Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

tyvär Måne Thapatalk strejkar å 33 an är ju inte här

sen har jag fel objektiv på kameran för å föreviga er senare

Helvette va länge damen måste vara beutusalonen

hon ska ju ändå ducha av skiten

Var nu rädd om Petter-Niklas  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sådär ja, då börjar dotterns nya tonårsrum bli klarthttp://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gi

f ImageUploadedByMaipenrai1378752514.184563.jpgNy sängram monterad Enis

å va ska tabletten stå

annars ser det bra ut

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Var nu rädd om Petter-Niklas  :crazy:

petter nicklas va ett nytt namn för verktyget va fan e smilymmen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

vi ska precis ringa taxi o gratulera "plastdottern" som fyller 31 år på söndag, vi firar med att äta på Örebros absolut bästa restaurang..jag vet att det kommer bli fantastiskt god mat o en trevlig kväll!!

post-6750-0-24842500-1379088967_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker kalla Chang,väntar på V75 och kollar så frugan sköter symaskinen på rätt sätt!  Man är ju född till arbetsledare :crazy:

 

post-8709-0-06411300-1379150519.jpg

Ändrades av thomas001
Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat så Thaikärran är på plats så man kommer iväg ordentligt om dryga timmen :wub:

//K

post-3645-1379155933,02_thumb.jpg


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på marschstart e3u3uvat.jpgabupe2ev.jpg

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har börjat förbereda frugans födelsdag i lönndom  :crazy: blir lite blommor och en tårta som överraskning när hon kommer hem från jobbet  :thumbsup: f-n vad åren går,54 år idag men hon ser fortfarande ut som 17  :nyam: 20-årsjubileum snart sen vi träffades,känns som förra torsdagen  :nono: Hip Hip Hurra för henne  :14:  :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Enbart för Andrejs, benutrymmet på 2C

eje7ypym.jpg

he4ehaqe.jpg

Vilket sunkplan t.o.m. Thais 3v gamla HS-TKQ är fräschare :D

post-3645-1379438816,94_thumb.jpg

post-3645-1379438861,77_thumb.jpg

Ändrades av Kentan

I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Enbart för Andrejs, benutrymmet på 2C

eje7ypym.jpg

he4ehaqe.jpg

 

Jag passar mig alltid för 2:a raden på A,B,C sidan

Tar oftast 3:an eller 2:a på D,E,F..de få gånger jag får sitta fram.   :ledsen:

 

Fast det viktiga är, och det lyckades du få med, benutrymmesbilder.

Det är ett klart godkänt benutrymme. Mycket bättre än apklass på Thai-kärrorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kikar på hockey Öik--Lif å LIF spelar så jävla dåligt, kan inte ens hålla reda på hur många dom är på plan, ska det vara så jävla svårt å räkna till 5 :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har börjat förbereda frugans födelsdag i lönndom  :crazy: blir lite blommor och en tårta som överraskning när hon kommer hem från jobbet  :thumbsup: f-n vad åren går,54 år idag men hon ser fortfarande ut som 17  :nyam: 20-årsjubileum snart sen vi träffades,känns som förra torsdagen  :nono: Hip Hip Hurra för henne  :14:  :14:  :14:

Gör en clion,Frugan bockar och tackar för gratulationerna   :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kikar på hockey Öik--Lif å LIF spelar så jävla dåligt, kan inte ens hålla reda på hur många dom är på plan, ska det vara så jävla svårt å räkna till 5 :crazy:

Men det räckte mot ett ineffektivt ÖHK 46-13 i skott men 1-2 i slutresultat.Gör man bara ett mål på 46 skott så ska man inte vinna,Grattis Leksand.Men LIF behöver nog lyfta sig 4-5 hack för att räcka till,dom var inte bra.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Kaos utanför Helsingborg

6yzegape.jpg

 

Fan, var du i mina trakter så skulle du skrikit till så kunde jag bjutt på en fika!

Var hade han vurpat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, var du i mina trakter så skulle du skrikit till så kunde jag bjutt på en fika!

Var hade han vurpat?

Ja det var ju synd. Hade bott på Scandic i Helsingborg och skulle till Malmö så det var just när man skulle upp på den vägen. Hade tur och kom före bärgarna som antagligen stängde av hela vägen. Det var ingen som kom till skada i vart fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...