Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Börjar nog bli gammal, sitter hemma och tittar på spedway VM när det är årets fest i vår lilla by. Säkert 1000 gamla fina amerikanska vrålåk åker fram och tillbaka

 

och någon som heter Eva Eastwood ska uppträda. Tur jag bor så nära så jag hör allt hemifrån. Dom spelar så högt så jag behöver inte ens öppna fönstret för att höra.

 

Antar det tar slut kl två så man får sova.

 

Ha de bra och sov gott ni som kan, själv får jag nog vänta några timmar än.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och studerar Thaiflickornas lilla språkparlör som dom tydligen memorerar och genast börjar bitarna falla på sin plats för alla som besökt en nöjesinrättning i Thailand. :D:p

//K

post-3645-1376209531,88_thumb.jpg


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och studerar Thaiflickornas lilla språkparlör som dom tydligen memorerar och genast börjar bitarna falla på sin plats för alla som besökt en nöjesinrättning i Thailand. :D:P

//K

 

Funderar du på att byta jobb?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jobb tar alldeles för mycket tid av fritiden så det passar jag mig väldigt noga för. Däremot älskar jag arbete kan sitta i timmar och titta på det.

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Tar en tur i stargate, resa nummer två för att se vad det är för skit på njurarna

post-3356-1376394923,19_thumb.jpg

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Käkar rökta smaskiga flundror, inköpta på Öland idag

 

Kan du rekommendera ngt bra rökeri? Ska dit inom en snar framtid - o dom flundrorna såg smarriga ut..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar ut genom portholet. Inget jobb väder :) ka-ching $$$

Læsø ?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du rekommendera ngt bra rökeri? Ska dit inom en snar framtid - o dom flundrorna såg smarriga ut..

 

Jag vet ju inte vad på Öland du ska till men detta ställe heter Ölands Fisk & Rökeri Rökgatan 2 i Färjestaden, i Borgholm finns Nisses fisk och ska du längre norrut på Öland finns det flera ställen och det brukar vara skyltat.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet ju inte vad på Öland du ska till men detta ställe heter Ölands Fisk & Rökeri Rökgatan 2 i Färjestaden, i Borgholm finns Nisses fisk och ska du längre norrut på Öland finns det flera ställen och det brukar vara skyltat.

Hur är det med prissättningen ???  Fastboende vs Farang :y15:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det med prissättningen ???  Fastboende vs Farang :y15:

 

Jag känner han som säljer fisken sen lång tid tillbaka, det stod 76 kronor på vågen men jag fick 6 flundror för 60 kronor, en tia styck är överkomligt tycker jag :thumbsup:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...