Tallviking Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Qbranch skulle jag tro. Känner en stolle som skulle dit, men inte visste jag att TV jobbat där. Fast iofs var har han inte jobbat... Att byta jobb är bästa sättet att kliva uppåt på karriärstegen vet du väl ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Ett par rörliga bilder från gårdagens firmafest http://youtu.be/7Uz3JYENuzc http://youtu.be/Uyw7NKzMmEk Den mörka tjejen är rätt snygg , Inge fel på den kroppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Bakat en äppelkaka Och fortsätter med kanelbullar Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Ett par rörliga bilder från gårdagens firmafest http://youtu.be/7Uz3JYENuzc http://youtu.be/Uyw7NKzMmEk Jaha, så det är sånt våra skattepengar går till, och dessutom bjuda f.d. anställda. Ingen kritik till dig, klart du ska gå om du blir bjuden. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Jaha, så det är sånt våra skattepengar går till, och dessutom bjuda f.d. anställda. Ingen kritik till dig, klart du ska gå om du blir bjuden. Vad har skattepengar med den festen att göra ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Känner att jag behöver fylla på de röda blodkropparna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Vad har skattepengar med den festen att göra ? Jobbade du inte på flottan innan? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Jobbade du inte på flottan innan? Jo. för lääänge sedan. Har avverkat ett antal privata jobb sedan dess också Tror du verkligen en statlig myndighet håller på med sådant ? Det skulle hamna på förstasidan i AB på några minuter och huvuden skulle rulla direkt i det här landet.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Se till att duckar tillräckligt när du klipper gräsmattan under träna annars går det illa för dig.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Tagit ut kanelbullarna ur ugnet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Ja så här dagen efter har det hänt en hel del Började med att kolla in tomatplantorna i morse, dom fick inget vatten igår Några äpplen har ramlat ner under veckan över 100 kg blev det som jag körde bort till sopstationen Vad pysslar Lynn med Kikar in i växthuset Melonplantorna ser inge vidare ut Men en paprikaplanta ger mycket frukt Pytteliten honungsmelon Plockade in några tomater till kvällens sallad Så här blev dom, lite italienskt stuk med olivolja och vinäger på Grillen är på gång, en riktig grill kör vi med, inge fusk här inte Och så här fint blev det när fallfrukten va borta äntligen en köttbit på tallriken, sånt där modernt, fläskkotlett utan ben, men den va inte torr klart Herr Chang ska få sig en bit också Olala, Lynn har bakat en äppelkaka till efterrätt Och vilken go vaniljsås hon hitta i affärn, inte röra bara skaka Ja det är vad vi lyckats göra idag, snart får det bli bingen tror jag, det tar hårt med 2 dagars festande Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Tagit ut kanelbullarna ur ugnet ImageUploadedByMaipenrai1378656773.735564.jpg Enis du skulle kunna få bli mitt vänsterprassel när som helst..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd September 9, 2013 Dela Inlagd September 9, 2013 Trevligt! Har du köpt poolen från "peterpool" i Udon? Stämmer bra det Fick den hemlevererad till huset för en billig peng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 9, 2013 Dela Inlagd September 9, 2013 Sådär ja, då börjar dotterns nya tonårsrum bli klart Ny sängram monterad Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 9, 2013 Dela Inlagd September 9, 2013 Jag tycker att det fel av dig att köra i 200 och leka med mobilen samtidigt. Inget att skryta med. Min bedömning dumdristig. Nu är det ju inte jag som leker med mobilen, det är min passagerare som. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd September 9, 2013 Dela Inlagd September 9, 2013 Sådär ja, då börjar dotterns nya tonårsrum bli klart ImageUploadedByMaipenrai1378752514.184563.jpg Ny sängram monterad Enis Ser ut som hon läser The Hunger Games , gillar hon den ? Har tänkt att se filmen eller läsa boken , men det har inte blivit av . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Ser ut som hon läser The Hunger Games , gillar hon den ? Har tänkt att se filmen eller läsa boken , men det har inte blivit av . Jag tyckte böckerna var mycket bra. Filmen däremot var som det mesta som ska göras efter en bok. mycket saknas och det blir helt enkelt lite fel då man läst böckerna. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Gått runt i tältlägren i Lumpini Park och tittat på de demonstrationer mot regeringen och Thaksin som pågår. Verkar som det mest går ut på att dela ut broschyrer och liknande. Väldigt städat. Jag förstår dock inte vad som skrivs. Däremot bilder och banderoller talar sitt språk. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Tittar ut genom fönstret I Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Det är bra Clirre, kom ihåg vad du lovade i Götl aborg senast, håller tummarna för dig, alla Äntlligen sitter jag i en Bangkok bulle efter har lyckats komma i från Hat Yai nu skrinnar jag mot paradiset Nana soi 4 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 lycka till o var rädd om dig, tänk på det vi snackade om på telefon! / mille o pin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Inga bilder clion? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 äch det tar för möcke stålar å ladda upp från fånen sitter i alla fall i switen på siam court längst upp på 4an synd de inte har cyckel taxi ner till paradiset det blir till å använda di 2luriga ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 äch det tar för möcke stålar å ladda upp från fånen sitter i alla fall i switen på siam court längst upp på 4an synd de inte har cyckel taxi ner till paradiset det blir till å använda di 2luriga ha ha Har dom inte wi-fi på hotellet? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 tyvär Måne Thapatalk strejkar å 33 an är ju inte här sen har jag fel objektiv på kameran för å föreviga er senare Helvette va länge damen måste vara beutusalonen hon ska ju ändå ducha av skiten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu