Benriach Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Satt och lura på om någon från Piteå kan ta med sig en sån här pizza till Thailand Vulkano Pizza heter den Hade inte flygarn med sig en sån i bakfickan? Du får fan skicka hem lappjäveln och hämta en isåfall, han har säkert köpt dubbla biljetter i alla fall, så nån extra kostnad blir det inte... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 kämpar som fan med å få in en video från efter jag gick ifrån kyrkan på polisvakten 500 meter där ifrån var det party och jag fillmade med nallen de sexigaste dannserna jag set men jag får inte in videon på tapatalk ska försöka men jävligt jobbigt med lösenord användar namn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Firar lite midsommnar Nu ökar vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Nu ökar vi det är du värd, trevlig helg på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 det är du värd, trevlig helg på dig! Ja han är väl det... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Ja han är väl det... Naturligtvis[emoji1] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Några grannar som har fortsatt sitt midsommarfirande kom över till min värd där jag är inneboende och tjatade att jag skulle spela munspel och sjunga lite. Så det blev analogt spelande ett par låtar. Sedan hämtade en av tjejerna en gitarr så det blev eller är ganska livat nu. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Sitter o tittar på en karta Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Några grannar som har fortsatt sitt midsommarfirande kom över till min värd där jag är inneboende och tjatade att jag skulle spela munspel och sjunga lite. Så det blev analogt spelande ett par låtar. Sedan hämtade en av tjejerna en gitarr så det blev eller är ganska livat nu. Jaa jävlar det svänger ju riktigt fett!!! Hoppas det går bra med lägenheten. Med vänlig hälsning Leadbelly Ps länge leve Lee Oscar samt Hohner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Några grannar som har fortsatt sitt midsommarfirande kom över till min värd där jag är inneboende och tjatade att jag skulle spela munspel och sjunga lite. Så det blev analogt spelande ett par låtar. Sedan hämtade en av tjejerna en gitarr så det blev eller är ganska livat nu. Analog trynorgel tycker iaf jag låter allra bäst, så fortsätt du bara. Många säger att musicerande är väldigt bra när det känns tungt och det håller jag verkligen med om. Det är nog inte många som fått till en redig blues når humöret legat på topp! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Just landat på Suvvan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Sitter på Starbucks o funderar om jag skall skita i dagens jobb pga duggregnet och sätta mig inomhus någonstans o dricka öl istället Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Funderar fortfarande Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 (ändrad) å jag kan inte sova det blir lite musik och nått gott att dricka 04.00 https://youtu.be/whq2XZyMT9s https://youtu.be/RsHzUI1JC5k Är lite deppig gjorde slut med en vän igår ok finns många blommor på ängen https://youtu.be/2HptdyRbuOI Den här är för gitarr fantomerna på forumet som typ Kungsbacka Piteå Den ruskige bor väll där ha ha nu går det långsamt så ni lär er .Hoppas jag kan få ett MPR band ala hola bandola https://youtu.be/cLP7ANPyYC0?list=RDcLP7ANPyYC0 Ändrades Juni 21, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Nu har jag slutat fundera Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Några grannar som har fortsatt sitt midsommarfirande kom över till min värd där jag är inneboende och tjatade att jag skulle spela munspel och sjunga lite. Så det blev analogt spelande ett par låtar. Sedan hämtade en av tjejerna en gitarr så det blev eller är ganska livat nu. waaoow, suveränt! Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Dricker morgonkoppen & försöker knäcka en nöt till v 75an ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Beställde just en Apple Watch... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Beställde just en Apple Watch... Från var och hur? I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Beställde just en Apple Watch.. . Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Från var och hur? Hobbyförlaget så klart ! Solly, kunde bara inte låta bli. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pangtawai Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Beställde just en Apple Watch... Se till att lära dig tränings funktionen så du blir av med bilringarna och kan hålla jämna steg med din förvånansvärt unga fri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Se till att lära dig tränings funktionen så du blir av med bilringarna och kan hålla jämna steg med din förvånansvärt unga fri. ???Vad är ditt problem???Avundsjuk?Eller bara en gnällkxk? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu