Sam sip sam Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Sitter och håller tummarna för att det skall bli gynnsamt väder i dag på eftermiddagen. Fick för några dagar sedan en "inbjudan" till ett event som jag tror skall bli något alldeles extra. https://www.facebook.com/events/833702073374575/ Om kameran funkar, kanske det blir några bilder. Har en kompis som ska dit[emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Ute med bushunden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Äter Pias nybakade subway cockies åt tittar på världens bästa tv-serie Hannibal Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Jösses vilka vackra ögonfransar du har Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Påväg och hämta hem Wille Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Sitter och håller tummarna för att det skall bli gynnsamt väder i dag på eftermiddagen. Fick för några dagar sedan en "inbjudan" till ett event som jag tror skall bli något alldeles extra. https://www.facebook.com/events/833702073374575/ Om kameran funkar, kanske det blir några bilder. Tack för tipset ser trevlgt ut “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Påväg och hämta hem Wille Skickat från min iPhone med Tapatalk Budda tryggar bilen. Men ser du vägen? [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Blir lite på sniskan Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Blir lite på sniskan Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Du har det bra Du ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Inväntar bubbel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 e grinig och dricker grogg på väg in mot Tokyo Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Tagit reda på en kamikzemopedist som störtade i ett träd utanför grinden Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Du har det bra Du ! De e ju lörda Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Slitsamt att vara i stugan med gammelfarmor och gamnelfarfar Hemfärd mot Gävle Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Slitsamt att vara i stugan med gammelfarmor och gamnelfarfar Hemfärd mot Gävle Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Like grandpa like boy Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Dricker av denna här Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Jag dricker denna här. Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Äter svenska jordgubbar med gammaldags vaniljglass- Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Dags för en Springbank och musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 JOOOOOOO.gammalt men jäkla dyrt nöje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Vem är herre i sitt eget hus? Jo, JAG! Kärringen på kalas och ungen sover hos kompisen. Snart blir det "fyllekörning" med gitarr. Nu förtiden har det ingen betydelse när man har blivit så jävla rostig! Skål på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Tjuvlyssnar på Uggla och väntar på frugan Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Vem är herre i sitt eget hus? Jo, JAG! Kärringen på kalas och ungen sover hos kompisen. Snart blir det "fyllekörning" med gitarr. Nu förtiden har det ingen betydelse när man har blivit så jävla rostig! Skål på er! Tryck igång IF-plattan som spellistan visade istället för Anthrax. IF är klart roligare att lira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 https://vimeo.com/131977339 Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 jag o frugan sippar på lite italienskt bubbel efter en trevlig stund på stan med favoritdottern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Tryck igång IF-plattan som spellistan visade istället för Anthrax. IF är klart roligare att lira Helt värdelös på IF. Då måste man ha taktkänsla. Jag är som Eilert Pilarm. Nu körde jag lite backingtracks. Malmsteen är ett måste när man blir full. Resultatet blev som vanligt och här görs inga omtagningar. Varesig ljudkvalitet eller utförande liggs på någon vettig nivå. Det enda vettiga är att jag är full. Nu blev det i'll see the light tonight. Mycket improviserat som man både ser och hör. Missar och tankepauser och efter ett tag så uppstår t.o.m tristessen hos mg. Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu