mooton Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Äru i byn? Tyvärr inte. Hemma i Sverige. Kanske kommer ner i slutet av nästa vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Fyller husvagnen med allehanda nödvändiga och onödiga ting inför avfärd imorron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Avnjuter en fantastiskt god Big Job från St austell bryggeri en dubbel ipa från cornish. Är på 7.2 procent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Avnjuter en fantastiskt god Big Job från St austell bryggeri en dubbel ipa från cornish. Är på 7.2 procent. ImageUploadedByTapatalk1434537647.508183.jpg Fasen Peo. Har du börjat semestern? Nu blir jag lite sugen ! På God öl. [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Fasen Peo. Har du börjat semestern? Nu blir jag lite sugen ! På God öl. [emoji4] Nej tror jag ska ta det lugnt på semestern[emoji1]. Det är ju vansinnigt gott med öl och i synnerhet på sommaren. Sitter och ljuger på Sta Clara i Gamla Stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Kokar ägg till sillamackorna ikväll ! Mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 (ändrad) vedervärdigt väder på regn kusten tar ett par pilsner och kör musik stunden https://youtu.be/_91hNV6vuBY?list=RD_91hNV6vuBY https://youtu.be/TnhGn4-KvaI https://youtu.be/eaZRSQfFo8Y hade gärna ståt i det vädret Ändrades Juni 17, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Fasen Peo. Har du börjat semestern? Nu blir jag lite sugen ! På God öl. [emoji4] Peo dricker finöl varje lunch och kväll på lokal..typ ;-) /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 (ändrad) Påbörjar sista dagen innan midsommar ledigt. Trevlig Midsommar till er alla [emoji526] Ändrades Juni 18, 2015 av Nilsson68 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Jaha, drygt 100 mil framför sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Dags att börja fira midsommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Kom hem för en stund sedan. Har varit och tvättat bilen. En saftig prishöjning på 20 Baht. Så idag kostade det 220 Baht. Mindre i dricks till dom hårt arbetande burmatjejerna. Betalar alltid 300 Baht. Mycket uppskattat. Stannade på vägen hem för inköp av Chang Beer och röka. Hittade denna i kylen. Ny för mig. Helt ok. Nu dricks det kalla Chang och spelas Boppers på hög volym så att mina Thaigrannar fattar att Falangjäveln har börjat fira Midsommar. I morgon bitti drar vi till Feskebyn för god mat och dricka. HAVE A NICE MIDSUMMER!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 På väg o ta en AW med en herre på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Akkurat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Framme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Tar en Hof och lyssnar på en fantastisk spellista jag hittade på Spotify Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Njuter av att det är helg. Skickat från min HTC One_M8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Herr Nilsson o Herr Peolito önskar trevlig Midsommar. Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Började städa men blev tvungen att ta en paus. At the Gates, Hof och Jim känns mer värdigt mig Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 en god öl o lite feferoni i väntan på att frugan o favoritdottern kommer hem med kebab! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Lastat 23 ton på väg mot norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 (ändrad) Fel Ändrades Juni 18, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Fel Gör du fel , just nu själv är jag inne på min 6tte eller nåt Hof och överväger att gå över till Carlsbergs export så det svirrar till lite i skallen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Gör du fel , just nu själv är jag inne på min 6tte eller nåt Hof och överväger att gå över till Carlsbergs export så det svirrar till lite i skallen Inte behöver du dricka för att bli snurrig [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Inte behöver du dricka för att bli snurrig [emoji1] Det underlättar vid ursäkten senare Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu