samet Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 5 timmar sedan, skrev 65Selander: När jag fotar direkt i TapaTalk så blir alltid bilden fel, är det någon som vet hur man vrider den rätt eller skall man fota först och infoga? Frågar åt en kompis! ;-) Du har antagligen rotationslåsning på i telefonen. Då brukar den strula med att vända bilderna om man har telefonen på "fel" håll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 Jagade pokemons på lunchen och hade tur med vädret, Hisingen fick regnet, de kan de ha. Såg en tragisk gubbe med en massa duvor som kompisar... Sen på vägen hem fick jag gömma mig i en port när det började hagla Nollningen går mot sitt slut, eller är slut, på Chalmers nu. Kalas idag tydligen, det förbereddes för ett mäktigt fyrverkeri i kväll. Tydligen massa kineser som besudlar CTH.... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 4 minuter sedan, skrev Bibben: Jagade pokemons på lunchen och hade tur med vädret, Hisingen fick regnet, de kan de ha. Såg en tragisk gubbe med en massa duvor som kompisar... Sen på vägen hem fick jag gömma mig i en port när det började hagla Nollningen går mot sitt slut, eller är slut, på Chalmers nu. Kalas idag tydligen, det förbereddes för ett mäktigt fyrverkeri i kväll. Tydligen massa kineser som besudlar CTH.... Fjortis! Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 2 minuter sedan, skrev Mankan: Fjortis Gubbe! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 Ingen bild (av förklarliga anledningar) Fick just reda på var min Quad är... På botten av en sjö berättade jag tydligen för sjöägaren efter förra årets kräftpremiär... Nåja vi har ju handtaget kvar i alla fall.. Faan hur det blir ibland när man har roligt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 Softar med en gammal klassiker på stereon......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Softar med en gammal klassiker på stereon........ Stereo? Jisses, hur gammal är du???? PS, själv är jag bara fjorton tydligen manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 On 2016-09-25 at 19:11, skrev andrejsdenruskige: Jackson som Jackson Vaknade innan 05:00. Lite arab-vibbar hade jag, så jag drog en liten trudelutt på morgonen. Du är en högklassig gitarrist "Gitarrvirtuos" Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 30, 2016 Dela Inlagd September 30, 2016 Landade för någon timme sedan och sitter nu på terassen och dricker vedervärdig Bud. De har bara jänkaröl i Platinum delen. har begärt Presidente till kylskåpet Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 14 timmar sedan, skrev thomas001: Min ena svåger kom tbx idag efter en resa till Issan. 2kg färska kantareller hade han med sig till mig. Så nu steks det kantareller for att få bort allt vatten. En del går in i frysen. Kan bli råstekta plugg, panerad schnitzel och kantarellstuvning i kväll. Priset for 1kg rensade färska kantareller var hutlost: 50 Baht/kg. Har aldrig sett kantareller i Issan, kan du fråga svågern var han köpte sina. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 1 timme sedan, skrev lasseiudon: Har aldrig sett kantareller i Issan, kan du fråga svågern var han köpte sina. På någon marknad i Khon Kaen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Kapprodd i risbyn, eller byarna skall man kanske säga. Och här vinner dom gröna exakt som dom gjorde igår i Sverige 55555 Lite dans skall det vara på arrangemangen och några på väg in i depot Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Relaxar efter ett besök hos " Doktor hål i väggen " Jag har haft en irriterande vätskeblåsa på ena armbågen som växt sig större och större och i dag har det åtgärdats. Hela besöket tog väl ca:a 20 minuter och då hade läkaren sugit ut vätskan med en spruta samt tryckt in lite kortison. 700 battingar kostade kalaset, inklusive bandage. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 6 timmar sedan, skrev thomas001: På någon marknad i Khon Kaen. Hur är smaken på dem ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 30 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hur är smaken på dem ? Som våra Svenska. Känner ingen skillnad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Finska kanttisar lär smaka Kosken korva! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 35 minuter sedan, skrev audirs2: Finska kanttisar lär smaka Kosken korva! Dom Thailändska har en liten touch av laokao om dom steks för länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Tar tåget till Bishops arms.Schysst benutrymme btw.Skickat från min iPhone 5s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 SvettasSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 35 minuter sedan, skrev 65Selander: Svettas Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Jag är inte mycket för s.k. selfies men den här var jäkligt skön..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Kan ju inte hålla mig... Bästa rullarna i stan.. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 Jag är inte mycket för s.k. selfies men den här var jäkligt skön.....[emoji106]Änt an litä tjhåkk då?? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Sliter vidare även på vilodagen. Första delmålet uppnått, -10kg på 2 månader. Nu är det bara resten kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Väntar på tåget till GöteborgSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Fortsätter att skända vilodagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu