Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Guest BpaijingKatai

Ja det var ju synd. Hade bott på Scandic i Helsingborg och skulle till Malmö så det var just när man skulle upp på den vägen. Hade tur och kom före bärgarna som antagligen stängde av hela vägen. Det var ingen som kom till skada i vart fall.

 

Påfart E6 från Väla E4 då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu lagar jag middag till mig själv,kycklingkorv och köttbullar.Till det blir det skalad potatis och lingonsylt mums.Naturligtvis ett glas minimjölk  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Påfart E6 från Väla E4 då.

Ja jag tror det. Nackdelen med att köra med gps är ju att man inte har så stor koll på vart man är.
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sitter och kollar mpr  har fått klart med besiktningen av kåken  så nu letas det lägenhet på gräddhyllan  Eriksberg :ahh:  

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

sitter och lyssnar på 68 årige Rod jäklar vilket tryck det är i di två första och di 3 sista låtarna :music:

 

http://youtu.be/aVnfZMTUB7Q

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och kollar mpr har fått klart med besiktningen av kåken så nu letas det lägenhet på gräddhyllan Eriksberg :ahh:

Är inte du i Thailand ?
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är inte du i Thailand ?

Har vart nästa tur är 12 dec - 31 dec :patsak:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har du ingen koll,han kom ju hem i lördags  :crazy:  :14:

Han är la ute me hunden

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Lillkrabban har insett att solen inte är tillräckligt stark för att torka kläderna ute längre.

Men det är inget som stoppar Lillkrabbans tvättiver när det finns takbjälkar och trästegar inomhus.

 

post-3468-0-31862200-1379612466_thumb.jp

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Lillkrabban har insett att solen inte är tillräckligt stark för att torka kläderna ute längre.

Men det är inget som stoppar Lillkrabbans tvättiver när det finns takbjälkar och trästegar inomhus.

 

attachicon.gifCAM00720.jpg

Har hon köpt styltor ??

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Missade du stegen? Lite dold kanske??

Men den var ju full av tvätt :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har hon köpt styltor ??

Hon fick hjälp av en glassbåtsätande pojkvän som även dammade av bjälkarna innan.

Så imorgon är det Lillkrabban som byter till vinterdäck på bilen i jämlikhetens tecken.

 

Edit, det är fortfarande plusgrader och ingen driv-is så hon slipper denna gång.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska hoppa i det lilla karet och tvaga böngrodden . En "öl" och en Speyburn uppslagen i shotglas ala amerikansk westernfilm.

Det är jag värd..SKÅL era nötter

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska hoppa i det lilla karet och tvaga böngrodden . En "öl" och en Speyburn uppslagen i shotglas ala amerikansk westernfilm.

Det är jag värd..SKÅL era nötter

{style_image_url}/attachicon.gif image.jpg

In i dimman med dig nu målarjävel, jag får vänta några timmar med spriten då man råkat lova att skjutsa en polare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska hoppa i det lilla karet och tvaga böngrodden . En "öl" och en Speyburn uppslagen i shotglas ala amerikansk westernfilm.

Det är jag värd..SKÅL era nötter

attachicon.gifimage.jpg

Äntligen är det slut på dumheterna med vita veckor  :17: Hade du en 6:a thinner i glaset? :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Njuter av en kall öl :thumbsup:

 

efter ha gjort en gulaschgryta som nu står och puttra på spisen

 

post-3485-0-98326400-1379690479.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...