Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Avnjuter en sam song & cola framfor mpr. :)

 

 

Nämen!

 

Är du på banan igen.

 

Kul!

 

 

 

 

ÖKA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämen!

 

Är du på banan igen.

 

Kul!

 

 

 

 

ÖKA!

Japp, hittade tillbaka :D

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Ja då var det klart ,Sillstryparna får åka hem som torskar

e6uvusav.jpgeve3erun.jpg3y7y7u3y.jpg

Pinsamt att de ska avgöras på en domartabbe.skulle ha vart frispark Ändrades av Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Pinsamt att de ska avgöras på en domartabbe.skulle ha vart frispark

 

Exakt, dömer bort ett mål för blåvitt och dömer straff utanför målområdet...Bra dagsverke måste vara hedersmedlem i järnkaminerna,

Fy fan vilken jävla f*tta, inte oväntat att just den idi*ten hittar en straff iofs...straffkåtast i allsvenskan..idi*t

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Exakt, dömer bort ett mål för blåvitt och dömer straff utanför målområdet...Bra dagsverke måste vara hedersmedlem i järnkaminerna,

Fy fan vilken jävla f*tta, inte oväntat att just den idi*ten hittar en straff iofs...straffkåtast i allsvenskan..idi*t

Inget att hetsa upp sig för... det är ju bara en lek. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som alltid det är domaren som avgör enl förlorarna?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pinsamt att de ska avgöras på en domartabbe.skulle ha vart frispark

Som Alvbåge och Hysen sa efter AIK matchen då ni gjorde 1-0 på en solklar offside.   -Sånt jämnar ut sig efter säsongen   :thumbsup: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget att hetsa upp sig för... det är ju bara en lek. ;)

 

Sant, men just i det ögonblicket så vill jag göra en "terror Tommy" på den jävla idi*ten till domare. 

Något oväntat :rolleyes: så tycker den gamle djurgårdaren Jens fjällström att det är straff...skrattretande.

 

Fan att farsan tog med en på fotboll en gång i tiden, mycket lidande och gråa hår pga den skiten.

 

Men man får väl gratulera Djurgården till vinsten och Malmö till guldet, nu sjunker vi väl till en 4:e plats med så är det en ny fiasko säsong i  AS.

 

Jag får väl glädjas åt min nya Macbook Air istället :P .//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Som Alvbåge och Hysen sa efter AIK matchen då ni gjorde 1-0 på en solklar offside.   -Sånt jämnar ut sig efter säsongen   :thumbsup: 

 

Mmmm då borde vi nog ha mer flyt,för inte ligger vi + i domarfördelar ivf .. Hade det målet godkänts med 30sek kvar av matchen så kunde vi jämfört.

 

Hörde inte goitom gnälla i matchen efter då Bahoui tog ner den med armen innan han spelade in till gnäll-goitom.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Pinsamt att de ska avgöras på en domartabbe.skulle ha vart frispark

Vi skulle haft en straff i första ,så det jämnar ut sig
Link to comment
Dela på andra sajter

Sant, men just i det ögonblicket så vill jag göra en "terror Tommy" på den jävla idi*ten till domare.

Något oväntat :rolleyes: så tycker den gamle djurgårdaren Jens fjällström att det är straff...skrattretande.

Fan att farsan tog med en på fotboll en gång i tiden, mycket lidande och gråa hår pga den skiten.

Men man får väl gratulera Djurgården till vinsten och Malmö till guldet, nu sjunker vi väl till en 4:e plats med så är det en ny fiasko säsong i AS.

Jag får väl glädjas åt min nya Macbook Air istället :P .//Lp

Häcken leder ge inte upp
Link to comment
Dela på andra sajter

Häcken leder ge inte upp

 

Ser det men det är kört ändå, hoppet låg till tre pinnar idag och att Häcken/Ellos skulle plocka gåsapågarna. 

 

Just nu vill jag bara rädda andraplatsen, gott att baggen försvinner från Djurgården för ni i ser alldeles för starka ut med honom vid rodret <_<

 

Och menar du straff när Erton halkade så var det utanför straffområdet med B) .

 

Grattis till segern ivf//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser det men det är kört ändå, hoppet låg till tre pinnar idag och att Häcken/Ellos skulle plocka gåsapågarna. 

 

Just nu vill jag bara rädda andraplatsen, gott att baggen försvinner från Djurgården för ni i ser alldeles för starka ut med honom vid rodret <_<

 

Och menar du straff när Erton halkade så var det utanför straffområdet med B) .

 

Grattis till segern ivf//Lp

När jawo blev nersparkad i straffområdet
Link to comment
Dela på andra sajter

Glad att vi är i livet fortfarande!

Vi åkte taxi just nu och fy fan vilken idi*t till taxiförare.

Brukar inte vara lättskrämd men denna gång var helt otroligt.

 

140kmh och sicksackande och 0mm till bilen framför...

post-3415-0-57097300-1381121563_thumb.jp

Här åker dåren iväg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Peter Hultgren

Väntar på att det ska bli beer o'clock så man ta ett varv till Irish club för en pint.30min kvar.post-10698-0-38569500-1381127758_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Cyklat runt i Korat och handlat vickbara ställ för 20 liters vattenflaskor åt Tomurdoc.

 

 

post-7697-0-40733300-1381136247_thumb.jp

 

post-7697-0-78563300-1381136277_thumb.jp

 

 

 

post-7697-0-00322500-1381136313_thumb.jp

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...