Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Packar lite.. Jaha upp tidigt imon sa du, får nöja mig med några flaskor då...

post-10493-1378484681,64_thumb.jpg

Passade kanon i väskan med ju :)

post-10493-1378484714_thumb.jpg

Men får nog ta en liten doggybag längs med vägen...

post-10493-1378484753,98_thumb.jpg

Hmm, skor kanske man ska ha med...

post-10493-1378484853,34_thumb.jpg

Var ju ett easy val... piece of cake eller va de heter...

post-10493-1378484902,06_thumb.jpg

Nu kan jag ge mig iväg uppåt fjällen :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Äntligen helg

post-6930-0-17998900-1378486343_thumb.jp

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjud nu in luffarn och ta ett par wc så kan du svamla lite här ikväll så man får något kul att läsa ;)

 

Hmmm fotbollcup imorgon..Samling 08.50 och fem matcher. sista matchen slut 17.00...

Oj vad kul med en sån dag när man e bakis, den där jävla crocs-bohemen är livsfarlig att släppa innanför dörren, men jag snarkar väl runt 22.30 i soffan ändå :crazy:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Hmmm fotbollcup imorgon..Samling 08.50 och fem matcher. sista matchen slut 17.00...

Oj vad kul med en sån dag när man e bakis, den där jävla crocs-bohemen är livsfarlig att släppa innanför dörren, men jag snarkar väl runt 22.30 i soffan ändå :crazy:

Men de är de väl värt alla dagar i veckan :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm fotbollcup imorgon..Samling 08.50 och fem matcher. sista matchen slut 17.00...

Oj vad kul med en sån dag när man e bakis, den där jävla crocs-bohemen är livsfarlig att släppa innanför dörren, men jag snarkar väl runt 22.30 i soffan ändå :crazy:

Hehe, blir väl trevligt att se på fotboll i det fina vädret även om du är lite torr i halsen ;)

Funderar på att bryta min vita period imorgon med ett par kalla i solen på någon uteservering i stan, får se hur det blir

Link to comment
Dela på andra sajter

2028681570.jpg 157455833.jpg272934493.jpg1397710476.jpg 1672144239.jpg 2139976693.jpg

Äntligen, väntan är över. Nu drar Metro Photo Challenge 2013 igång. Från och med den 2 september fram till den 13 oktober kan du ladda upp dina bästa bilder. I år har vi flera nya och spännande funktioner som vi är mycket glada och nöjda över och som vi tror att ni kommer att gilla. 

1381824771.jpg Kan en bild fånga dina sinnen?

Metro Photo Challenge går av stapeln för nionde året i rad och vi är otroligt spända över att få låta er komma i gång och börja visualisera årets tema som är de sex sinnena.  

Först de fem ”vanliga” sinnena: smak, känsel, lukt, hörsel och syn och sedan det sjätte sinnet. I de första fem sinnena/kategorierna är det inte tillåtet med någon avancerad bildredigering eller retuschering. För det sjätte sinnet är det bara fantasin som sätter gränserna. I denna kategori är det också tillåtet att använda Instagram. Läs mer här.

Uppdaterad hemsida och nya funktioner för 

Metro Photo Challenge 

Vi kan med nöje meddela att Metro Photo Challenge i år har fått ny och förbättrad design och ett nytt gränssnitt med nya funktioner. 

Den nya hemsidan inkluderar:

  • Din egen personliga profil med fantastiska möjligheter att visa upp dina bästa bilder. 

  • Möjligheten att följa andra deltagare och deras fotografier och att de kan följa dig. 

  • Sökfunktion som möjliggör att söka efter specifika namn och fotografier.

  • Integrering av Instagram för bidrag uppladdade i kategorin det sjätte sinnet. (För att använda denna funktion måste du logga in på plattformen med ditt Instagram-login. Den här funktionen är endast avsedd för kategorin det sjätte sinnet).

Spana in våra nya funktioner här!

Skapa en fotobok

Önskefoto är ett klassiskt varumärke från 1975. Vi är en ledande aktör på fotoproduktmarknaden i Sverige och Europa. Hos oss kan du snabbt och enkelt skapa personliga och roliga fotoprodukter! Bevara dina bästa minnen i en vackert bunden fotobok, inred hemmet med en personlig canvastavla eller beställ någon av våra andra fotoprodukter av hög kvalitet. Vi är oerhört stolta över att vara officielll huvudpartner till Svenska Metro Photo Challenge och tacksamma för den uppmärksamhet som tävlingen ger oss. Välkommen till oss på www.onskefoto.se så förevigar vi dina minnen tillsammans!

Lycka till. Vi ser fram emot att få se era riktigt bra bilder! 

1699165455.jpg

Tjäna pengar på dina fotografier!

Vi på Colourbox är glada över att vara den globala partnern till Metro Photo Challenge även i år och vi ser fram emot riktigt bra bilder i år!

Colourbox.com är en av världens största bildbyråer där yrkesverksamma att köpa och sälja bilder, illustrationer och videos. Colourbox  erbjuder över 6 miljoner bilder och videos och vi samarbetar med fotografer från hela världen. 

Varför ska du bli medlem på Colourbox?

• Du tjänar pengar varje gång någon laddar ner någon av dina bilder från vår hemsida och du får tillgång till över 100 000 kunder från hela världen. 

1085164928.jpeg

Du har fått det här mailet för att du tidigare godkänt att få meddelanden om Metros tävlingar och erbjudanden.

För att avsluta din prenumeration klicka här  Contact Metro Photo Challenge

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Mm vodka russian

post-6930-0-00409900-1378489852_thumb.jp

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Just hemkommen från LKAB i kiruna, 100 mil med bil.

Det gäller ju att ligga på så man kommer fram och hem någon gång.

vi hade en liten stund ledigt innan solen gick ner så vi var upp på utsiktsberget och tog lite bilder.

 

post-8287-0-75771800-1378496061_thumb.jp

post-8287-0-01749900-1378496229_thumb.jp

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte ge foto för det är för långt bort.

Men på länken här som går mellan Huddinge vägen 226 och nynäsvägen 73.

Den som går förbi högdalen gubbängen hökarängen så har det vart ett grymt oljud.

Låter som mantorp dragracing ungefär...

Orkar inte åka och se vad det är frågan om.

Bor i Stureby och hör det hemmifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm.

Är du helt nykter nu?

Jag har infogat 2 JPG bilder..

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu söker jag vänner då hängpung slängt ut mig... våldsam var han också... (ok jag överdriver nu, inga anmälningar tack)

post-10493-1378507227,02_thumb.jpg

post-10493-1378507250,29_thumb.jpg

Japp, här sitter man på en parkbänk å letar mat i soptunnorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite mera fusk, detta är inte nu men hände i alla fall i veckan

Monterade upp simpölen. De första 10 dagarna var det regnväder, och sedan var vi utan vatten i en tre fyra dagar, men nu är det varmt och gott och skönt att svalka sig även om det bara är några grader mindre varmt

post-4650-0-26782200-1378541438.jpg

Nu halvfull med vatten

post-4650-0-58281700-1378541451.jpg

Äntligen första doppetpost-4650-0-30653700-1378541462.jpg

Ha det gott

Link to comment
Dela på andra sajter

Just hemkommen från LKAB i kiruna, 100 mil med bil.

Det gäller ju att ligga på så man kommer fram och hem någon gång.

vi hade en liten stund ledigt innan solen gick ner så vi var upp på utsiktsberget och tog lite bilder.

Jag tycker att det fel av dig att köra i 200 och leka med mobilen samtidigt. Inget att skryta med. 

Min bedömning dumdristig. :13:  :police:

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3473-0-14085500-1378542212_thumb.jp

 

Sitter inne och jobbar med ett knäck som ska vara klart senast måndag morgon...

 

Varför skjuter man alltid upp saker till sista minuten?

 

Nåja halva skrivjobbet är gjort, nu väntar jag bara in svaren från två olika IP´s som ska kolla sina citat så att man inte får det i nacken senare. Sen ska det hela trimmas till 7 000 tecken och ett drygt 20 tal bilder ska väljas ut, finslipas, ges bildtexter och brännas på en CD/DVD (japp, jag är så stenålders) samt skickas med posten innan 12 imorgon.

 

Nu, en kopp kaffe!

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

sitter på arlanda och inmundigar frukost

planet går ju om fyra å en halv timme

Börjar med gårdagen det vart till å låna grannes gräsklippare.jag har bara en sån däringa som går på strömm

nåväl nu sitter jag och intar frukost

post-3713-0-84776700-1378542781_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej å Hå

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

sitter på arlanda och inmundigar frukost

planet går ju om fyra å en halv timme

Börjar med gårdagen det vart till å låna grannes gräsklippare.jag har bara en sån däringa som går på strömm

nåväl nu sitter jag och intar frukost

Det är bra Clirre, kom ihåg vad du lovade i Götlaborg senast, håller tummarna för dig, alla :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gjort o gjort, vad frugan fick till uppgift med okey resultat.

FF lite långhårig tycker jag..

             post-5021-0-18437500-1378547134_thumb.jp

 

Färdigt nja lite kanske..

                 post-5021-0-06445200-1378547150_thumb.jp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite bättre tycker jag i alla fall..

post-5021-0-68992400-1378547165_thumb.jp

Sista uppgiftern för FFF, städa upp..

                    post-5021-0-78540500-1378547184_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Gjort o gjort, vad frugan fick till uppgift med okey resultat.

FF lite långhårig tycker jag..

             attachicon.gifIMG_7819.JPG

 

Färdigt nja lite kanske..

                 attachicon.gifIMG_7821.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite bättre tycker jag i alla fall..

attachicon.gifIMG_7822.JPG

Sista uppgiftern för FFF, städa upp..

                    attachicon.gifIMG_7824.JPG

FF

Hm.rakhyvel..

Link to comment
Dela på andra sajter

Planen var att ta ett par bira i solen på någon uteservering, men jag orkade inte med pendeltåget och tog bilen istället. Vägarna har visst ändrats lite sedan jag bodde här...facit: ett par enkelriktade, en bussfil och några fotgängare som nästan fick sätta livet till.

Nu njuter man av en kaffe i solen, 22C i Göteborg

Postade en bild

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...