Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Ska åka och ge min bilmek lite kaffe bröd yne5yty8.jpg

Har du slutat på stadshotellet ?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Och hur smakade den ?

Denna svenska produkt förvånade mig verkligen.

Jag måste säga att det är en verklig kvalitetsprodukt, framför allt stilfull och nästan sanslöst god med en lagom rökighet.

Va, fanken, den är nästan oemotståndlig.

Nu har jag varit och tullat på innehållet ända sedan i måndags då den började säljas på Systemet. Halva flarran är tom (eller fylld)

så snart får jag väl göra en ny vända till glasbanken.

Hoppas att den inte är slut då, för jag har sannerligen fått mig en ny favorit !!!

PS, jag dricker den tillsammans med att tugga på Dumle Kola - Jättegott!

 

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Du verkar vara först i kön, grattis :-)

 

Och hade jag svängt till höger hade jag nog kommit hem till din svärfars nejder. 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna svenska produkt förvånade mig verkligen.

Jag måste säga att det är en verklig kvalitetsprodukt, framför allt stilfull och nästan sanslöst god med en lagom rökighet.

Va, fanken, den är nästan oemotståndlig.

Nu har jag varit och tullat på innehållet ända sedan i måndags då den började säljas på Systemet. Halva flarran är tom (eller fylld)

så snart får jag väl göra en ny vända till glasbanken.

Hoppas att den inte är slut då, för jag har sannerligen fått mig en ny favorit !!!

PS, jag dricker den tillsammans med att tugga på Dumle Kola - Jättegott!

Du kan köpa egna fat hos Mackmyra , så kan du följa utvecklingen av din egen Whiskey :)

Link to comment
Dela på andra sajter

post-5349-1378417071,77_thumb.jpg

Quality Jessheim, hoppats på en bar full med 38 åriga tvåbarns mödrar på konferens, men inte ens en isbjörn från SAS i baren, bara manfolk :(

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Större chans om du går ner på Esso stn

Haha, f-n självklart är det Esso som gäller på torsdags kvällar!

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du man får hälsa på månne?? :crazy: Godsaker...

 

 

Finns ( kanske ) en möjlighet under helgen.

 

Kommer då  att befinna mig på annan ort.    :nyam:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu är glad för att jag lyckats få tag i några av min byggare igen, nu kan det fortsättas...även om de tycker jag har underliga planer.
azezaza3.jpg

 

Min plan är ett liknande utrymme som detta nedan.

post-3210-0-84901000-1378439265.jpg

 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu är glad för att jag lyckats få tag i några av min byggare igen, nu kan det fortsättas...även om de tycker jag har underliga planer.

Postade en bild

Min plan är ett liknande utrymme som detta nedan.

{style_image_url}/attachicon.gif Vi-byggde-ett-uterum-i-tradgarden03-800x602.jpg

Ja, nu har falangen flippat helt. Laga mat under tak och äta i solen :)

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu har falangen flippat helt. Laga mat under tak och äta i solen :)

 

Hehehhe, ja falanger är bra knepiga, först satans viktigt med AC på hotellet, och sen ner och pressa i solen hela dagen.

 

Nja taket kommer att bli lite annorlunda, de har inte riktigt sett denna bild, mer min skiss är vad de går efter, men den är inte av den kaliber att jag vill lägga ut här..för då blir man också idi*tförklarad här :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

post-5349-1378470802,03_thumb.jpg

Äter upp brieosten i loungen på Gardermoen, det mår jag gott av. I morgon blir det thaislafs :)

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Tvättat Caddyn med Alice..

               post-5021-0-77499700-1378471118_thumb.jp

 

post-5021-0-98330400-1378471139_thumb.jp

 

                                            post-5021-0-94899300-1378471163_thumb.jp

FF

                    

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter å ljumnar till lite här till Eddie Meduzas ljuva stämma... Ska väl snart bege mig bortåt kvarter hängpung och se om det går lura på hängpung himself en liten whiskey kanske.

post-10493-1378482954,37_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter å ljumnar till lite här till Eddie Meduzas ljuva stämma... Ska väl snart bege mig bortåt kvarter hängpung och se om det går lura på hängpung himself en liten whiskey kanske.

attachicon.gif1378482788360.jpg

 

Sjutillhållarlåset har gått i baklås.solly :P

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sjutillhållarlåset har gått i baklås.solly :P

 

Bjud nu in luffarn och ta ett par wc så kan du svamla lite här ikväll så man får något kul att läsa ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sjutillhållarlåset har gått i baklås.solly :P

Ho visar fetta för pängar!!

 

Någon som behövs längs väfgen??

Link to comment
Dela på andra sajter

Bjud nu in luffarn och ta ett par wc så kan du svamla lite här ikväll så man får något kul att läsa ;)

Lämnar MPR i lastbilen när jag går iväg på besök =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Marinerat lite urskuren fläskottlettrad, (bara 2kg) hoppas det räcker för oss 2.

Sen startat fuskisen, så om ca 1/2 timme är det klart..

post-5021-0-11316100-1378483910_thumb.jp

 

                                   post-5021-0-51395500-1378483932_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...