Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Väntar på tåget till Göteborg Välkommen manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 13 timmar sedan, skrev ragson: Kan ju inte hålla mig... Bästa rullarna i stan.. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Hej, var i Pattaya? Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Åker bussnesclassSkickat från min GT-I9300 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Ett strålande vackert väder.. Frugan klipper ner perenner.. Och jag plockar upp fallfrukt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Varit och köpt lite Söndagsgodis & lagom till kaffet kom Frugan hem från skogen med lite trattar. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Nu har man nästan kommit upp i Lamai klasse ;-)Skickat från min GT-I9300 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Strängar om gitarren........ Mycket trevligare med hela strängar........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Välkommen [emoji4] Stog bara ut en timme sen åkte jag tillbaka till stockholm igenSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Precis nyss, skrev Tallviking: Stog bara ut en timme sen åkte jag tillbaka till stockholm igen Skickat från min iPhone med Tapatalk Vekling... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Åker bussnesclass Skickat från min GT-I9300 Schysst benutrymme he he. Ändrades Oktober 2, 2016 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Schysst benutrymme he he.Eller är det jag som är för kort ;-)Skickat från min GT-I9300 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Eller är det jag som är för kort ;-) Skickat från min GT-I9300 Det var en bra fråga he he.Vet ej. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 This is for you Mr HC and Mr BibbenSkickat från min GT-I9300 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: This is for you Mr HC and Mr Bibben Skickat från min GT-I9300 Ohhh, tack så mycket Detta kvalar nästan in i vår LIIT challange, men bara nästan.. Ha en go tur och knö ner lite extra skaldjur för mig manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 3, 2016 Dela Inlagd Oktober 3, 2016 Loungar.... på KLIA2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 3, 2016 Dela Inlagd Oktober 3, 2016 Står vid spisen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 3, 2016 Dela Inlagd Oktober 3, 2016 Varit upp till mina Kära med lykta & Gran lite tidigt men åker ju snart. Ses till Jul igen. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 3, 2016 Dela Inlagd Oktober 3, 2016 pysslat lite i trädgården idag också... skördat bönor för förmodligen sista gången.. O så varnade dom för frost inatt så vi täckte landet med fiberduk , hoppas thaikålen o mangolden klarar sig ett tag till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 5, 2016 Dela Inlagd Oktober 5, 2016 Varit på mässa, Scanautomatic/Processteknik 2016 Började med en kroppkaka, visade sig vara väldigt mättsam, orkade inte äta nåt annat, undrar vad en sån innehåller? Sen lite törstsläckande dryck, var väldigt varmt där inne... Lite popcorn, salt är bra när det är varmt har jag hört Tittade sen lite på bilracing, inga fjantiga kontroller utan man höll handen över en sensor och ju närmre ju fortare. Det gjorde mig törstig Bra namn på en ölmässa men inte här Det gjorde dock mig törstig Aldrig sett att de erbjuder tatueringar på en teknikmässa Finns väl några som gillar gamla moppar här va? Flipper fanns också Mer törst Det är inte mycket brudar på dessa mässorna men några lyckades jag fånga på bild Jo, detta är en brud, Tomboy antagligen En halv MILF Fanns flera korvmojer men kroppsskakan satte stopp för det En sista öl. Längesen man såg en sån kapsyl. Nu är jag hemma i säkerhet manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 5, 2016 Dela Inlagd Oktober 5, 2016 4 timmar sedan, skrev Bibben: Varit på mässa, Scanautomatic/Processteknik 2016 Började med en kroppkaka, visade sig vara väldigt mättsam, orkade inte äta nåt annat, undrar vad en sån innehåller? Sen lite törstsläckande dryck, var väldigt varmt där inne... Lite popcorn, salt är bra när det är varmt har jag hört Tittade sen lite på bilracing, inga fjantiga kontroller utan man höll handen över en sensor och ju närmre ju fortare. Det gjorde mig törstig Bra namn på en ölmässa men inte här Det gjorde dock mig törstig Aldrig sett att de erbjuder tatueringar på en teknikmässa Finns väl några som gillar gamla moppar här va? Flipper fanns också Mer törst Det är inte mycket brudar på dessa mässorna men några lyckades jag fånga på bild Jo, detta är en brud, Tomboy antagligen En halv MILF Fanns flera korvmojer men kroppsskakan satte stopp för det En sista öl. Längesen man såg en sån kapsyl. Nu är jag hemma i säkerhet Du håller samma klass på fotot som mig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 skogens guld går i stekpannan.... frågan är om denna ska kylas eller ej .... i med kantarellerna i ett förgräddat pajskal.... på med ost o grädde, skjuts in i ugnen... ut i landet o plocka dillkronor, o lite persilja för syns skull.... äntligen en finöl för att va sig själv för en stund innan gästerna kommer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 skogens guld går i stekpannan.... frågan är om denna ska kylas eller ej .... i med kantarellerna i ett förgräddat pajskal.... på med ost o grädde, skjuts in i ugnen... ut i landet o plocka dillkronor, o lite persilja för syns skull.... äntligen en finöl för att va sig själv för en stund innan gästerna kommer! OP ska Max vara källarsval. Inte kyla så fina smaker.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 Tittar på division 2 fotboll på 5:an så dåligt att jag inte ens orkar fota /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 5 minuter sedan, skrev Enis: Tittar på division 2 fotboll på 5:an så dåligt att jag inte ens orkar fota /Enis Aha. Jag som var övertygad att det var WM-kval i korpfotboll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 7, 2016 Dela Inlagd Oktober 7, 2016 Kollar, Chekar Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu