Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Självklart! Och två 7.200 1TB i RAID 0, måste ju ha plats för porren. :)

 

EDIT: RAID 0 skulle det ju vara.

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Byggt en "ny" hemdator av en gammal dual Xeon workstation, blev bra krut i den. :)

Men som att falla på mållinjen när det saknas 0.2 till maxresultat.

Hur kan du vara 0.2 från max när max är 7.9? Se din egen utlagda bild "scale 1.0 - 7.9"

Det är inte lätt alla gånger! Dock kan jag hjälpa dig med en länk och du får 9.9!

http://vistatips.se/andra-windows-experience-index/

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nattmacka, leverpastej o liite smörgåsgurka på Lingongrova.  Ihop med en lokal Julöl av årets tappning.  :17:

 

 

post-6790-0-67600300-1384578529_thumb.jp

 

 

Strax dags för lopplådan att få en påhälsning. :ahh:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan du vara 0.2 från max när max är 7.9? Se din egen utlagda bild "scale 1.0 - 7.9"

Det är inte lätt alla gånger! Dock kan jag hjälpa dig med en länk och du får 9.9!

http://vistatips.se/andra-windows-experience-index/

 

Med 2 st 7.8 är det ju 2 x 0,1 = 0,2 som saknas

 

Det är inte lätt alla gånger...

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Nattmacka, leverpastej o liite smörgåsgurka på Lingongrova.  Ihop med en lokal Julöl av årets tappning.  :17:

 

 

attachicon.gifnattamat + öl 001.jpg

 

 

Strax dags för lopplådan att få en påhälsning. :ahh:

Jag ser att ni gillar Nynäshamns bryggeri och jag tycker också att de är fantastiskt bra. Hur var julölen? Var lite sugen att gå på deras julbuffé/visning men såg just att det var fullbokat alla dagar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lite egentid...

Familjen sover och jag tar en whisky och funderar över livet med lite eminem/Linkin park/Afzelius/Thåström mf.

 

Måste vara lite självgod och säga att jag är jävligt nöjd med vårt liv även om allt kan bli bättre.

Men vilken påverkan musik/alkohol i kombination har på tankarna...byt musik genré och genast har man gamla minnen eller nya drömmar i huvudet.

 

HÄRLIGT..Nu kör vi kommunist...snart natti natti. Skål på er hängpungar och fladdermöss.

 

 

 

Nu blev det... mys

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lite egentid...

Familjen sover och jag tar en whisky och funderar över livet med lite eminem/Linkin park/Afzelius/Thåström mf.

 

Måste vara lite självgod och säga att jag är jävligt nöjd med vårt liv även om allt kan bli bättre.

Men vilken påverkan musik/alkohol i kombination har på tankarna...byt musik genré och genast har man gamla minnen eller nya drömmar i huvudet.

 

HÄRLIGT..Nu kör vi kommunist...snart natti natti. Skål på er hängpungar och fladdermöss.

 

 

 

Nu blev det... mys

 

Ibland är det skönt och sitta framför datorn och tänka på hur livet tog jävla vändning när man träffade frugan. Mycket huvudvärk med allt som skulle fixas med henne och grabben som skulle komma till Sverige. Med facit i hand och efter snart 7 år tillsammans. Frugan och grabben har bott i Sverige i 4,5 år nu. Kan säga att allt har gått över all förväntan.. frugan är så in i helvetes framåt och helt orädd för alla utmaningar som hon står för... behöver aldrig hålla henne i handen och förklara nånting. Grabbhalvan börjar bli dyr nu, då jag sagt till honom om han gör bra på proven i skolan så blir det belöning... och han gör strålande ifrån sig på proven! :)

 

Nu var jag inne och sa god natt till grabben och frugan sover för hon ska jobba imorrn bitti.. ja, livet är faktiskt riktig bra! Men det är inget jag tänker be om ursäkt för!

 

Underbar låt med Gasolin du postade LP!

 

Sov gott gubben! Själv lägger jag mig på soffan inatt för jag vill inte störa frugan ifall man börja snarka! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser att ni gillar Nynäshamns bryggeri och jag tycker också att de är fantastiskt bra. Hur var julölen? Var lite sugen att gå på deras julbuffé/visning men såg just att det var fullbokat alla dagar.

 

Lite annorlunda smak som dock smakar mera. :17:  :17: :17:  :17:  

 

Liten aning åt mumma hållet men en liiiiiite aning sötma. :17:

 

Själv så står vi överst på all reservplatserna efter den 13/12 till Ångbryggeriets lilla julrunda. :14:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite ny kamerautrustning från Nikon att leka med på jobbet. Två kameror och sex olika objektiv. Allt i Nikon FX format.

20131120_085918_zps928f4def.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Den går att PM:a hoppas jag,känner mig i dålig form :crazy: alla tips mottages vänligt men bestämt.

Sök på mia magma så hittar du säkert nåt

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

dukat bordet o ställt fram snapsen..

 

post-6750-0-82096600-1385139566_thumb.jp

 

o håller koll på efterrätten som gottar sig i ugnen..

 

post-6750-0-73203600-1385139582_thumb.jp

 

Trevlig helg önskar mille o pin!

Link to comment
Dela på andra sajter

ollas-viktor, on 22 Nov 2013 - 19:34, said:

Som vanligt när jau börjar friveckan, bastar o dricker öl 

 

 

Saunaa on tervelineen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lagat värmepannan i huset.

Svets och gott humör + lite vin.

Tätt nu, 1.5bar och eldas med ved för att komma tillbaka till full värme.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lagat värmepannan i huset.

Svets och gott humör + lite vin.

Tätt nu, 1.5bar och eldas med ved för att komma tillbaka till full värme.

Fint de, hoppas det inte spricker på nytt i natt

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope.

Fixar jag så håller det.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det dags för mitt första Julbad för året.

 

 

Tur att det bara är ett per år..., första alltså  ;)

God jul

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...