Sam sip sam Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 15 dygn x 600kr = 9.000kr !!?? 14 dygn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 14 dygn Ok, men 15 hela eller halva dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Ok, men 15 hela eller halva dagar Enl försäkringsbrevet är det per 24 timmars period och ska vi gå efter klockslag så är det 13 dygn , kom in 20:på kvällen ,checkade ut 3:e på morgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Är det vid golfbanan? Det finns en "driving range" i närheten, och vattenreningsdammar. Nästan hos dig Andrejs. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Sitter vid datorn och försöker distrahera mig själv.. har på något sätt lyckats planera in ett möte på jobbet som också kommer att bli en informell anställningsintervju angående ett nytt jobb. bara jag som lyckas med det!!!!!!! Är så nervös så att det känns som skelettet darrar. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Det finns en "driving range" i närheten, och vattenreningsdammar. Nästan hos dig Andrejs. Då får man ducka när ni börjar med golf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Idag fiske med Tomurdoc och dotter Alice. Väldigt tur att chansningen att det skulle sluta regna gick hem. Även imponerad att Tomurdoc hittade till vårat hus själv. Alice som fick meta i ena dammen. Men även pappa kan.. Hängpungen trivs också Mycket fisk hela tiden... oj vad stora. kärlekskrank men nu går det för långt.. pappa gör jag rätt? oj oj den orkar jag inte lyfta själv.. Nu är det dags att avrunda dagens fiske, vi fick nog säkert mer än 25 fiskar var och för det mesta så drillade vi fisk samtidigt och löste världsproblem. och Alice blev väl omhändertagen av Naree. Vilken bra start på "semestern" Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Idag fiske med Tomurdoc och dotter Alice. Väldigt tur att chansningen att det skulle sluta regna gick hem. Även imponerad att Tomurdoc hittade till vårat hus själv. Alice som fick meta i ena dammen. P1030576.JPG Men även pappa kan.. P1030587.JPG Hängpungen trivs också P1030591.JPG Mycket fisk hela tiden... oj vad stora. P1030599.JPG kärlekskrank men nu går det för långt.. P1030606.JPG pappa gör jag rätt? P1030644.JPG oj oj den orkar jag inte lyfta själv.. P1030652.JPG Nu är det dags att avrunda dagens fiske, vi fick nog säkert mer än 25 fiskar var och för det mesta så drillade vi fisk samtidigt och löste världsproblem. och Alice blev väl omhändertagen av Naree. P1030625.JPG Vilken bra start på "semestern" Leif Suveränt, vi fick mer fisk än vad vi igentligen han med, och det har jag nog aldrig varit med om förut.kanonroligt ställe, tack för en bra dag! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Nu så är båten färdigrestaurerad och det är äntligen dags för sjösättning... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Men även pappa kan.. Vem är det, ett jävla benrangel ju... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Tar ett gäng groggar å kolla hv-linköping Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 ett glas matlagningsvin....jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Väntar på tunnelbanan hemmåt efter en trevlig kväll med leverantörer och standup från Pont'en Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Lite roligare idag än förra matchen gissar jag Hur rolig match har ni ikväll då?? (Inga kommentarer ang. Hv matchen ikväll för det är inget kul ändå)... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Själv mår jag strålande,hur är det med er göteborgare Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Själv mår jag strålande,hur är det med er göteborgare Snuttar du fortfarande på gummans blå bärs paj Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Jobbar och kollar på LHC-HV71 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Snuttar du fortfarande på gummans blå bärs paj Tog sista biten vid 19-tiden,satan va god den var Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Själv mår jag strålande,hur är det med er göteborgare ej Göteborgare men mår skiit, får ta mej en Jim Beam så blir det nog bättre. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 (ändrad) Väntar på tunnelbanan hemmåt efter en trevlig kväll med leverantörer och standup från Pont'en Stand up comedy med Henrik Ponten, APB? Ja, han e rolig... Ändrades Oktober 3, 2013 av THAISWEDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Hur rolig match har ni ikväll då?? (Inga kommentarer ang. Hv matchen ikväll för det är inget kul ändå)... Såg bra ut till en början, på vägen hem funderar man varför man utsätter sig för detta och dessutom betalar för det. Stressde från jobbet fastjag inte hade tid, körde 7 mil, betalade en 50-lapp i parkering, 3 mil hem. Kvällens höjdpunkt var en storstrut i periodspausen. Nu behöver jag något lugnande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 eftersom frugan har varit på krogen o teater har jag gjort höstens första köttgryta innehållande nötbog, sidfläsk, gul lök, tomatpuré, balsamvinäger, rödvin, lagerblad o timjan. detta får puttra ett par timmar, sedan i med palsternacka, morot o trattkantareller som får gå tills rotfrukterna mjuknat.. sedan i med massor med persilja så blir det fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 (ändrad) Stand up comedy med Henrik Ponten, APB? Ja, han e rolig... Sorry. menade Hasse Brontén http://bronten.com/ Klart kul kille var det ! APB ? Ändrades Oktober 3, 2013 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Såg bra ut till en början, på vägen hem funderar man varför man utsätter sig för detta och dessutom betalar för det. Stressde från jobbet fastjag inte hade tid, körde 7 mil, betalade en 50-lapp i parkering, 3 mil hem. Kvällens höjdpunkt var en storstrut i periodspausen. Nu behöver jag något lugnande... Ja jag tog lugnande redan innan start... Lika bra det haha... Men var en rolig match hv - linköping med många snygga mål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Sorry. menade Hasse Brontén http://bronten.com/ Klart kul kille var det ! APB ? AntiPiratByrån. Frontfiguren där heter Henrik Ponten. Han e oxå kul... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu