wavis Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Fyller husvagnen med allehanda nödvändiga och onödiga ting inför avfärd imorron. 2015-06-17 10.52.18.jpg Bara en tub gasol.. o du som har Sveriges billigaste gasol några kilometer från dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Lastat 23 ton på väg mot norge Ingen förankring/säkring? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Ingen förankring/säkring? Behövs inte i Walking floor trailer dom är lika starka som ex en bulktank Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Behövs inte i Walking floor trailer dom är lika starka som ex en bulktank Vad händer vid en kontroll? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Vad händer vid en kontroll? Ingenting ,det är lagligt och godkänt ,var inne senast i tisdags på kontroll[emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Ingenting ,det är lagligt och godkänt ,var inne senast i tisdags på kontroll[emoji1] Hej på er Vill bara önska er en bra midsommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Ingenting ,det är lagligt och godkänt ,var inne senast i tisdags på kontroll[emoji1] Det låter skumt, men det var länge sedan jag körde lastbil nu. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Det låter skumt, men det var länge sedan jag körde lastbil nu. Skåpet är byggt i aluminium 30 mm väggar,väger 4 Ton mera än en vanlig trailer ,googla på Walking floor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Hej på er Vill bara önska er en bra midsommar Tack detsamma //Clive Wilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Jobbat till 21.45 men nu är det ledigt i 4 dar. Slitit som en idi*t i veckan, att folk ska äta så jävla mycket bara för att det är midsommar. Men nu skål och trevlig midsommar på er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Skåpet är byggt i aluminium 30 mm väggar,väger 4 Ton mera än en vanlig trailer ,googla på Walking floor Räcker det att hålla det tyngsta godset nere på golvet för att få ner/bort vält risken då? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Räcker det att hålla det tyngsta godset nere på golvet för att få ner/bort vält risken då? Det tyngsta godset ska stå tätt så det inte kan glida åt ngt håll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Full fart på barnbarnet Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Ser hur kärleken tar skolan på största allvar. Även på midsommar skall det studeras. Älskar henne [emoji7] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Har koll på klockan. Då jag förstått att den skall bli 9 för dryck [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Morgonmys med barnbarnet Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 in med västerbottenpajen i ugnen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Skolavslutning ala Norge...fullt ös och disco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Öppnar med en öl i väntan på att sambon skall komma hem, hungrig som bara den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Kollar på en glimt av solen mellan skurarna! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Fikar Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 nu har frugan fixat midsommartårtan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 nu har frugan fixat midsommartårtan! Kaloribomb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Käkat med familjen. Nu ska frugan iväg och jobba och själv får man fördriva tiden på bästa vis. Mao alkohol och poker.. Ingen kombo jag rekommenderar dock. Glad jävla midsommar! Skickat från min HTC One_M8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Det låter skumt, men det var länge sedan jag körde lastbil nu. Lastat lite brännbart till Fortums energiverk ,lastar med lastmakin pressar eller rättare sagt dunkar ner det med grävaren och även förtullat värdefulla godset[emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu