M33 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Helt värdelös på IF. Då måste man ha taktkänsla. Jag är som Eilert Pilarm. Nu körde jag lite backingtracks. Malmsteen är ett måste när man blir full. Resultatet blev som vanligt och här görs inga omtagningar. Varesig ljudkvalitet eller utförande liggs på någon vettig nivå. Det enda vettiga är att jag är full. Nu blev det i'll see the light tonight. Mycket improviserat som man både ser och hör. Missar och tankepauser och efter ett tag så uppstår t.o.m tristessen hos mg. Skål Löser du YM så lirar du ju IF med 7,0 i promille. I´m a viking är favorit hos YM, låter dock skit när jag försöker spela den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Vem är herre i sitt eget hus? Jo, JAG! Kärringen på kalas och ungen sover hos kompisen. Snart blir det "fyllekörning" med gitarr. Nu förtiden har det ingen betydelse när man har blivit så jävla rostig! Skål på er! Du kanske kan ta över Clions garage videos? Andrej, spelar metal på fyllan i garaget hade vart nåt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Tar ett par bira med Atom på Sue Ellen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Avslutar min Grappa innan Ragson konserten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Löser du YM så lirar du ju IF med 7,0 i promille. I´m a viking är favorit hos YM, låter dock skit när jag försöker spela den... Den är skitknepig faktiskt. Har två bärs kvar, sedan ger jag mig på wirren. Ska testa mig på lite I'm a viking och dra något improviserat rövsolo. hahahahahah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Tar ett par bira med Atom på Sue Ellen Skicka han till Umeå så han får sig en fylla.....[paw reekteeght] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Den är skitknepig faktiskt. Har två bärs kvar, sedan ger jag mig på wirren. Ska testa mig på lite I'm a viking och dra något improviserat rövsolo. hahahahahah En tube på I´m a viking och en på Alias blir bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 (ändrad) En tube på I´m a viking och en på Alias blir bra Hahah, börjar bli jävligt fladdrig nu. Fick ett "skitbra" klipp på viking. Jag klarar knappt av att lyssna på det i fyllan. Med tanke på hur dåligt det var så är det under om jag får till att ladda upp det. Vifår se EDIT: Den är på gång. Phom Lasse kompar. Ändrades Juni 27, 2015 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Hahah, börjar bli jävligt fladdrig nu. Fick ett "skitbra" klipp på viking. Jag klarar knappt av att lyssna på det i fyllan. Med tanke på hur dåligt det var så är det under om jag får till att ladda upp det. Vifår se EDIT: Den är på gång. Phom Lasse kompar. Med Phom lasse med i bilden kan det inte bli fel. Spela bara rätt Lägg ut en tube Drick bara öl... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Med Phom lasse med i bilden kan det inte bli fel. Spela bara rätt Lägg ut en tube Drick bara öl... Jävla Phom Lasse. Han har bytt strängar till något Biltemaskit. Nu skyller vi på honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Jävla Phom Lasse. Han har bytt strängar till något Biltemaskit. Nu skyller vi på honom. Full eller nykter. Du är duktig Andrej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Full eller nykter. Du är duktig Andrej! Nu är jag väl inte helt nyketer. Men jävla gitarr. Måste låsa svajskiten så det går att spela. Jag har taktkänsla som en saab V4 som misständer och det gäller även när jag är nykter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Nu är jag väl inte helt nyketer. Men jävla gitarr. Måste låsa svajskiten så det går att spela. Jag har taktkänsla som en saab V4 som misständer och det gäller även när jag är nykter. Jag tycker det låter jävligt bra iaf. Så låt yxan gå varm och posta för fan dina alster! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Jag tycker det låter jävligt bra iaf. Så låt yxan gå varm och posta för fan dina alster! Lyteskomik? Snart lurar du mig att sjunga också. Nu sitter jag och dunkar Clapton Unplugged, med drog en liten nylontrudelutt åt dig. Nu känns det som att jag har insett mina begränsningar för idag så det blir lite mindre fingerövelser. Fast om jag kommer igång på wirren så är jag bäst ivärlden och då stoppar ingen mig från att varken spela eller posta tubar...förutom min lekamen och hjärna som inte fungerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Hahah. Jag har upptäckt att jag får ett jävla underbett när jag spelar någonting knepigt. Sedan krampar käken. Vilken pajas man är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Lyteskomik? Snart lurar du mig att sjunga också. Nu sitter jag och dunkar Clapton Unplugged, med drog en liten nylontrudelutt åt dig. Nu känns det som att jag har insett mina begränsningar för idag så det blir lite mindre fingerövelser. Fast om jag kommer igång på wirren så är jag bäst ivärlden och då stoppar ingen mig från att varken spela eller posta tubar...förutom min lekamen och hjärna som inte fungerar. Absolut ingen ironi eller sarkasm. Jag tycker du är riktigt duktig på guran. Upp med fler videos! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Absolut ingen ironi eller sarkasm. Jag tycker du är riktigt duktig på guran. Upp med fler videos! Här kommer något. Orkar du lyssna igenom hela så tror jag att du kommer att asgarva. Jag fick lite "feeling" med tempot i slutet. Nåja, det är kul att ha tråkigt och t.o.m B747 håller sig på fel breddgrader, så man får väl ha roligt åt sig själv. Nu är ölen slut, så håll till godo medans jag häller upp en Dalmore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Nu är det dryckesbyte. Fina grejer. Hoppas bara jag hinner bli tillräcklig packad innan frun kommer hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 dricker rosé på box o lyssnar på go musik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Helt värdelös på IF. Då måste man ha taktkänsla. Jag är som Eilert Pilarm. Nu körde jag lite backingtracks. Malmsteen är ett måste när man blir full. Resultatet blev som vanligt och här görs inga omtagningar. Varesig ljudkvalitet eller utförande liggs på någon vettig nivå. Det enda vettiga är att jag är full. Nu blev det i'll see the light tonight. Mycket improviserat som man både ser och hör. Missar och tankepauser och efter ett tag så uppstår t.o.m tristessen hos mg. https://www.youtube.com/watch?v=GUbpxEDcYg8 Skål Grymt! Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Grymt! Kommer det från dig och du inte skämtar så är det kul. Du vet åtminstone vad du håller på med. Jag gissar bara och ibland har jag tur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Tjoho, Här kör vi lite happy Pantera. Missade tydligen Seasons in The Abyss till Wuttan, men skit samma. Lite egenkomponerad snutt med lite roliga grejer (om man spelar själv, annars inte). Nu sitter jag och ylar till Tesla - Paradise. Fan sick tur att ingen är hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Kommer det från dig och du inte skämtar så är det kul. Du vet åtminstone vad du håller på med. Jag gissar bara och ibland har jag tur. Nej jag skämtar inte, tycker du är en grymt duktig gitarrist. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Kollar på när 6 tjejer kacklar och lagar mat i thaiköket Katterna slappar på golvet Lek lagar mat Kompisen fotograferar tjejerna vid Isaan-grillen som gör köttbullar Tjejen med Lek:s ungar Kompisen har hittat ett gosedjur Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 28, 2015 Dela Inlagd Juni 28, 2015 Kollar på när 6 tjejer kacklar och lagar mat i thaiköket Katterna slappar på golvet WP_20150628_11_10_34_Pro.jpg Lek lagar mat WP_20150628_11_10_49_Pro.jpg Kompisen fotograferar tjejerna vid Isaan-grillen som gör köttbullar WP_20150628_11_10_52_Pro.jpg WP_20150628_11_10_56_Pro.jpg WP_20150628_11_11_11_Pro.jpg Tjejen med Lek:s ungar WP_20150628_11_11_22_Pro.jpg Kompisen har hittat ett gosedjur WP_20150628_11_17_16_Pro.jpg WP_20150628_11_18_08_Pro.jpg WP_20150628_11_23_54_Pro.jpg WP_20150628_11_24_56_Pro.jpg Fin skärpa på bilderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu