thomas001 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Blev sugen på Popcorn. Det som säljs här är ju oftast sockrad Popcorn. Nu blir det på det gamla hederliga viset. Inköpta på Macro. En äldre gryta används. I med olja i botten. Smält smör givetvis. Smör och salt. Nu ska här tippas V75 och käka Popcorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Tar en promenad i solskenet & kollar in Påskplanteringar vackert! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Sitter i solen, lyssnar på musik och tar en bira. Funderar om jag ska ta min nyinköpta cykel med burkhållare och cykla bort till en granne och se om han bjuder på en stänkare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Sitter och myser men valparna,dom gillar min Stora mage,och dom kanner sig trygga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Det är mycket nu, om en 1/2 timme så dyker dom upp som kan passa tiden.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Sitter och myser men valparna,dom gillar min Stora mage,och dom kanner sig trygga Underbara bilder! Så mycket kärlek! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 in med ett par köttfärslimpor i ugnen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Natt Pruttar ho ho ho plump ! Årets bästa inlägg. Endast svampen kan leverera ett sådant. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Kollar på en Genesis-konsert från -73 när dom var som bäst. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Glor TV hos morsan o farsan medans det faller vitt från himlen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Sitter i solen, lyssnar på musik och tar en bira. Funderar om jag ska ta min nyinköpta cykel med burkhållare och cykla bort till en granne och se om han bjuder på en stänkare. ImageUploadedByMaipenrai1428059517.557331.jpg ImageUploadedByMaipenrai1428059536.140432.jpg Stödhjul är grymt bra att ha när man slirar hemåt framåt småtimmarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Genomgång av bjudspriten, den här skall nog kunna skilja pojkar från män... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Genomgång av bjudspriten, den här skall nog kunna skilja pojkar från män... max80.png Sällan har jag varit så lycklig över att inte kunna medverka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Genomgång av bjudspriten, den här skall nog kunna skilja pojkar från män... max80.png Pojken säger:Det kan du hälla i vasken,funkar bäst som propplösare Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 (ändrad) Sällan har jag varit så lycklig över att inte kunna medverka J ävla gnällpojkar, här tar man fram "finspriten" och då huggs det direkt... det är tacken, tänkte grunda lite redan idag, bara komma förbi... Ändrades April 3, 2015 av bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Glor TV hos morsan o farsan medans det faller vitt från himlen. Kyckling.. TG961... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 (ändrad) J ävla gnällpojkar, här tar man fram "finspriten" och då huggs det direkt... det är tacken, tänkte grunda lite redan idag, bara komma förbi... Vad fan är det för juniorer du umgås med som inte klara av lite kvalitéssprit?! Säg till juniorena att man får hår på bröstet när man dricker lite bröstvärmande sprit?! Ändrades April 3, 2015 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Vad fan är det för juniorer du umgås med som inte klara av lite kvalitéssprit?! Säg till juniorena att man får hår på bröstet när man dricker lite bröstvärmande sprit?! Tro fan vi inte dricker då, vi har ju fullt upp med o raka bröstet redan,ja i M33´s fall blir det brösten då.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Vad fan är det för juniorer du umgås med som inte klara av lite kvalitéssprit?! Säg till juniorena att man får hår på bröstet när man dricker lite bröstvärmande sprit?! I morron måste jag bli kvitt bröstbusken... Har du nåt tips.. Roundup?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Tro fan vi inte dricker då, jag har ju fullt upp med o raka ryggen redan,ja i M33´s fall blir det pungen då.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Vilken? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 I morron måste jag bli kvitt bröstbusken... Har du nåt tips.. Roundup?? Karlssons-klister och silvertejp är en manlig vaxning, så gör vi på framsidan. Det eller kaustiksoda blandat med potatismjöl, men försök för guds skull inte ta bort skägg med det sistnämnda som M33 gjorde. Ja du har ju själv sett resultatet av det Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Karlssons-klister och silvertejp är en manlig vaxning, så gör vi på framsidan. Det eller kaustiksoda blandat med potatismjöl, men försök för guds skull inte ta bort skägg med det sistnämnda som M33 gjorde. Ja du har ju själv sett resultatet av det Ja det aprilskämtet tycker jag faktiskt var lite överdrivet. Lär ju ta fram till sommarn innan huden växer ut igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 I morron måste jag bli kvitt bröstbusken... Har du nåt tips.. Roundup?? Häll upp en 6:a bröstvärmande sprit be nån kasta den på bröstet och sen tänd på. Snabbt och effektivt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Häll upp en 6:a bröstvärmande sprit be nån kasta den på bröstet och sen tänd på. Snabbt och effektivt. Underbart så långt hade jag inte tänkt.. Nu fick majbrasa en ny innebörd... Tack. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu