andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Kollar att semesterpengarna har kommit in på kontot och det hade de... bank.png Återkommer med en bild "Kollar om frun har sett att semesterpengarna kommit in på kontot" Feriepengen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Kollar att semesterpengarna har kommit in på kontot och det hade Återkommer med en bild "Kollar om frun har sett att semesterpengarna kommit in på kontot" Bilen, dottern och frugan har redan inviterat mina konton. Volvo ... Jag rullar ...inte. Servad för ca 28.000 i år är väl en par investeringar på runda slängar 10 laxingar till innan den blir helt ok ( nästan Odin/Nissan klass) Pia.. Jag skall på språkresa till Los Angeles i tre veckor, hit med stålars Frugan min kompis firade 4-års jubileum och fick ett 4-baths halsband, dackling vi har varit gifta i 15 år Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Inte just nu för en timme sedan Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Feriepengen? Stämmer, bättre än de 12 000 eller vad det var man fick när man jobbade i Sverige... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Bilen, dottern och frugan har redan inviterat mina konton. Volvo ... Jag rullar ...inte. Servad för ca 28.000 i år är väl en par investeringar på runda slängar 10 laxingar till innan den blir helt ok ( nästan Odin/Nissan klass) Pia.. Jag skall på språkresa till Los Angeles i tre veckor, hit med stålars Frugan min kompis firade 4-års jubileum och fick ett 4-baths halsband, dackling vi har varit gifta i 15 år Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Bara att inse att det kostar att hålla sig på topp... Språkresa i LA, det får du berätta mer om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 jag o frugan mekar till köttfärslimpa o sippar på varsitt glas rött....fantastiskt trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Språkresa i LA, det får du berätta mer om? Blir en sådan här tripp för dottern i sommar tillsammans med en kompis, på Campus skall de bo. http://www.sts-education.com/sweden/ls/lander/usa/kalifornien/ /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 (ändrad) köttfärslimpa var det ju....in i ugnen, men.. först pensla med smör/sojablandning! Ändrades Juni 25, 2015 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 Blir en sådan här tripp för dottern i sommar tillsammans med en kompis, på Campus skall de bo. http://www.sts-education.com/sweden/ls/lander/usa/kalifornien/ /Enis Som jag sa i en annan tråd för nån månad sen: P..enis vänder ut och in på sej själv för de sina. Tänk om alla vore som du mot sin familj... Känns varmt i hjärtat. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 25, 2015 Dela Inlagd Juni 25, 2015 köttfärslimpa var det ju.in i ugnen, men.. IMG_72681.JPG först pensla med smör/sojablandning! IMG_72701.JPG färskpotatisen klar o köttfärslimpan perfekt, bara att göra en god sås till... sådärja matlåda fixad till morsan, frugan o favoritdottern...resterna tar jag hand om...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Idag droppar jag burgaren. Idag är dock inte igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Väntar på nästa GT här i Ginza Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Detta gör jag inte just nu. Blev färdig med allt förutom ölen. Lite bärs till jobbet. Produkt färdig. Nu återstår det bara att dricka öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 (ändrad) Väntar på nästa GT här i Ginza Om man nu skulle längta sej bort ett tag så är frågan - sitta med MPR:arna på Sveavägen och dricka mellis, eller Ginza med L64 och en GT. Äh, tror tamefan att jag skulle välja Ginza. Ändrades Juni 26, 2015 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Jaha, fick just plats med en till öl. Klagar fru får jag väl skylla på att korven var salt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Sitter på balkongen med svalt vitt vin, en bok och solen rätt i ansiktet. Det är då man förstår varför man betalade dyrt för top floor [emoji108]?[emoji41][emoji202] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Sitter på balkongen med svalt vitt vin, en bok och solen rätt i ansiktet. Det är då man förstår varför man betalade dyrt för top floor [emoji108] ?[emoji41][emoji202] Skickat från min iPhone med Tapatalk Schyst vinhållare Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Sitter på balkongen med svalt vitt vin, en bok och solen rätt i ansiktet. Det är då man förstår varför man betalade dyrt för top floor [emoji108] ?[emoji41][emoji202] Skickat från min iPhone med Tapatalk Ta på dig en tröja tjockis . Är inte dom knullande grannarna igång så du har något att kolla på? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Ta på dig en tröja tjockis . Är inte dom knullande grannarna igång så du har något att kolla på? Jag tror de har flyttat Är ju sällan på balkongen men har inte sett dem på ett tag, de kanske fick tillökning och behövde större...? Tröja...min feta och bleka kropp är vacker utsikt för grannarna som äter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Äter Pias nybakade subway cockies åt tittar på världens bästa tv-serie Hannibal Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2015 Dela Inlagd Juni 26, 2015 Fick precis denna snutt från min far som har svårt att hålla känslorna i styr https://vimeo.com/131919237 Här håller han koll på barnbarnet mitt William För 17 År sedan hjälpe han Williams bortgångne far i samma vik Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Sitter I Turk loungen I väntar på SQ flight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Funderar på ett dopp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Sitter och håller tummarna för att det skall bli gynnsamt väder i dag på eftermiddagen. Fick för några dagar sedan en "inbjudan" till ett event som jag tror skall bli något alldeles extra. https://www.facebook.com/events/833702073374575/ Om kameran funkar, kanske det blir några bilder. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Sitter och håller tummarna för att det skall bli gynnsamt väder i dag på eftermiddagen. Fick för några dagar sedan en "inbjudan" till ett event som jag tror skall bli något alldeles extra. https://www.facebook.com/events/833702073374575/ Om kameran funkar, kanske det blir några bilder. Just nu regnar det hos mig men det är väl bara en fördel när det ska vara en Wet T-shirt tävling. Hur som helst, ta massor med foton och lägg in. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu