Soengsang Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Väntat färdigt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Förbereder mig för att åka till mina föräldrars grav för vinterplantering av ljung.Nån bild tror jag inte ni vill se.En HP i morgonrock kan väl alla vara utan Men en bild kanske kommer senare. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Och här kommer de,före och efter.Fint va? Skäms lite,har inte varit där på 1 1/2 månad Nu ser det lite bättre ut. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 (ändrad) sommar 2013 141.jpgOch här kommer de,före och efter.Fint va? Skäms lite,har inte varit där på 1 1/2 månad sommar 2013 142.jpg Nu ser det lite bättre ut. Snyggt jobbat! Hoppas blommorna/buskarna står sig till AllaHelgona-helgen! Ändrades September 26, 2013 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Snyggt jobbat! Hoppas blommorna/buskarna står sig till AllaHelgona-helgen! Nu blir det inget blombyte förens till våren,blir lite granris till nämnda helg.Åsså ljus i lyktan lite då och då Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Väntar på bussen för att åka hem från jobbet Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Väntar på bussen för att åka hem från jobbet Har du gått ner på deltid? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Har du gått ner på deltid? Gått upp till menar du väl7 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Gått upp till menar du väl7 Jobbar man effektivt så blir det mycket fritid Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Jobbar man effektivt så blir det mycket fritid Så sant! secken deppig smiley jag fick till tidigare men de e mobilens fel + min taskiga syn men här får du en gladare utan extra kostnad! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Väntar på bussen för att åka hem från jobbet Ha en magisk resa Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Ha en magisk resa Tack! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Kommer hem och möts av en gigantisk hög med nytvättade kläder, är väl bara att sätta igång och vika då eftersom liten Carina snart kommer hem... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Kommer hem och möts av en gigantisk hög med nytvättade kläder, är väl bara att sätta igång och vika då eftersom liten Carina snart kommer hem... Passa på och pröva lite nassehållare och sånt,testa translivet man ska inte dö nyfiken Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Mat, musik och fulla Gävlethaidamer på Baan Thai Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Kommer hem och möts av en gigantisk hög med nytvättade kläder, är väl bara att sätta igång och vika då eftersom liten Carina snart kommer hem... toffel!! Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Just påbörjat årets sista arbetsdag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Just påbörjat årets sista arbetsdag 1380252409629.jpg Thailand redan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Thailand redan? Nä jag åker slutet på okt.. men har varken tid eller lust att jobba mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Hemma från våran utflykt till Loei! Mycket upp o nerför kullar o backar blev det så bilen behövde lite olja. Pappa Kong fyller på olja o broder Samorn, brorsonen Kat och min kära sambo Ann ser nyfiket på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Har köpt nya duntäcken, de gamla började duna av sig. Så då måste man tvätta sängkläderna igen. Och sen väntar den gamla mangeln. Gissa om vi kommer att sova gott inatt. Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Har köpt nya duntäcken, de gamla började duna av sig. 2013-09-27 17.58.08.jpg Så då måste man tvätta sängkläderna igen. 2013-09-27 17.57.33.jpg Och sen väntar den gamla mangeln. 2013-09-27 17.58.03.jpg Gissa om vi kommer att sova gott inatt. Kram Lynn Har Husse redan börjat rugga av sig sommarpälsen ? Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 På möbeldagarna i Tibro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Jobbar... Sen jävla blir det glasbutiken för lite riktigt mansdricka, vitt vin såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 väntar på att kvalet (motogp) ska starta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu