Enis Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Sitter djup koncentrerad och studerar mitt "prata i telefonkluddpapper" Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Kant fräser isen in till sargen. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 hi all long time not been here have had to much stuff happening in my life. but back and check some stuff on and off. wish u all best of luck. hoppas det går bra för er alla. ha det skönt i vinter vart ni än är. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Har fullt upp och mer därtill Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Kollar på en fantastisk dokumentär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 (ändrad) Ska tvaga drulen och ta mig en flaska Monti Garbi ..en eldig liten italienska . Skål på er syltryggar. Ändrades November 8, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Ska tvaga drulen och ta mig en flaska Monti Garbi en eldig liten italienska . Skål på er syltryggar. image.jpg Jag kan nog säga att jag pratar för oss alla när jag säger tack för att bilden inte visade mer än så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Ska tvaga drulen och ta mig en flaska Monti Garbi en eldig liten italienska . Skål på er syltryggar. image.jpg Badar du där? Jag brukar ju pissa där, var helt säker på att det var en pissoar du hade på gästtoan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Badar du där? Jag brukar ju pissa där, var helt säker på att det var en pissoar du hade på gästtoan. Försökte kanske...Tror mer på att du pissade i byxorna sist med tanke på den rejäla fläcken du gick iväg med Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Drar i mig en Leo. Tog redan slut.. Hämtar nog en ny snart för att gå över till en firre senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Jo och därför var jag starkare än han totalt som jag sa.även om han var Europamästare i bänkpress. Vet du om Fimpen lever fortfarande? Jag träffade honom ofta på -70 talet. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Ska tvaga drulen och ta mig en flaska Monti Garbi ..en eldig liten italienska . Skål på er syltryggar. image.jpg Få plockhandsken verkligen plats i badkaret? Trevlig helg på dig gubben! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Vet du om Fimpen lever fortfarande? Jag träffade honom ofta på -70 talet. Ingen aning jag såg han ibland när jag tränade på gymmet i hallonbergen och på sun gym i Solna i slutet på 70 och början på 80 talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 (ändrad) Vet du om Fimpen lever fortfarande? Jag träffade honom ofta på -70 talet. Jodå Fimpen lever å frodas, fast mest på tvären , nu när han slutat träna, spelar mest sydstatsrock på diverse mystiska klubbar Här en rulle av hans band http://www.youtube.com/watch?v=hlteLD52RTY Ändrades November 8, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Jodå Fimpen lever å frodas, fast mest på tvären , nu när han slutat träna, spelar mest sydstatsrock på diverse mystiska klubbar Här en rulle av hans band http://www.youtube.com/watch?v=hlteLD52RTY Tack! Det var roligt att se att han är igång fortfarande.,, Det var värre med hans kompis som blev brutalt mördad vid Sickla i Sthlm,, Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Lirar lite gammal Slayer på min nya men fula gura Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Drar i mig en Leo. Tog redan slut.. Hämtar nog en ny snart för att gå över till en firre senare. dricka firre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 har precis lagt en lammstek i en marinad bestående av rött vin, vitlök o timjan med mera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 dricka firre? finsk virre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 dricka firre? Vad i helvete har jag skrivit? WIRRE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 finsk virre! Fihirreh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Följer andrejs färd mot djupet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Sj'lv dricker jag ett glas nyluftat arla minimjölk med en liten ostmacka till Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 dricka firre? Dricka firre = Nampla utblandat med Whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Sj'lv dricker jag ett glas nyluftat arla minimjölk med en liten ostmacka till Bild på kobärsan för sjutton. Själv så hittade jag en Mackmyra ost idag, bild kommer så fort den är framkallad osten altså Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu