burrabus Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Det är ju enhel del som tagit sista andetaget i duschen i land of smile Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Tittar efter vad ni andra har sysslat med denna dag + natt. Gott, gott, gottigott Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Tittar efter vad ni andra har sysslat med denna dag + natt. alkohol 001.jpg Gott, gott, gottigott Vaaa!! Sitter du och smaskar medan jag ligger i badet Och skålen var tom då jag fick den !! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Ja eftersom vänta är ett av mina större intressen så gör jag det idag med... Fast idag i botkyrka... slänga av en pall här och sen 2 loss i uppsala.. sen hoppas jag på att återvända till sveriges framsida... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Äter lite roomservice mat nu! En farangstyle o en Thaistyle, vilken som äter vad får ni gissa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Ja eftersom vänta är ett av mina större intressen så gör jag det idag med... Fast idag i botkyrka... slänga av en pall här och sen 2 loss i uppsala.. sen hoppas jag på att återvända till sveriges framsida... 1380002269727.jpg En fika i Uppsala kanske? om du har tid Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 En fika i Uppsala kanske? om du har tid Beror helt och hållet på vad jag ska lasta och vart jag ska efteråt... så vet inte just nu hur det ser ut med tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Beror helt och hållet på vad jag ska lasta och vart jag ska efteråt... så vet inte just nu hur det ser ut med tid Ska iväg på ett snabbjobb sen åker jag mot stan för en morronfika, så slå en signal om du har tid å lust Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Hoppas att rörmokaren/ elektrikern har tvinnat ihop rätt kablar när han bytte vattenvärmaren. //K Det ser ju jävligt riktigt ut. INget att bekymra sig över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Väntar på att godset ska bli klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 På väg på leverantörsbesök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Nu är det dags "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Nu är det dagsImageUploadedByMaipenrai1380087532.556284.jpg Ångesten kommer krypandes. Fick 300Euro av SAS som kompensation för försenat flyg. Kanske dessa pengar kan komma väl till hands. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Dricker bira plus loungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Dricker bira plus loungen Ute och reser igen? Är det Landvetter du är på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Mm gott Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Tar och provar nästa när jag ändå är på gång Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Ute och reser igen? Är det Landvetter du är på? Nepp, detta är på en sunkig färja mellan Fredrikshamn - Göteborg, gratis bira och tilltugg var dock trevligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Nepp, detta är på en sunkig färja mellan Fredrikshamn - Göteborg, gratis bira och tilltugg var dock trevligt Bra plats för folk med lång lårbenshals med andra ord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Betalar räkningar och smakar av det nya inköpet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Betalar räkningar och smakar av det nya inköpet image.jpg Aha, du är också en av de som betalade svindyrt för glaset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Aha, du är också en av de som betalade svindyrt för glaset Jodå, tror glaset kostade runt 350 spänn men då fick man en 70:a på köpet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 skördat lite grönt innan frosten kommer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Väntar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Väntar igen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu