Baa Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Försteker en jävla massa hamburgare som sedan skall på grillen när kärringarna fått fram sitt Thaislafs, men det blir i alla fall en mini MPR träff. fyra st! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Efter 2 dygns idogt regnande äntligen uppehåll, dagens första lass. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Fin skärpa på bilderna. Ja där behöver man inte undra om det är någon garanti kvar på kameran. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Sneglar på den här apparaten och konstaterar att nu ska det göras en insats. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Undrar hur vi skall få i oss All denna koriander Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Sneglar på den här apparaten och konstaterar att nu ska det göras en insats. Färgglad sak. Kanske ska ge mig på samma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Väntar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Försteker en jävla massa hamburgare som sedan skall på grillen när kärringarna fått fram sitt Thaislafs, men det blir i alla fall en mini MPR träff. fyra st! Du är ju riktigt händig. Tummen upp[emoji1] [emoji1] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Skakar galler Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Förskönar min kropp Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Förskönar min kropp Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Går det?Tycker du är fulländad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Konstaterar att än är det inte arbetsdag Och man måste ju provsmaka lite vad den egna kryddträdgården bjuder på Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Satt in filen i ugnen nu skall det kokas potäter och röra ihop en sallad Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Skrattar åt systern när hon berättar att hennes minsta son blev så tyst badrummet, så hon gick in och tittade vad som stod på. Men det var lugnt han tog sig bara en klunk från toaborsthållaren (eller vad det nu kan heta)... Yummie... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 (ändrad) Satt in filen i ugnen nu skall det kokas potäter och röra ihop en salladSka det bli filbunke Eller en rasp Ändrades Juni 28, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Fan vad varmt det är ;-) Rena rama Thailand på altanen Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Filurur på varför LINE inte funkar med micken, provat allt snart. Skype funkar ju så antagligen är det i LINE jag borde göra nåt men där går det ju inte att göra ett skvatt. Sitter och blåstirrar på inställningarna nu för line in, mic, integrated mic och funderar på vad sjutton jag har gjort för fel... Inte fan blev det bättre av att se Enis tackla det på rätt sätt heller. Kanske skall plocka på mig shortsen, sigha linnet och sätta mig på balkongen istället. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 En bira med frugan på Långbro värdshus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Filurur på varför LINE inte funkar med micken, provat allt snart. Skype funkar ju så antagligen är det i LINE jag borde göra nåt men där går det ju inte att göra ett skvatt. Sitter och blåstirrar på inställningarna nu för line in, mic, integrated mic och funderar på vad sjutton jag har gjort för fel... mic problem.png Inte fan blev det bättre av att se Enis tackla det på rätt sätt heller. Kanske skall plocka på mig shortsen, sigha linnet och sätta mig på balkongen istället. Du kan tydligen inte det där med datorer och mjukvaror. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Rengjort grillen efter vinterns alla grillningar, det var dags.. Sen kom Storpuman, med mer jobb, så ta på sig blåstället o byta framhjulslager.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Ska det bli filbunke Eller en rasp Långfil blir det nog Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Rengjort grillen efter vinterns alla grillningar, det var dags.. IMG_8325.JPG IMG_8326.JPG IMG_8327.JPG Sen kom Storpuman, med mer jobb, så ta på sig blåstället o byta framhjulslager.. IMG_8328.JPG FF Dig skulle man ha som far eller granne Enis med tummen mitt i handen Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Du kan tydligen inte det där med datorer och mjukvaror. Nä, det har jag åxå kommit på. Får börja dränka ogräs istället. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Intar lite thaislafs Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 En bira med frugan på Långbro värdshus. ImageUploadedByTapatalk1435496683.569319.jpg Vart tog du vägen igår? Jättetrevligt att se dej, men sen var du bara borta?? Nåja kolla din Pm-låda så hörs vi...Hoppas jag. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu