måne Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 tyvär Måne Thapatalk strejkar å 33 an är ju inte här sen har jag fel objektiv på kameran för å föreviga er senare Helvette va länge damen måste vara beutusalonen hon ska ju ändå ducha av skiten Var nu rädd om Petter-Niklas Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Sådär ja, då börjar dotterns nya tonårsrum bli klarthttp://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gi f ImageUploadedByMaipenrai1378752514.184563.jpgNy sängram monterad Enis å va ska tabletten stå annars ser det bra ut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Var nu rädd om Petter-Niklas petter nicklas va ett nytt namn för verktyget va fan e smilymmen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 petter nicklas va ett nytt namn för verktyget va fan e smilymmen Eller kallar du din Slem-Helge? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Hade en massa fulölburkar i garaget. Ingen pant. Vi beställde hämtning av dem. Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 vi ska precis ringa taxi o gratulera "plastdottern" som fyller 31 år på söndag, vi firar med att äta på Örebros absolut bästa restaurang..jag vet att det kommer bli fantastiskt god mat o en trevlig kväll!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 (ändrad) Dricker kalla Chang,väntar på V75 och kollar så frugan sköter symaskinen på rätt sätt! Man är ju född till arbetsledare Ändrades September 14, 2013 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Har kollat så Thaikärran är på plats så man kommer iväg ordentligt om dryga timmen //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Jobbar å sliter. 38 mil kvar till Östersund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Jobbar in lite komptid till thairesan i vinter, 8 timmar = 16 timmar komp. Få nog bli en Lördag till att jobba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Årets sista tur med Mr Mercury och Mrs Bella. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Väntar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 (ändrad) Väntar på marschstart Ändrades September 17, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Thailand i 6 poängs ledning Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Kaos utanför Helsingborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Har börjat förbereda frugans födelsdag i lönndom blir lite blommor och en tårta som överraskning när hon kommer hem från jobbet f-n vad åren går,54 år idag men hon ser fortfarande ut som 17 20-årsjubileum snart sen vi träffades,känns som förra torsdagen Hip Hip Hurra för henne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Väntar igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Enbart för Andrejs, benutrymmet på 2C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 (ändrad) Enbart för Andrejs, benutrymmet på 2C Vilket sunkplan t.o.m. Thais 3v gamla HS-TKQ är fräschare Ändrades September 17, 2013 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Enbart för Andrejs, benutrymmet på 2C Jag passar mig alltid för 2:a raden på A,B,C sidan Tar oftast 3:an eller 2:a på D,E,F..de få gånger jag får sitta fram. Fast det viktiga är, och det lyckades du få med, benutrymmesbilder. Det är ett klart godkänt benutrymme. Mycket bättre än apklass på Thai-kärrorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Kikar på hockey Öik--Lif å LIF spelar så jävla dåligt, kan inte ens hålla reda på hur många dom är på plan, ska det vara så jävla svårt å räkna till 5 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Har börjat förbereda frugans födelsdag i lönndom blir lite blommor och en tårta som överraskning när hon kommer hem från jobbet f-n vad åren går,54 år idag men hon ser fortfarande ut som 17 20-årsjubileum snart sen vi träffades,känns som förra torsdagen Hip Hip Hurra för henne Gör en clion,Frugan bockar och tackar för gratulationerna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Kikar på hockey Öik--Lif å LIF spelar så jävla dåligt, kan inte ens hålla reda på hur många dom är på plan, ska det vara så jävla svårt å räkna till 5 Men det räckte mot ett ineffektivt ÖHK 46-13 i skott men 1-2 i slutresultat.Gör man bara ett mål på 46 skott så ska man inte vinna,Grattis Leksand.Men LIF behöver nog lyfta sig 4-5 hack för att räcka till,dom var inte bra. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 Kaos utanför Helsingborg Fan, var du i mina trakter så skulle du skrikit till så kunde jag bjutt på en fika! Var hade han vurpat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 18, 2013 Dela Inlagd September 18, 2013 Fan, var du i mina trakter så skulle du skrikit till så kunde jag bjutt på en fika! Var hade han vurpat? Ja det var ju synd. Hade bott på Scandic i Helsingborg och skulle till Malmö så det var just när man skulle upp på den vägen. Hade tur och kom före bärgarna som antagligen stängde av hela vägen. Det var ingen som kom till skada i vart fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu