Guest wUThai Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Nej , det är ju ingen dans på rosor att befinna sig i utanförskapet här på forumet Det får väl ses som ett sundhetstecken att tillhöra utanförskapet! Hoppas den sunkiga kebabpizzan smakade bättre än den såg ut?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 puttat in den brynta rödvinsmarinerade lammsteken i ugnen.. Ser ut som ett fårstek Lamm är ju jätte små. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 njuter en iskall fulöl... efter att ha sågat/huggit upp spillvirke... två murarbaljor blev det! frugan har rensat ogräs o stöttat upp pionen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Det får väl ses som ett sundhetstecken att tillhöra utanförskapet! Hoppas den sunkiga kebabpizzan smakade bättre än den såg ut?! Om den gjorde ,,, har inte velat skita ut den än If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Om den gjorde ,,, har inte velat skita ut den än Perfekt! Då vet du vad du ska skita på nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Perfekt! Då vet du vad du ska skita på nästa gång. Tänkte prova lergrytan nästa gång If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Ser ut som ett fårstek Lamm är ju jätte små. denna stek vägde ett drygt kilo så viktmässigt är det nog lamm ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Är det en tiggare som öppnar en ölburk i bakgrunden? Han tog sig bara en vilopaus från burk letandet om jag kommer ihåg rätt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Jag saknar Thailand, eller asien i alla fall... Kikade på lite gamla bilder och inte f*n blev det bättre av det... Kameraskygg Och så hade jag med lite godis åt mig själv, det var jäkligt uppskattat - dock inte av Thailändare men av mig. Kan det bli fel... Man måste nog varit med om det för att fatta hur en hårtbrödmacka med kaviar kan ge en sån kick. Kan fortfarande komma ihåg den stunden. Bara jag och smörgåsen, vem som var under täcket har jag bara aningar om. Jävla Teddy som drar hem brudar hela tiden. Jag är ju en skötsam gosse... eller... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Tagit mig i kragen o tvättar bilen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Tagit mig i kragen o tvättar bilen Vem av de på bilden som tvättar är du? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Vem av de på bilden som tvättar är du? Den mannen är för lat för att orka tvätta en bil.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Den mannen är för lat för att orka tvätta en bil.. Eller för snål. Jag tar fan mer än 150 bht för en timmas tvätt. Så det e bättre att låta dem göra det.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Den mannen är för lat för att orka tvätta en bil.. Ungefär samma här, men det finns ju också roligare saker att göra. 180 Baht för ut- och invändig tvätt, som jag betalar, motiverar ju knappt att man tvättar själv. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Den mannen är för lat för att orka tvätta en bil.. Det heter "Den mannen är för smart för att tvätta en bil, i ett land där det kostar 150Thb" I Sverige är man möjligtvis för lat om man pröjsar 1500:- för en enkel utvändig tvätt. Alternativet är att man är för rik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Det heter "Den mannen är för smart för att tvätta en bil, i ett land där det kostar 150Thb" I Sverige är man möjligtvis för lat om man pröjsar 1500:- för en enkel utvändig tvätt. Alternativet är att man är för rik. Här i stan så kostar en handtvätt 80-100:- jag vet inte hur bra gjort det blir men skyltarna har suttit uppe ganska länge nu. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 (ändrad) Här i stan så kostar en handtvätt 80-100:- jag vet inte hur bra gjort det blir men skyltarna har suttit uppe ganska länge nu.Haha. Med kvitto och invändig? Det som låter för bra för att vara sant, är oftast inte så heller:) Ändrades Juni 8, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Det heter "Den mannen är för smart för att tvätta en bil, i ett land där det kostar 150Thb" I Sverige är man möjligtvis för lat om man pröjsar 1500:- för en enkel utvändig tvätt. Alternativet är att man är för rik. Som du kanske ser så skrev Andrejs utvändig, kvitto? vad ska jag ha det till för en tvätt? får du det i Thailand när du ger 150THB för en in och utvändig tvätt? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Som du kanske ser så skrev Andrejs utvändig, kvitto? vad ska jag ha det till för en tvätt? får du det i Thailand när du ger 150THB för en in och utvändig tvätt? Vad kostar det på Statoil? Känns ju lite spookie om en manuell skulle vara billigare. Men ja, har också sett de skyltarna i tex Nkpg. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Här i stan så kostar en handtvätt 80-100:- jag vet inte hur bra gjort det blir men skyltarna har suttit uppe ganska länge nu. Jag skulle aldrig lämna in en bil där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Jag skulle aldrig lämna in en bil där. 80-100 pix för ett handjobb är väl överkomligt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 80-100 pix för ett handjobb är väl överkomligt. Nja, ett gäng håriga armenier som utför detta är jag inte så sugen på. Fast är det bilen som ska få sig ett handjobb så plockar jag bort vindrutetorkarna. Man vill ju inte få dom besudlade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 (ändrad) Nja, ett gäng håriga armenier som utför detta är jag inte så sugen på. Fast är det bilen som ska få sig ett handjobb så plockar jag bort vindrutetorkarna. Man vill ju inte få dom besudlade. Vad du är finkänslig då.I brist på bröd så får man äta limpa he he. Ändrades Juni 8, 2015 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Vad kostar det på Statoil? Känns ju lite spookie om en manuell skulle vara billigare. Men ja, har också sett de skyltarna i tex Nkpg. På Statoil, då måste du mena automattvätt? Garanterat dyrare än 80-100:- dessutom kan lacken få skador snabbt om borstarna inte är rena, inget för mej som brukar behålla mina bilar länge -egen handtvätt med högtrycks avspolning blir det här! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Jag skulle aldrig lämna in en bil där. Inte jag heller, eget arbete så man vet vad som händer är det som passar mej bäst. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu