Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Jag har just avslutat mitt livs sista jour/beredskapsvecka efter 42år,med pass var 5te.vecka.Slutar jobba om 14dagar,flyttar för lååååång tid till LOS om 20dagar,flyttgodset passera just nu medelhavet och är framme i BKK  21 Nov.Det mesta är avslutat i Sverige,utom TV avgiften,som inte kan sägas upp 20 dagar före avflyttning, SR i umeå för övrigt det öförskämdaste kundtjänsten jag råkat på, men spelar ingen roll Longstay OA multiple entry klart iaf, Livet leker... Mvh Sven

post-5811-0-13827700-1383232394_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på  :crazy: PS ni vill inte ha nåt foto DS

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på :crazy: PS ni vill inte ha nåt foto DS

Krya på dej måne

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Missade 18-bussen på Gullmarsplan så nästa gpr om 20 minuter

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Missade 18-bussen på Gullmarsplan så nästa gpr om 20 minuter

post-3404-1383239582,23_thumb.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på  :crazy: PS ni vill inte ha nåt foto DS

Ähh skryt inte nu, du är som ett utväxt mjölkpaket hele du :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på  :crazy: PS ni vill inte ha nåt foto DS

 

Provat med en extrados av minimjölken ?   :ahh:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på  :crazy: PS ni vill inte ha nåt foto DS

Möjligt att Nasa kan ha något teleskop med jättezoom som kanske skulle kunna fånga den ljusskygga varelsen, men jag tvivlar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en fika på Katarina sjöfartsklubb i den kungliga hufudstaden.

Postade en bild

Utsikten är otroligt vacker, denna stad måste vara en av de vackraste i världen.

Postade en bild

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Tar en fika på Katarina sjöfartsklubb i den kungliga hufudstaden.

7ygedyza.jpg

Utsikten är otroligt vacker, denna stad måste vara en av de vackraste i världen.

e3amedym.jpg

Samma hus som Sjöfartshotellet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma hus som Sjöfartshotellet?

Jo, men ingången 20m upp.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jo, men ingången 20m upp.

Trevliga kvarter, 2 favorithak sommartid är takbaren på sjöfart och södra teatern på Mosebacketorg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bytit skivor belägg o däck bak på caddyn, imorgon får framänden samma kur..

                                           post-5021-0-96710300-1383327632_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker vin

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker vin

 

post-5552-0-95279400-1383331784_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar om man skulle korka upp denna.

gy3umy3u.jpg

Tonårsdricka...tacka vet jag en riktig konjak XO, men av ekonomiska skäl blir det HB och hemgjord lingondricka

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tonårsdricka...tacka vet jag en riktig konjak XO, men av ekonomiska skäl blir det HB och hemgjord lingondricka

 

 

Cognac?????

 

 

Är du norrbagge?

 

Fast HB och lingondricka gjord på lingon istället för framställt i lab. är inte helt fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cognac? ????

 

 

Är du norrbagge?

 

Fast HB och lingondricka gjord på lingon istället för framställt i lab. är inte helt fel.

HP plockar egna lingon  :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...