Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Är inte det ett ställe för losers? :)

Nej det är Cliff Barnes det ,där kan du gå med i loserklubben ,

www.cliff.se

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en bira på Sue Ellen

Hälsa Kaptenen om han är med :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fyller ett fyllo.,Han e på nedräkning...mission completed hahaha

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer nådastöten ...eight and counting.,,, Mackan e mos, tror han ber till porslinsguden nu hahahahaha

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

And he is out..,, 3,47 promille..,,se upp Göteborg,mackan33cm is coming for you..

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

And he is out..,, 3,47 promille..,,se upp Göteborg,mackan33cm is coming for you..

attachicon.gifimage.jpg

Junior  :crazy: kan han inte ens supa dig under bordet?Får ringa J666  :13:  :17:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Junior  :crazy: kan han inte ens supa dig under bordet?Får ringa J666  :13:  :17:

 

Inte ens en B-gubbe, klen och tjock med noll tolerans mot lite äkta grekisk sprit :nyam:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Lanta gym

Fan va jobbi du ää, här sitter man å myser till mackans fylla, å så kommer en jävla bild på nåt gym :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va jobbi du ää, här sitter man å myser till mackans fylla, å så kommer en jävla bild på nåt gym :crazy:

555555

Det frivilligt att titta pa bilden, men titta inte for lange, du kan bli svettig, 2 timmar blev det for mig pa gymmet imorse.

Link to comment
Dela på andra sajter

And he is out..,, 3,47 promille..,,se upp Göteborg,mackan33cm is coming for you..

attachicon.gifimage.jpg

Bla bla bla, idag är jag stark oavsett vad det var gift du tvingade i mig igår.

Vaknade naken på soffan kl 08, charmigt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en kopp kaffe och pustar ut efter morgonens gympass.

Tanken var som vanligt att vi skulle simma men min dinosaurhjärna hade helt missat att det är "söndag" idag och då öppnar dom 11.00 istället för 07.00.

Så jag och James tog ett träningspass istället och det passade ju bra iom att fredagsträningen blev inställd pga ett icke fungerande tidlås :13:

Snart dags att köra James till fotbollsträningen och sen är det väl lek med kompisen på schemat för James, kanske ett litet inköp på glasbanken för mig :nyam: .

 

Frugan kör ett 12 timmars pass på jobbet så det blir väl soffan och fotboll för mig.

 

Mina uppdrag igår lyckades till 50%...

Nr:1 var att fylla Mackan33 till bredden innan han stövlade hemåt och det lyckades med beröm godkänt :rotfl: (hur mås det idag mackan?)

Nr:2 var att reta upp Sd-eliten här på forumet och det gick ju inte så bra..Man är kartläst och sönderläst och det var knappt någon som högg på betet.

 

Jaja, nästa gång då jävlar :giggle:  Trevlig helg på er era nötter :threaten:

 

En bild måste ju med och då får det bli en repris på gårdagens största problem för mackan(förutom att hitta hem då) att få på sig skorna.

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Bla bla bla, idag är jag stark oavsett vad det var gift du tvingade i mig igår.

Vaknade naken på soffan kl 08, charmigt

 

Va faaaan :ahh: , det tror jag inte på :lipa:

Kommer du över på ett par kalla och ouzo i eftermiddag?

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en kopp kaffe och pustar ut efter morgonens gympass.

Tanken var som vanligt att vi skulle simma men min dinosaurhjärna hade helt missat att det är "söndag" idag och då öppnar dom 11.00 istället för 07.00.

Så jag och James tog ett träningspass istället och det passade ju bra iom att fredagsträningen blev inställd pga ett icke fungerande tidlås :13:

Snart dags att köra James till fotbollsträningen och sen är det väl lek med kompisen på schemat för James, kanske ett litet inköp på glasbanken för mig :nyam: .

 

Frugan kör ett 12 timmars pass på jobbet så det blir väl soffan och fotboll för mig.

 

Mina uppdrag igår lyckades till 50%...

Nr:1 var att fylla Mackan33 till bredden innan han stövlade hemåt och det lyckades med beröm godkänt :rotfl: (hur mås det idag mackan?)

Nr:2 var att reta upp Sd-eliten här på forumet och det gick ju inte så bra..Man är kartläst och sönderläst och det var knappt någon som högg på betet.

 

Jaja, nästa gång då jävlar :giggle:  Trevlig helg på er era nötter :threaten:

 

En bild måste ju med och då får det bli en repris på gårdagens största problem för mackan(förutom att hitta hem då) att få på sig skorna.

 

attachicon.gifbild.JPG

Glasbanken kan du glömma, det är ju söndag..

 

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Glasbanken kan du glömma, det är ju söndag..

 

FF

 

Kom just på det.. inte många rätt idag(heller) :13: .. Jaja får sippa rödvin eller fulwhisky om det pockar på.

Trevlig helg//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Va faaaan :ahh: , det tror jag inte på :lipa:

Kommer du över på ett par kalla och ouzo i eftermiddag?

Den där jävla ouzon får dricka upp själv. Orkar inte med några utflykter, börjar kanske må dåligt om jag rör på mig ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Beställde en Chang smakar ej gått,är sur.Aldrig mer 5.0%

GNISTAN HUNGRIG!

Jag törstig,vägrar äta.

post-8776-1383393505,24_thumb.jpgpost-8776-1383393555,01_thumb.jpg

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...