UglyFarang Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 Monterat extraljus båge på Eas Amarok, tyvärr har inte ljusen kommit ännu.. IMG_6739.JPG IMG_6740.JPG FF Vilken 4WD har den? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 60/40 med diffspärrar o lågväxel.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 (ändrad) BKK Att slutmålet var BKK misstänkte jag,det jag mena var att jag tycker mig känns igen den lite lätt lila färgen på inredning och gissade därför att du satt på en QatarAir Deamliner till Doha för att där byta till 777 och fortsätta till BKK Men jag gissade fel Ändrades April 7, 2015 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 En fin badanläggning och zoo i Chaiyaphum. Passade fint i värmen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 Firar att jag har Thaikörkort, 205 bath och fick på 2 år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 60/40 med diffspärrar o lågväxel.. FF En skogsbil med andra ord! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 Mäter lårben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 En skogsbil med andra ord! Nja med dom pizzadäcken duger knappt i skogen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 Nja med dom pizzadäcken duger knappt i skogen.. FF Nej, men hade det varit den vanliga 4Motion så hade det varit en landsvägsbil. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 (ändrad) Njuter en finöl. Då semestern startar nu [emoji4] Ändrades April 7, 2015 av Nilsson68 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 Dricker Chang på Soi 7 "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 7, 2015 Dela Inlagd April 7, 2015 Dricker Chang på Soi 7 20150407_210409-1.jpg Broskan kolla sko,pumps storleken [emoji6] Lite smått! ![emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 På väg till USÖ skön vårmorgon börjar poppa upp lite uteserveringar här o där säkert vårtäcken Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Ser reality-show på burken utan reklamavbrott. Rogivande. DSC00072.JPG Hade jag inte tillbringat några månader varje vinter i Thailand så skulle jag haft akvarium igen! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke1965 Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Kjell Bergkvist sitter i SVT nu o påstår att ingen thailändare kan simma och att han rest 30 år genom hela Thailand och aldrig sett en thai I en swimmingpool så nu har de startat simskola...själv har jag varit 15 ggr i Thailand o aldrig badat i en swimmingpool utan att flera thailändare också badat där...o i havet är väl minst hälften asiater och pratar man med dom så säger de att de är hälften thai o hälften andra asiater.Många kändisar som ska sitta o spela hjälte i olika sammanhang med en sanning med modifikation som passar egna intressen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Kjell Bergkvist sitter i SVT nu o påstår att ingen thailändare kan simma och att han rest 30 år genom hela Thailand och aldrig sett en thai I en swimmingpool så nu har de startat simskola...själv har jag varit 15 ggr i Thailand o aldrig badat i en swimmingpool utan att flera thailändare också badat där...o i havet är väl minst hälften asiater och pratar man med dom så säger de att de är hälften thai o hälften andra asiater.Många kändisar som ska sitta o spela hjälte i olika sammanhang med en sanning med modifikation som passar egna intressen Han vill verka duktig, sa han inte också att en del av intäkterna från boken skulle gå till detta projektet? Det gjorde han i alla fall när han satt i fyrans morronsoffa häromdagen. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke1965 Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Han säljer väl nån bok extra då ...Efter valet satt han ju också i tv o svor om alla som inte tyckte invandringen fungerade o kalla dem rasister men glömde nog bort att han själv sa till journalisten Tom Hjelte att han måste haft bra skor som gått ända från kina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Han säljer väl nån bok extra då ...Efter valet satt han ju också i tv o svor om alla som inte tyckte invandringen fungerade o kalla dem rasister men glömde nog bort att han själv sa till journalisten Tom Hjelte att han måste haft bra skor som gått ända från kina Han sitter i fyran nu och bräcker vidare. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Mulet och svalt idag så en tur till Tad Toon passade bra. Mycket lediga elever från skolor och universitetet som badar. Vågade inte ta med systemkameran då regnet hängde i luften, så inga smygfoton med teleobjektivet på skönheterna blev tagna. Den billiga thaitelefonen fick användas. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Nu kom regnet till Pattaya så jag hoppade på bussen till Ekamai och vidare till Nana Plaza. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Perfekt. Inte fullt på flight. Egen rad. Som Na Na Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Perfekt. Inte fullt på flight. Egen rad. Som Na Na 20150408_141350.jpg Emirates? Man ska flyga med Thai. Inte konstigt att det är tomt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Avsmakar dessa goda desserter med dryck till smarrigt värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Avnjutit fantastiskt gott "thaislafs" i trevligt sällskap. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 8, 2015 Dela Inlagd April 8, 2015 Blir en öl oxå vid namn treudd från Nyckelbydal bryggeri en lager, 7,2% Opastöriserad. Riktigt god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu