Pasak Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Jag har just avslutat mitt livs sista jour/beredskapsvecka efter 42år,med pass var 5te.vecka.Slutar jobba om 14dagar,flyttar för lååååång tid till LOS om 20dagar,flyttgodset passera just nu medelhavet och är framme i BKK 21 Nov.Det mesta är avslutat i Sverige,utom TV avgiften,som inte kan sägas upp 20 dagar före avflyttning, SR i umeå för övrigt det öförskämdaste kundtjänsten jag råkat på, men spelar ingen roll Longstay OA multiple entry klart iaf, Livet leker... Mvh Sven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på PS ni vill inte ha nåt foto DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på PS ni vill inte ha nåt foto DS Krya på dej måne BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Helgen räddad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Missade 18-bussen på Gullmarsplan så nästa gpr om 20 minuter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Missade 18-bussen på Gullmarsplan så nästa gpr om 20 minuter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på PS ni vill inte ha nåt foto DS Ähh skryt inte nu, du är som ett utväxt mjölkpaket hele du Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på PS ni vill inte ha nåt foto DS Provat med en extrados av minimjölken ? Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Sitter och kurerar mig efter en operation av utväxter på bla.utväxten,f-n nu har bedövningen släppt så något handjobb är inte att tänka på PS ni vill inte ha nåt foto DS Möjligt att Nasa kan ha något teleskop med jättezoom som kanske skulle kunna fånga den ljusskygga varelsen, men jag tvivlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Tar en fika på Katarina sjöfartsklubb i den kungliga hufudstaden. Utsikten är otroligt vacker, denna stad måste vara en av de vackraste i världen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Tar en fika på Katarina sjöfartsklubb i den kungliga hufudstaden. Utsikten är otroligt vacker, denna stad måste vara en av de vackraste i världen. Samma hus som Sjöfartshotellet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Samma hus som Sjöfartshotellet? Jo, men ingången 20m upp. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Jo, men ingången 20m upp. Trevliga kvarter, 2 favorithak sommartid är takbaren på sjöfart och södra teatern på Mosebacketorg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Bytit skivor belägg o däck bak på caddyn, imorgon får framänden samma kur.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 På väg mot nästa Mpr-träff, den för eliten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Enid "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Dricker vin Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Dricker vin Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Funderar om man skulle korka upp denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Funderar om man skulle korka upp denna. Tonårsdricka...tacka vet jag en riktig konjak XO, men av ekonomiska skäl blir det HB och hemgjord lingondricka Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Kollar pa frugans innetoffler.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Tonårsdricka...tacka vet jag en riktig konjak XO, men av ekonomiska skäl blir det HB och hemgjord lingondricka Cognac?? Är du norrbagge? Fast HB och lingondricka gjord på lingon istället för framställt i lab. är inte helt fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Cognac? ? Är du norrbagge? Fast HB och lingondricka gjord på lingon istället för framställt i lab. är inte helt fel. HP plockar egna lingon Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Tar en bira på Sue Ellen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Tar en bira på Sue Ellen Är inte det ett ställe för losers? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu