Peolito Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Tittar på tavlan för att se vilka snaps jag ska prova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Firar att sonen klarade uppkörningen galant,nu är det omprovet på torsdag 9/4 på agendan.Vi firade med en lunch och kaffe med kaka Undrar vem av oss som var mest nervös?Men detta prov utfall utan anmärkning Kanske kan han axla farsans mantel som limmodriver Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Tittar på tavlan för att se vilka snaps jag ska prova. ImageUploadedByMaipenrai1427905228.879827.jpg Ta den längst ner för 125 kr [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Ta den längst ner för 125 kr [emoji6] Nja det får räcka med detta för ikväll. Riktigt trevliga provningar å Långbro. 4 små snaps med en smakbitar till varje för 100 kr. Dessutom har jag bara 5 minuter hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Satan va gott. Snaps ska drickas rumstempererat. OP Andersson Extra är magisk. I extran har dom lagt til lite sherry och whisky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Nja det får räcka med detta för ikväll. Riktigt trevliga provningar å Långbro. 4 små snaps med en smakbitar till varje för 100 kr. Dessutom har jag bara 5 minuter hem. Skall provas vid tillfälle [emoji4] Trevlig Påsk ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Skall provas vid tillfälle [emoji4] Trevlig Påsk ! Detsamma ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Firar att sonen klarade uppkörningen galant,nu är det omprovet på torsdag 9/4 på agendan.Vi firade med en lunch och kaffe med kaka Undrar vem av oss som var mest nervös?Men detta prov utfall utan anmärkning Kanske kan han axla farsans mantel som limmodriver Passa på och åk medans junior vill köra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Final Sveriges Mästerkock. Var är kötthandlarn? [emoji15] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Passa på och åk medans junior vill köra Han är inte så åkkåt ännu men det kommer väl.Damer är däremot ett stort intresse som verkar sitta i generna Först måste han ju fixa teorin nästa torsdag(men den klarar han tror jag) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Final Sveriges Mästerkock. Var är kötthandlarn? [emoji15] 20150401_205307.jpg Och ellim ,börje.enis och framför allt svampmeister? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Och ellim ,börje.enis och framför allt svampmeister? Instämmer. Vore super om någon eller alla dem söker för nästa säsong. Alla dem platsar helt klart [emoji4] Titta på deras matlagning gör en Hiuuuu mak mak![emoji39] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Checkar in på Arlanda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Provsmakar min nygravade lax. Fy satan va gott !!! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Såg att mitt ströbröd var slut. Orkar inte åka 4.5 mil för att handla idag. Så just nu pågår egen tillverkning av ströbröd. Ska mortlas om någon timme. Perfekt dag för detta. Just nu 41-42 grader i skuggan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Hjälpt till att göra ett solskydd/matställe på en ny del av farmen. Glada för hjälpen är dom. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Väntar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Kollar på Frugans vevande i grytorna Thaigryta med chili svamp bambu kött lök osv osv Fantastiskt God lagom för min gom inte issan stuk! Nä nu ska jag ta en Bira på altan Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Landat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Hjälpt till att göra ett solskydd/matställe på en ny del av farmen. DSC_4401.JPG DSC_4403.JPG DSC_4406.JPG DSC_4416.JPG DSC_4417.JPG Glada för hjälpen är dom. Ja,nån måste ju leda och fördela jobbet oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Heja Götebooorrrrggg!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 3åringen läser Firman för mig,, . C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Varit nere i bastun Och testat årets skörd NJUTBAR http://www.dn.se/mat-dryck/dryck/dn-testar-arets-paskol/ Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Natt Pruttar ho ho ho plump ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Tar en långpromenad i det grymt sköna vädret Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu