måne Inlagd Juni 23, 2015 Dela Inlagd Juni 23, 2015 Vafan, ska du inte bestraffa honom? Han ska rättas in i ledet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Funderar på ett skinnydip innan brudarna kommer Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Funderar på ett skinnydip innan brudarna kommer Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Flyttat? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Flyttat? Rawai, Phuket nu en vecka. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Rawai, Phuket nu en vecka. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Du kan behöva vila! Var e B då? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Du kan behöva vila! Var e B då? B tar hand om familjen nu. Jag tänkte ju vila levern nu men polarn här använder mig att skylla på för att gå till baren. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Morgonmöte Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Morgonmöte Sovmorgon? Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Sovmorgon? Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Tar vi igen nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Tar vi igen nu. Leo leder med 4-3 mot Chang. Spännande match [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 (ändrad) Lyssnar på musik https://youtu.be/eaZRSQfFo8Y https://youtu.be/whq2XZyMT9s Ändrades Juni 24, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Lyssnar på musik https://youtu.be/eaZRSQfFo8Y https://youtu.be/whq2XZyMT9s Fina bilder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Leo leder med 4-3 mot Chang. Spännande match [emoji6] Jag hör ända hit vibrationerna från flygarns darrningar,fråga honom om han har borstat tänderna än Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Chang på Karon beach Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Tar en kopp & försöker klura ut lite vinnare till Vaggeryd v86 ikväll? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Vad gör man med skithögar som "taggar" i ens omgivning? Svar: Man ringer farbror blå... Sorry för jäkligt dålig bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Tar en Leo i De Dee bar Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Tar en Leo i De Dee bar Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Var ligger det? Är i byn, så säkert nära för mig att ta mig dit Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Var ligger det? Är i byn, så säkert nära för mig att ta mig dit Vägen mot Kata. Sista baren innan 90 graderssvängen mot boxningen Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Vägen mot Kata. Sista baren innan 90 graderssvängen mot boxningen Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Ajdå, snabb manöver till Phuket... Trodde du befann dig i Pattis. . Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Ajdå, snabb manöver till Phuket... Trodde du befann dig i Pattis. . Rock on! Blev för många dubbeldates i Pattis Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 (ändrad) Blev för många dubbeldates i Pattis Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Får försöka hålla sig till en i samma stad i alla fall. Annars finns det kanske bråk att vänta om det nu inte var ST. Mellan Kata och Karon (när jag var där på hedenhös tid) var det ju inte nåt... Inte vad jag kommer ihåg i alla fall. Men det var ju 20+ år sen. Ändrades Juni 24, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Har en dubbel date Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Och nu kom nästa brud kan bli en trevlig kväll för Birger Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Fina bilder Ja Enis musikstunden fortsätter efter jag kört damen till sitt arbete Jag är enormt begeistrad av Bruce och E stret band tänk d e är 65 upp till 67 år Brusan fyller 66 i 19 sept jag fyller den 19 juli Max Weinburger tror jag är ett år äldre men vilken trummis huga huga https://youtu.be/O_BuT8qg4lA När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu