kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Märkligt att du har problem med Line, för oss fungerar det mycket bra fast att vi oftast använder Skype vid videosamtal. Jag får inte upp volymen på line, jag får nästan skrika för att hon skall höra - dragit upp den via inställningarna i datorn så dom jag snackar med på skype håller på att tuppa av. Den gick ju dock att justera ner - men med line så kan jag inte göra ett smack. Nu kör jag line/skype på datorn och inte via telefon. Video är dessutom bättre kvalle på skype, så nä, jag är inte alls nöjd med line. Men tjejen tror att line är gratis och att hennes telefon inte kan köra skype och jag sitter 10.000km därifrån så jag får ta det som erbjuds. Skype out till hennes telefon är 100ggr bättre. men då får jag inte video (kan vara både bra eller dåligt, saknar sötnosen lite för mycket om jag ser henne på bild efter en abnam). ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Jag får inte upp volymen på line, jag får nästan skrika för att hon skall höra - dragit upp den via inställningarna i datorn så dom jag snackar med på skype håller på att tuppa av. Den gick ju dock att justera ner - men med line så kan jag inte göra ett smack. Nu kör jag line/skype på datorn och inte via telefon. Video är dessutom bättre kvalle på skype, så nä, jag är inte alls nöjd med line. Men tjejen tror att line är gratis och att hennes telefon inte kan köra skype och jag sitter 10.000km därifrån så jag får ta det som erbjuds. Skype out till hennes telefon är 100ggr bättre. men då får jag inte video (kan vara både bra eller dåligt, saknar sötnosen lite för mycket om jag ser henne på bild efter en abnam). Du har nog rätt för Line använder jag inte i datorn, var något problem som jag inte ens kommer ihåg, men Skype används både i dator och telefon. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 (ändrad) Du har nog rätt för Line använder jag inte i datorn, var något problem som jag inte ens kommer ihåg, men Skype används både i dator och telefon. Line tror jag inte ens är menat att köras på datorn som jag gör, var ett jäkla meck för att registrera den tex utan telefon. Men som sagt, tjejen insisterar på att skype inte funkar på hennes lur och att line är gratis (det tror inte jag) men prata med henne om det är som att prata med en vägg. Jag fuskar ju och ringer hennes chef på caféet ibland och ber att få snacka med tjejen, chefen har skype och då funkar allt som det ska. Så jag tror inte det är fel på min setup. Ändrades Juni 30, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Line tror jag inte ens är menat att köras på datorn som jag gör, var ett jäkla meck för att registrera den tex utan telefon. Men som sagt, tjejen insisterar på att skype inte funkar på hennes lur och att line är gratis (det tror inte jag) men prata med henne om det är som att prata med en vägg. Jag fuskar ju och ringer hennes chef på caféet ibland och ber att få snacka med tjejen, chefen har skype och då funkar allt som det ska. Så jag tror inte det är fel på min setup. Prova med Viber. Det verkar också vara populärt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Prova med Viber. Det verkar också vara populärt. Problemet är nog att hon inte vill byta, och hennes thailur kan jag fan inte med - slog av 3G datatrafik på den (och glömde slå igång det när jag for hem) det tog 3 månader innan hon upptäckte att den var avslagen. Hon är inte så teknisk av sig om jag uttrycker det milt. Men hon hade 3 lugna månader i alla fall, nu ringer hon "gratis" till mig titt som tätt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Sitter i sommarvärmen o kollar på en gräsmatta som behöver klippas nä fan klick tar vi i morrn skål! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 (ändrad) Får en skön fotmassage av en söt tjej från Kambodja Ändrades Juni 30, 2015 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Får en skön fotmassage av en söt tjej från Kambodja Snygga strumpor? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Ja kvällsmat Thaislfs gött med ett glas rött till rörigt i köket ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 (ändrad) med ett glas rött till Vad har den för artikelnummer på bolaget? ;-) /Enis Ändrades Juni 30, 2015 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Vad har den för artikelnummer på bolaget? ;-) /Enis 666http://youtu.be/s1hFVhr7OFg Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Sitter i sommarvärmen o kollar på en gräsmatta som behöver klippas nä fan klick tar vi i morrn skål! Kör lite kubb så e la mattan snart nere på nivå golfgreen. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Kör lite kubb så e la mattan snart nere på nivå golfgreen. Ha Ha ja Why not! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Får en skön fotmassage av en söt tjej från Kambodja Får du betala per cm för domdär långa spirorna? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 På väg mot Simrishamn för att försöka lura en lax.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 (ändrad) Gungar runt på en dykbåt full med sjösjuka turister Ändrades Juli 1, 2015 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Har precis kommit hem efter en långhelg i Vilnius som är en trevlig stad och kanon väder. Favorit servitrisen Taura. Sen vart det ett besök på lokala skjutbanan med full arsenal. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Morgonkoppen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Fixar parkeringar på Tom Tits i Södertälje Skickat från min GT-I8190N via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Slappar på Koh Wai Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Dricker en supergod ofiltrerad pilsner urquel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Sitter i skuggan med en Jawa från pressbyrån Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Väntar på att boarda planet som skymtar bakom persiennen, och som ska ta mig åter mot civiliserade trakter. TG 961. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Väntar på att boarda planet som skymtar bakom persiennen, och som ska ta mig åter mot civiliserade trakter. TG 961. 20150701_131550.jpg Härligt Skulle kunna kliva ombord igen trots att vi kom hem i Lördags. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2015 Dela Inlagd Juli 1, 2015 Tar en solnedgångspilsner Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu