Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 (ändrad) Kvitterat Ändrades Oktober 6, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Avnjuter en sam song & cola framfor mpr. Nämen! Är du på banan igen. Kul! ÖKA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kharess Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Nämen! Är du på banan igen. Kul! ÖKA! Japp, hittade tillbaka Never forget Sadako Sasaki. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Ja då var det klart ,Sillstryparna får åka hem som torskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 (ändrad) Ja då var det klart ,Sillstryparna får åka hem som torskar Pinsamt att de ska avgöras på en domartabbe.skulle ha vart frispark Ändrades Oktober 6, 2013 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Pinsamt att de ska avgöras på en domartabbe.skulle ha vart frispark Exakt, dömer bort ett mål för blåvitt och dömer straff utanför målområdet...Bra dagsverke måste vara hedersmedlem i järnkaminerna, Fy fan vilken jävla f*tta, inte oväntat att just den idi*ten hittar en straff iofs...straffkåtast i allsvenskan..idi*t Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Exakt, dömer bort ett mål för blåvitt och dömer straff utanför målområdet...Bra dagsverke måste vara hedersmedlem i järnkaminerna, Fy fan vilken jävla f*tta, inte oväntat att just den idi*ten hittar en straff iofs...straffkåtast i allsvenskan..idi*t Inget att hetsa upp sig för... det är ju bara en lek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Verkar som alltid det är domaren som avgör enl förlorarna? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Pinsamt att de ska avgöras på en domartabbe.skulle ha vart frispark Som Alvbåge och Hysen sa efter AIK matchen då ni gjorde 1-0 på en solklar offside. -Sånt jämnar ut sig efter säsongen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Inget att hetsa upp sig för... det är ju bara en lek. Sant, men just i det ögonblicket så vill jag göra en "terror Tommy" på den jävla idi*ten till domare. Något oväntat så tycker den gamle djurgårdaren Jens fjällström att det är straff...skrattretande. Fan att farsan tog med en på fotboll en gång i tiden, mycket lidande och gråa hår pga den skiten. Men man får väl gratulera Djurgården till vinsten och Malmö till guldet, nu sjunker vi väl till en 4:e plats med så är det en ny fiasko säsong i AS. Jag får väl glädjas åt min nya Macbook Air istället .//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Fick en flaska brännvin av min rumänska arbetskamrat säker att det inte är parfym? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Som Alvbåge och Hysen sa efter AIK matchen då ni gjorde 1-0 på en solklar offside. -Sånt jämnar ut sig efter säsongen Mmmm då borde vi nog ha mer flyt,för inte ligger vi + i domarfördelar ivf .. Hade det målet godkänts med 30sek kvar av matchen så kunde vi jämfört. Hörde inte goitom gnälla i matchen efter då Bahoui tog ner den med armen innan han spelade in till gnäll-goitom. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Pinsamt att de ska avgöras på en domartabbe.skulle ha vart frispark Vi skulle haft en straff i första ,så det jämnar ut sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 säker att det inte är parfym? Luktar hembränt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Sant, men just i det ögonblicket så vill jag göra en "terror Tommy" på den jävla idi*ten till domare. Något oväntat så tycker den gamle djurgårdaren Jens fjällström att det är straff...skrattretande. Fan att farsan tog med en på fotboll en gång i tiden, mycket lidande och gråa hår pga den skiten. Men man får väl gratulera Djurgården till vinsten och Malmö till guldet, nu sjunker vi väl till en 4:e plats med så är det en ny fiasko säsong i AS. Jag får väl glädjas åt min nya Macbook Air istället .//Lp Häcken leder ge inte upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Häcken leder ge inte upp Ser det men det är kört ändå, hoppet låg till tre pinnar idag och att Häcken/Ellos skulle plocka gåsapågarna. Just nu vill jag bara rädda andraplatsen, gott att baggen försvinner från Djurgården för ni i ser alldeles för starka ut med honom vid rodret Och menar du straff när Erton halkade så var det utanför straffområdet med . Grattis till segern ivf//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Ser det men det är kört ändå, hoppet låg till tre pinnar idag och att Häcken/Ellos skulle plocka gåsapågarna. Just nu vill jag bara rädda andraplatsen, gott att baggen försvinner från Djurgården för ni i ser alldeles för starka ut med honom vid rodret Och menar du straff när Erton halkade så var det utanför straffområdet med . Grattis till segern ivf//Lp När jawo blev nersparkad i straffområdet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 2-0 till rööva nu he he Hoppet lever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Glad att vi är i livet fortfarande! Vi åkte taxi just nu och fy fan vilken idi*t till taxiförare. Brukar inte vara lättskrämd men denna gång var helt otroligt. 140kmh och sicksackande och 0mm till bilen framför... Här åker dåren iväg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Hajkaj drog ju Thailand så man får hoppa in som stand in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Hajkaj drog ju Thailand så man får hoppa in som stand in Fy snart står man ju där igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Väntar på att det ska bli beer o'clock så man ta ett varv till Irish club för en pint.30min kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Har precis ätit mat på en flotte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Cyklat runt i Korat och handlat vickbara ställ för 20 liters vattenflaskor åt Tomurdoc. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 (ändrad) Ankommit Göteborg Ändrades Oktober 7, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu