Kentan Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Lastat lite brännbart till Fortums energiverk ,lastar med lastmakin pressar eller rättare sagt dunkar ner det med grävaren och även förtullat värdefulla godset[emoji1] Och jag som trodde du skulle göra helg efter varit och målat ny mittlinje mellan Sala och Gävle på morgonen [emoji2] //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Sitter på en pendeltågstation å försöker förklara för min fru varför vissa människor skriker okontrollerbart när dom blir rädda ... Hon förstår inte varför vi blir arga och dömande efter en. Olycka.. Jag har lärt mej efter mina tre barn att det händer saker... Ungefär hela tiden, och den enda man kan lasta för dom felen är sej själv Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 (ändrad) Lastat lite brännbart till Fortums energiverk ,lastar med lastmakin pressar eller rättare sagt dunkar ner det med grävaren och även förtullat värdefulla godset[emoji1] Aha, det är du som fraktar det giftiga avfallet från Norge till sopförbränningen i Sverige! Ändrades Juni 19, 2015 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Aha, det är du som fraktar det giftiga avfallet från Norge till sopförbränningen i Sverige! Hoppas inte det [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Hoppas inte det [emoji1] Det var väl någon vecka sedan som det kom fram att någon sopförbränning hade fått ut Dioxin-haltig aska ur ugnen, avfallet hade ursprung från Norge. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Bryggseglar Dvs håller värmen uppe i kroppen medans William fiskar Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Just nu är jag färdig med 4 plåtar knäckebrödsbak. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Lastat 23 ton på väg mot norge Aj aj osäkrad last, kan bli dyrt Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 11:a fika Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 (ändrad) Aj aj osäkrad last, kan bli dyrt Varför det ?helt lagligt borde du väl veta som chaufför? Ändrades Juni 20, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Meckar pasta och korvsallad Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Transporterar Pizzor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Varför det ?helt lagligt borde du väl veta som chaufför? Liten vältrisk kanske Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Väntar på flyget till Helsingfors Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Tänker! Jag som hade fått tillbaka musiken igen efter att ha legat på hyllan i över 15 år där startstubinen var att jag hittat ett nytt instrument lära mig, munspel. I denna misär med avloppsvatten och med avföring som flöt omkring i min lägenhet och med problem med försäkringsbolaget har luften gått ur helt, jag kastar tillbaka musiken upp på hyllan igen. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Woow Vilken skärpa på dom bilderna..!! Va f-n ska vi nu prata om Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Tänker! Jag som hade fått tillbaka musiken igen efter att ha legat på hyllan i över 15 år där startstubinen var att jag hittat ett nytt instrument lära mig, munspel. I denna misär med avloppsvatten och med avföring som flöt omkring i min lägenhet och med problem med försäkringsbolaget har luften gått ur helt, jag kastar tillbaka musiken upp på hyllan igen. IMG_0942_resize.JPG Vad tråkigt lider med dig ,hoppas att du får tillbaka suget senare i livet när allting lagt sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Tänker! Jag som hade fått tillbaka musiken igen efter att ha legat på hyllan i över 15 år där startstubinen var att jag hittat ett nytt instrument lära mig, munspel. I denna misär med avloppsvatten och med avföring som flöt omkring i min lägenhet och med problem med försäkringsbolaget har luften gått ur helt, jag kastar tillbaka musiken upp på hyllan igen. IMG_0942_resize.JPG Bara att bita ihop och komma igen.Musiken verkar ju vara en höjdare i ditt liv,vore dumt att kasta bort den.I den situation du befinner dig i är det svårt att se ljuset men tro mig,det kommer åter.Från en som hoppas du fortsätter njuta av ditt musicerande Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Tack för alla vänliga ord. Men just nu känns det bara tungt. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Tack för alla vänliga ord. Men just nu känns det bara tungt. Svårigheter är till för att övervinnas,keep on trying Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Tack för alla vänliga ord. Men just nu känns det bara tungt. Man får försöka tänka att det är ju som tur är "bara" materiella ting som kommit till skada,du har ju iaf hälsan i behåll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Njuter av en Sangria i värmen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Tar en go fika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Satt och lura på om någon från Piteå kan ta med sig en sån här pizza till Thailand Vulkano Pizza heter den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Firar lite midsommnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu