L64 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Tunnelbana framlänges blir det för Tråden blir ju bara bättre o bättre! Nu åker jag flygbuss framlänges på Avenyn Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 jag vet vad jag ska göra, jag vet bara inte var jag ska börja? ? ? ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 jag vet vad jag ska göra, jag vet bara inte var jag ska börja? ? ? ??? Börja med den i mitten he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 jag vet vad jag ska göra, jag vet bara inte var jag ska börja? ? ? ??? Gör som du brukar, fråga chefen! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Försöker starta en fabrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Gör som du brukar, fråga chefen! hon tar en powernap o man ska ju inte väcka den björn som sover... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Dammsuger och dricker öl, går fan så mycket lättare när man har en kompis som hjälper en. Och så blir frugan glad när hon kommer hem från jobbet ikväll med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 (ändrad) Nu tar kompisen och jag tag i disken. Ändrades Oktober 25, 2013 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Kollar så att alla sköter sig i sommarstugan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Dricker vin med min älskling.Kalsong fyllan bjuder jag på. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Dricker vin med min älskling.Kalsong fyllan bjuder jag på. Skön bild! Speciellt när din frus thaispark är på väg och knocka dig! Själv sitter jag framför datorn och frugan sover för hon ska börja jobba kl 0700 imorrn. Men jag får mig väl en pungspark imorrn innan hon dra iväg och jobba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Skön bild! Speciellt när din frus thaispark är på väg och knocka dig! Själv sitter jag framför datorn och frugan sover för hon ska börja jobba kl 0700 imorrn. Men jag får mig väl en pungspark imorrn innan hon dra iväg och jobba! He he.Ja du vet hur det kan gå till ibland.Pungsparken kommer förr eller senare.Skål Wuttan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Vaknade innan kl 04, tog ett pass på gymmet Slog ihjäl några timmar på jobbet Mötte upp världens bästa band och repade några timmar Vidare hem till mig för mat , öl / whisky / vin och framför allt poker Nu har polarna lämnat, jag har städat och startat disken och ligger utslagen i bingen, att vara vaken i 22-23 timmar tar ut sin rätt även av den bäste En bättre fylla på toppen gör mig knappast piggare. Hoppas jag kan sova längre imorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Jaha, detta var ju tråkigt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Köpt en ny borrlåda, eftersom mågen snodde den jag hade.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Övningskör med sambon.Saaben sliter ont. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Köpt en ny borrlåda, eftersom mågen snodde den jag hade.. IMG_9612.JPG FF e du prylbög eller behöver du verkligen allt det. Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Övningskör med sambon.Saaben sliter ont. Sitter snart kanske i samma situation! Ann har börjat att prata om körkort så snart så sitter man nervös och orolig som någon slags övningspilot Nej, hoppas din sambo får lappen snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 e du prylbög eller behöver du verkligen allt det. Otto Den som mest prylar när man dör, är bäst, nu är det bra kvalité på dessa borrar o bits för det priset.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Använt fina borrlådan, för att montera det egen tillverkade fästet så man kapa av skorstenen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Köpt en ny borrlåda, eftersom mågen snodde den jag hade.. IMG_9612.JPG FF Får man fråga var du har köpt borrlådan? Är på jakt på lite nya prylar o de ser riktigt bra ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Får man fråga var du har köpt borrlådan? Är på jakt på lite nya prylar o de ser riktigt bra ut. På Jula, priset 399kr, och det riktigt bra kvalite på borrarna.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 På Jula, priset 399kr, och det riktigt bra kvalite på borrarna.. FF Tackar så mycket. Riktigt bra pris känns det som, blir nog ett köp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Sitter snart kanske i samma situation! Ann har börjat att prata om körkort så snart så sitter man nervös och orolig som någon slags övningspilot Nej, hoppas din sambo får lappen snart. Tackar.Jo dom första månaderna var man ett nervvrak.Sedan går det bättre och bättre.Första dagarna höll vi till på ett industri område när det var stängt där.Då fick hon känna på bilen i lugn och ro utan trafik.Men jag tyckte verkligen synd om kopplingen i början he he.Jo hoppas att det går bra så man får en fyll chaffis snart. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Same shit as yesterday Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu