Peolito Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 En bild från kvällens färre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Tar mig en öl på stan ImageUploadedByMaipenrai1376143023.968255.jpg Häftigt vad gör du i Holland? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Börjar nog bli gammal, sitter hemma och tittar på spedway VM när det är årets fest i vår lilla by. Säkert 1000 gamla fina amerikanska vrålåk åker fram och tillbaka och någon som heter Eva Eastwood ska uppträda. Tur jag bor så nära så jag hör allt hemifrån. Dom spelar så högt så jag behöver inte ens öppna fönstret för att höra. Antar det tar slut kl två så man får sova. Ha de bra och sov gott ni som kan, själv får jag nog vänta några timmar än. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Sitter och studerar Thaiflickornas lilla språkparlör som dom tydligen memorerar och genast börjar bitarna falla på sin plats för alla som besökt en nöjesinrättning i Thailand. :p //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Sitter och studerar Thaiflickornas lilla språkparlör som dom tydligen memorerar och genast börjar bitarna falla på sin plats för alla som besökt en nöjesinrättning i Thailand. //K Funderar du på att byta jobb? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Nej jobb tar alldeles för mycket tid av fritiden så det passar jag mig väldigt noga för. Däremot älskar jag arbete kan sitta i timmar och titta på det.//K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Tittar ut genom portholet. Inget jobb väder ka-ching $$$ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 12, 2013 Dela Inlagd Augusti 12, 2013 Startar veckan på gymmet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2013 Dela Inlagd Augusti 13, 2013 Tar en tur i stargate, resa nummer två för att se vad det är för skit på njurarna Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 13, 2013 Dela Inlagd Augusti 13, 2013 stoppad och kontrollerad av en "skydds vakt". jävla terrorism det här ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 13, 2013 Dela Inlagd Augusti 13, 2013 Halvägs i giggandet! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 13, 2013 Dela Inlagd Augusti 13, 2013 Jävlar vad det haglade i Norge i går 10 mm: s hagel small ordentligt i plåten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Käkar rökta smaskiga flundror, inköpta på Öland idag BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Käkar rökta smaskiga flundror, inköpta på Öland idag Kan du rekommendera ngt bra rökeri? Ska dit inom en snar framtid - o dom flundrorna såg smarriga ut.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Tittar ut genom portholet. Inget jobb väder ka-ching $$$ Læsø ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Har monterat ett nytt fönster hos mor & far, nöjd med lönen för 1 timmes arbete och hoppas på fler jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Tittar på fotboll "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Kan du rekommendera ngt bra rökeri? Ska dit inom en snar framtid - o dom flundrorna såg smarriga ut.. Jag vet ju inte vad på Öland du ska till men detta ställe heter Ölands Fisk & Rökeri Rökgatan 2 i Färjestaden, i Borgholm finns Nisses fisk och ska du längre norrut på Öland finns det flera ställen och det brukar vara skyltat. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Jag vet ju inte vad på Öland du ska till men detta ställe heter Ölands Fisk & Rökeri Rökgatan 2 i Färjestaden, i Borgholm finns Nisses fisk och ska du längre norrut på Öland finns det flera ställen och det brukar vara skyltat. Hur är det med prissättningen Fastboende vs Farang “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Hur är det med prissättningen Fastboende vs Farang Jag känner han som säljer fisken sen lång tid tillbaka, det stod 76 kronor på vågen men jag fick 6 flundror för 60 kronor, en tia styck är överkomligt tycker jag BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Augusti 14, 2013 Dela Inlagd Augusti 14, 2013 Ölands Fisk & Rökeri Rökgatan 2 i Färjestaden, Kommer att besökas - tack för tipset.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Natt jobb på gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Sitter å väntar på att farsan ska hämta mig så vi kan åka på rally ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Shoppar gitarrprylar på Andra Långgatan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Kollar seglartävling i St:Anna. Stackarna skulle behöva lite mer vind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu