mangokid Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Spanar efter inkommande B52:or Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Denna fantastiskt spännande Lördag fortsätter med ännu mera kul sysslor Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Tar några kalla, M33's nya ragg gled in:-) Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Tar några kalla, M33's nya ragg gled in:-) image.jpg image.jpg Den till vänster? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Tar lite muskelavslappande medicin ute på trappan . Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Den till vänster? Nää, "hon" sitter i sällskapet.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Nää, "hon" sitter i sällskapet.. Mja, är ju två på bilden. . . .ett sällskap mao Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Planerar att bli ekonomiskt oberoende [emoji6] 20150613_132546.jpg Ekonomiskt oberoende blir du väl knappast, men pantburken får du ju en krona för iallafall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Är den till salu svampen?.......är det en 900 eller 9-3?...jäkla fin bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Ska ut o lufta grannens cab Ja vi fattiga får åka gammalt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Kollat på barnbarnen när dom badar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Sugrör såklart!! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Sugrör är till för barn, bögar och tandlösa pensionärer... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Tvättar bilen.. härligt sommarväder idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 (ändrad) Sugrör såklart!! image.jpg Har de fortfarande snapsar för 8 öre? edit 15 öre skall det väl vara? Ändrades Juni 13, 2015 av nitramj77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Är den till salu svampen?....är det en 900 eller 9-3?...jäkla fin bil. Nej 9.3 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Latar mig och blir lite fuller Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Satt ihop en satans byrå från helvetet. Det tog 2 timmar, 4 öl och att bli osams med kärringen innan den blev klar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Lennart med extra tjockt sugrör för den rätta känslan. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Satt ihop en satans byrå från helvetet. Det tog 2 timmar, 4 öl och att bli osams med kärringen innan den blev klar. Haha hihi hoho, kom att tänka på min polare som köpt en liknande möbel. Hans thaifru tyckte att han kunde slappna av så skulle hon montera ihop den. OK tyckte han och hon satte igång och när han efter ett tag lite försynt frågade om hon inte skulle titta på ritningen nån gång så fick han en fnysning till svar. Till slut tog det stopp, hålen var på fel ställen eller var för små. No pompems, hon ringde efter en manlig kompis som kom till undsättning med en borrmaskin och en uppsättning borrar. Nu satte min polare stopp för vidare verksamhet och kallade in sin kompis nästa dag och började om från början. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Satt ihop en satans byrå från helvetet. Det tog 2 timmar, 4 öl och att bli osams med kärringen innan den blev klar. Bra jobbat! För mig går det på 4 sekunder. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Dubbla möhippor, idag kan inte ens M33 misslyckas med att få lite fetta utan att pröjsa 1500thb. Eller hans chans hade ökat om det var svensexa , men han är ju inte kräsen. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Gör mig färdig för kvällens livekonsert med denna man “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Laddar upp för V 75:an med polarna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Mycket snålkörning och doft av nyasfalterad väg gjorde att jag hade råd med thairestaurang. Dessutom så har jag råd att hälla i mig några skvättar av denna dryck som väcker minnen av glödhet asfalt. Slutkört för idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu