måne Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Sitter på Phuket int. Två månader semester väntar i Sverige. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk När jag åkte därifrån förra veckan var det knökfullt med kineser Tocket jävla folk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 När jag åkte därifrån förra veckan var det knökfullt med kineser Tocket jävla folk Blev så idag åxå. Dryga jävlar. Ett par stycken som vägrade sätta sig när vi skulle landa. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Nu börjar det ordna till sig. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Blev så idag åxå. Dryga jävlar. Ett par stycken som vägrade sätta sig när vi skulle landa. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Och dessa jävla telefoner stängs aldrig av utan tillsägelse och med följden sura flygvärdinnor Och alltid först ut och in i planet. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Och dessa jävla telefoner stängs aldrig av utan tillsägelse och med följden sura flygvärdinnor Och alltid först ut och in i planet. Och rapa, nysa, hosta, snörvla och släppa väder mitt i nosen på en Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Studerar öllistan på ett ställe som heter Omnipol som är Mikkelers ställe i Stockholm. Trevligt litet ställe som ligger på Hökens gata vid Slussen. Bifogar en intressant öllista om man inte är en Spendrups fantast förstås [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Inventerar vad jag har tänkt att läsa i sommar, det borde räcka med dessa. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Glor på tv o tuggar Spansk rökt Choriso skitgoooo! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Inventerar vad jag har tänkt att läsa i sommar, det borde räcka med dessa. Skickat från min iPhone med Tapatalk Michael Connelly är väldig bra men man ska läsa alla hans böcker från början då i visa böcker kan det anknytas till tidigare händelser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 detta var jag bara tvungen att laga till idag! fräste på ungnötslever.. i med champinjoner, vitlök, salt o peppar. o så grädde så klart! serveras med kokt potatis till lunch i morgon, det kommer att bli fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Tittar på penny dreadfull dricker rosé och tuggar på jordnötssnacks Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 29, 2015 Dela Inlagd Juni 29, 2015 Tittar på penny dreadfull dricker rosé och tuggar på jordnötssnacks Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk HBO Ska kolla om det är bra, avsnitt 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Kaffemaskin Skickat från min Samsung Galaxy S6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Väntar på väskan Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Sitter på en båt,testar mobil kamera. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Testar om skiten vill vara upprätt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 (ändrad) Apokalyptiska (vad det nu betyder) bilder igen. Ingen idé att kommentera, blir bara dumt då. Tja, det blev nog dumt i alla fall, men det får jag bjuda på. Fan va jag inte gillar LINE... Ändrades Juni 30, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Lämnat till zinkning på Södertälje varmförzinkning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Simmar och får pedikyr av småfiskar i vattnet under vattenfallet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Studerat badvakternas flit Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Studerat badvakternas flit Hmm, såg ut att passa mig, dessutom var badvakt inte med på listan över dom 28 jobb faranger inte får ha. Jäklar va avundsjuk jag blir, inte på badvakten utan på dig som är där nu. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Ska köpa grönt kort till grönan vill se Noel på torsdag och Alice på fredag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Njuter av utsikten på Fyrudden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Apokalyptiska (vad det nu betyder) bilder igen. Ingen idé att kommentera, blir bara dumt då. Tja, det blev nog dumt i alla fall, men det får jag bjuda på. Fan va jag inte gillar LINE... Märkligt att du har problem med Line, för oss fungerar det mycket bra fast att vi oftast använder Skype vid videosamtal. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 (ändrad) Väntar på nya sulor Passade även på att Den var lättkörd Men kvaliteten på inredningen. Nja på demobilen i hallen hade redan skydkåpor under den justerbara baksätet trillat bort samt en mjukstänngade litet fack i mittkonsolen pajat totalt Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Ändrades Juni 30, 2015 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu