Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

In i dimman med dig nu målarjävel, jag får vänta några timmar med spriten då man råkat lova att skjutsa en polare.

 

Icke...Valhalla 08.30 i morgon,fotbollsträning 10.00.

 

Men jävlar. det satt som en fläskläpp, en av varje till, sen får det vara bra :thumbsup: .

Trevlig helg på dig//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej nu när man såg all god fredagsdricka så viskade Raffe;

"Ta du dig en Meatball Sunrise, det är du värd"

 

post-3468-0-93006900-1379696465.jpg

Man säger inte emot Raffe.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Icke...Valhalla 08.30 i morgon,fotbollsträning 10.00.

 

Men jävlar. det satt som en fläskläpp, en av varje till, sen får det vara bra :thumbsup: .

Trevlig helg på dig//Lp

Lugnt nu då, är ju gött att slippa skallbanken imorgon.

Här blir det rödvin och hostmedicin, snart åker nog korken på senaste HP:n

Simma lungt så hörs vi

post-6130-0-10024400-1379702144_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket folk i köerna är det

Postade en bild

Postade en bild

Postade en bild

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Går ju live på TV. :)

Men är mer kul live, men det sket sig...så nu blir det spritaffären och tv i kväll...

Tippar på att två-tre tusen blev utan biljetter och kaos utbröt.

Snodd bild här

Postade en bild

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har du gjort...nu,sen och senare...??

Jag o James käkar gröt, extra gott nu när temperaturen börjar krypa neråt.

Snart bär det iväg till simträning ..Vi kör själva nu istället för simskolan där det mest var lek, tror att det ger snabbare resultat.

Rätt trevligt och uppiggande att ta en bastu efter att vi har simmat klart med.

Efter det så är det fotbollsträning 10-11 och sen blir det myslördag med familjen, inget planerat idag

förutom en promenad ner till torget för att handla lite gott i fiskebutiken och glasbanken efter det för tillbehör.

Är på extragott humör idag då vågen visar -7kg sen jag började träna och äta bättre för sju veckor sedan..

Känns som om jag ligger rätt med -1kg i veckan och den extra energin är ett stort plus.

Jag har alltid "drömt" om att träna innan jobbet på morgonen men aldrig trott att jag skulle orka det.

Nu när jag gav mig fan på det så är det fantastiskt...lugnt på gymmet och så kommer jag nyduschad och go till jobbet till mina arbetskamraters förtret hahaha.

Nackdelen är att kroppen ställer in sig på uppgång 05.10 och det är då jag brukar vakna även på helgen...men va fan, det får man ta.

Man får kämpa på mot beach 2014 :-) men viktmålet ska jag nå innan jul.

Trevlig helg//Lp

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar över idag igen...måste få ihop komptimmar till resan i vinter... Så idag trilla det in 16 friska timmar. Och nyktert blir det även denna helgen. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Lördags öl hos Mait post-5349-1379744078,02_thumb.jpg

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar över idag igen...måste få ihop komptimmar till resan i vinter... Så idag trilla det in 16 friska timmar. Och nyktert blir det även denna helgen. :)

Å fy fan..du som blir så grisk när du e nykter...hahaha.

Trevlig helg på dig gubben//Hp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har du gjort...nu,sen och senare...??

Jag o James käkar gröt, extra gott nu när temperaturen börjar krypa neråt.

Snart bär det iväg till simträning ..Vi kör själva nu istället för simskolan där det mest var lek, tror att det ger snabbare resultat.

Rätt trevligt och uppiggande att ta en bastu efter att vi har simmat klart med.

Efter det så är det fotbollsträning 10-11 och sen blir det myslördag med familjen, inget planerat idag

förutom en promenad ner till torget för att handla lite gott i fiskebutiken och glasbanken efter det för tillbehör.

Är på extragott humör idag då vågen visar -7kg sen jag började träna och äta bättre för sju veckor sedan..

Känns som om jag ligger rätt med -1kg i veckan och den extra energin är ett stort plus.

Jag har alltid "drömt" om att träna innan jobbet på morgonen men aldrig trott att jag skulle orka det.

Nu när jag gav mig fan på det så är det fantastiskt...lugnt på gymmet och så kommer jag nyduschad och go till jobbet till mina arbetskamraters förtret hahaha.

Nackdelen är att kroppen ställer in sig på uppgång 05.10 och det är då jag brukar vakna även på helgen...men va fan, det får man ta.

Man får kämpa på mot beach 2014 :-) men viktmålet ska jag nå innan jul.

Trevlig helg//Lp

attachicon.gifimage.jpg

Tsss dusch före jobbet ??? finns väl ingen målarkladd som har nåt luktsinne kvar efter nåra thinnersvängar :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Plockar ur och tömmer lastbilen. Ber man trafikledarna fara åt helvete och säger att man ska möblera om käften på dom blir det 1 månad tidigarelagd semester :)

post-10493-1379755530,32_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Plockar ur och tömmer lastbilen. Ber man trafikledarna fara åt helvete och säger att man ska möblera om käften på dom blir det 1 månad tidigarelagd semester :)

attachicon.gif1379755347420.jpg

Välfylld garderob  :crazy:  Trevlig resa och gör nu inget som inte jag skulle göra :neo:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Välfylld garderob :crazy: Trevlig resa och gör nu inget som inte jag skulle göra :neo:

Åker 27:e okt så ska vara hemma ett tag innan de bär iväg ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Röjer lite hemma, var kommer alla skor ifrån?

Många par visste jag inte ens om, får nog rensa ut lite igen

u6evy8av.jpg

Jösses :ahh:   Så många skor har jag nog inte haft sammanlagt i hela mitt liv :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Kollar trav och tar mig en bärs

post-6930-0-60469500-1379764298_thumb.jp

Ändrades av Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Här firar vi Pia som fyllt 14 i veckan

Otroligt väder med stekande sol, men man märker att hösten är här för 'lom yen'

Sedan får jag säga djävla k*k app som helt plötsligt inaktiverat möjligheten att ladda upp bilder

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Packar inför resan till Thailand imorgon.

Skönt som f-n att bara ha handbagage men hem blir det väl som vanligt fullpackade stora väskor med mat o annat!

 

post-3415-0-65594600-1379765650_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...