Sam sip sam Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 bildtråd var det he he det var ju det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 Lite boxning i slutet Växjö dominerade idag. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 Nyss hemkommen efter en lång promenad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 Nyss hemkommen efter en lång promenad. fin vovve Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 fin vovve Tyvärr inte min, det är lillebrorsans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 Hemma igen efter att ha kört våra gäster till tåget! Har haft ett celebert besök. av två mycket goda vänner! Härligt att få umgås en hel kväll med så härliga människor. Vad vi gjorde Middag! och en Öl och Whiskey-provning i miniformat blandat med en hel del prat och skratt! (Själv drack jag vatten och annat alkoholfritt, då jag skulle köra bil!) Min nuna ska ni slippa se på bild här! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 4, 2015 Dela Inlagd April 4, 2015 (ändrad) Tar en långpromenad i det grymt sköna vädret Skickat från min iPhone med Tapatalk Frågan är väl nu då om du & jag var på kollisionskurs denna dag, ty även jag knatade på ungefär samma ställe, på väg från den där byggnaden som skymtas på höger sida, där jag varit för ett litet ärende. Ändrades April 5, 2015 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Tittar på Hammarby Häcken härligt å se fullt hus på Tele 2 Minns 79 80 när blåvit snittade 40000 mot Blomstermåla Hur "snittar" man mot Blomstermåla? Spelade dom bäst av 7 eller nåt? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Dags för dagens PW, hoppas skovalet får godkänt av den coola moderatorn Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Dags för dagens PW, hoppas skovalet får godkänt av den coola moderatorn Skickat från min iPhone med Tapatalk Glöm inte polera ollonet sen... Måste lukta gott senare på dagen.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Dags för dagens PW, hoppas skovalet får godkänt av den coola moderatorn Skickat från min iPhone med Tapatalk Gulligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Skruvar isär en bänkdiskmaskin, för transport till Thailand i nedmonterat skick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Lite långsökt att montera ner den? men men.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Kollat till Mia Noi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Gör mig redo för avfärd mot dagens valpträff. Dagen till ära kommer jag iförd ett par klassiska Red Wings, självklart snuskigt dyra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 (ändrad) Skruvar isär en bänkdiskmaskin, för transport till Thailand i nedmonterat skick. Finns det inte att köpa i Thailand? Ändrades April 5, 2015 av frason Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Finns det inte att köpa i Thailand? Vanliga maskiner har jag sett men inte bänk. Dessutom är just diskmaskiner väldigt högt prissatta, iallafall dom jag har sett. Var ett år sedan jag var där och utvecklingen går fort, så hur det ser ut i hyllorna nu vet jag inte. Köpte denna väldigt billigt på webhallen rea. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Förbereder för avfärd mot Norrköping,picknickkorg packad ÖSK.dress framplockad,biljetter kollade,halsduk(ÖSK) mössa(ÖSK)och naturligtvis övrig klädsel svartvit Just nu har jag börjat sjunga upp mig(hoppas det håller tills på onsdag)då nästa toppmatch går av stapeln(IFK Göteborg)Det är mycket nu för en HP.Forza ÖSK Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Kollar ännu en turistfälla Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Lite långsökt att montera ner den? men men.. 28 kg diskmaskin. Flyger med baggarna, dom är väldigt hårda på 20kg gränsen. Själva diskutrymmet gick iallafall fint in i en väska. Resten får åka i min andra väska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 28 kg diskmaskin. Flyger med baggarna, dom är väldigt hårda på 20kg gränsen. Själva diskutrymmet gick iallafall fint in i en väska. Resten får åka i min andra väska. 20150405_124958.jpg 20150405_125324.jpg I Thailand kör man med tvåbenta diskmaskiner. Ingen el, utan lite Para och kao njao är utmärkt bränsle för dessa Thailändska diskmaskiner. Finns tydligen att inköpa i välsorterade lampaffärer. Några har tydligen hittat sina på banker och större varuhus. Ha en trevlig resa! Hoppas vi kan träffas denna gång oxså! Vi hann ju inte lösa alla världsproblemen sist innan spriten tog slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Njuter av vårvädret Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Griljerar en skinka som skall med till Los "Tha Flying Pig"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Sitter o tröstar mig med lite whiskey..Mackmyra.....har åkt på dubbelsidig öroninflammation,,,,,,,,,,,totalt stendöv..hör ingenting.....inte så jävla kul o inte höra nånting...ska nån prata med mig nu så får dom prata rakt i örat annars e det kört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 5, 2015 Dela Inlagd April 5, 2015 Valparna på plats Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu