måne Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 42 minuter sedan, skrev Odin: Åkte just hem från jobbet, lat? ja lite men det är inte därför jag åkte hem. Det känns som om det slagit lock för bägge öronen lite som om jag har bomull i hela huvudet, lite läskigt faktiskt. Å jag som ska ut på skjutbanan i morgon...Suck. Då behöver du ju inte använda hörselskydden,tänk positivt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Den tonicen ska jag prova för första gången efter jobbet idag.Skickat från min iPhone med TapatalkGlömde säga att lite svartpeppar i gin glaset gör susen.Skickat från min iPhone 5s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Glömde säga att lite svartpeppar i gin glaset gör susen.Skickat från min iPhone 5s med tapatalkMald svartpeppar?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Åker SJ tåg . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Mald svartpeppar?Skickat från min iPhone med TapatalkJapp.Skickat från min iPhone 5s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 31 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Åker SJ tåg . Gör du inte alls!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Lite mat och relax efter dagens vedermödor. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Packar upp en ny skönhet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Har just avregistrerat mig som medlem. Forsokte starta en trad om en svensk som blev nersparkad vid Soi LK Metro. Men tji det blev nobben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Har just avregistrerat mig som medlem. Forsokte starta en trad om en svensk som blev nersparkad vid Soi LK Metro. Men tji det blev nobben. Vad hade det med Mpr att göra?Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 1 minut sedan, skrev Soengsang: Vad hade det med Mpr att göra? Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det kunde ha varit en MPR medlem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Det kunde ha varit en MPR medlem.Kunde eller var?Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Precis nyss, skrev Soengsang: Kunde eller var? Sent from my SM-A910F using Tapatalk Om man namner en svensk identifierad som "Stefan" pa Thaivisa sa kan det ha varit en normal turist, en permanent boende svensk. Det var bara ett forsok att se om nagon pa MPR vet mer om denna handelse igar natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Vad hade det med Mpr att göra? Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det låter väl dock som en nyhet/händelse i Thailand om en Svensk. Har väl i högsta gram med MPR att göra. Sen kan det ju finnas någon annan anledning. Men Bobo måste väl ha fått någon förklaring eller? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Precis nyss, skrev Mankan: Det låter väl dock som en nyhet/händelse i Thailand om en Svensk. Har väl i högsta gram med MPR att göra. Sen kan det ju finnas någon annan anledning. Men Bobo måste väl ha fått någon förklaring eller? Nej, ingen forklaring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Precis nyss, skrev Bobo734: Nej, ingen forklaring. Antar att jag inte varit tillrackligt aktiv har pa MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Det låter väl dock som en nyhet/händelse i Thailand om en Svensk. Har väl i högsta gram med MPR att göra. Sen kan det ju finnas någon annan anledning. Men Bobo måste väl ha fått någon förklaring eller? Att någon blir nersparkad i Pattaya ser jag inte som någon orsak till att avregistrera sig från från MPR. Men väl en händelse att diskutera.Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Att någon blir nersparkad i Pattaya ser jag inte som någon orsak till att avregistrera sig från från MPR. Men väl en händelse att diskutera. Sent from my SM-A910F using Tapatalk Nä han avregistrerade väl sig för att han fick nobben att starta tråden. Men det är klart då blir det ju inte lättare så det är ju lite kontraproduktivt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Nä han avregistrerade väl sig för att han fick nobben att starta tråden. Men det är klart då blir det ju inte lättare så det är ju lite kontraproduktivt. [emoji6]Jag dricker HongTong och fattar inte 5555Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Jag dricker HongTong och fattar inte 5555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Aj aj aj tagenbordsfylla Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Aj aj aj tagenbordsfylla [emoji4]Trlefonfylla rättare sagt 555Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Jag läste om detta på Thaivisa. En Japan kom i bråk med två thaikillar och då gick svensken (Stefan) in och försökte hjälpa japanen, men blev då nerslagen till medvedslöshet.Detta hände på soi LK Metro vid 2-tiden på morgonen. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 16 minuter sedan, skrev Soengsang: Jag dricker HongTong och fattar inte 5555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Där har du rätt, dricker man HongTong fattar man ingenting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Där har du rätt, dricker man HongTong fattar man ingenting. Känns bra ibland 5555Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 29 minuter sedan, skrev Soengsang: Jag dricker HongTong och fattar inte 5555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Plumpt, jäkla korkad bortförklaring, eller varför inte som många bortförklara det med ironi. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu