Nilsson68 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Sitter och tittar på Baan Thais "live & direct" uppdateringar på Facebook och försöker lista ut vem Webstar är Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Big thai maffia !! [emoji6] [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 och tempen ska vara? 56 grader Celsius! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Öppnat nåt gott att släcka törsten med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Sitter och tittar på Baan Thais "live & direct" uppdateringar på Facebook och försöker lista ut vem Webstar är Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Är det samma som webbster på SS, så är han borta nu... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Kom just hem efter att mobilen blivit lagad och tagit lite kort på bygget. Vattentank byggs. DSC_0001.JPG Och så här ser uteköket och media rummet ut numera. DSC_0003.JPG Hoppas du lägger in fler bilder på dina stenarbeten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Kikar ut bakom persiennerna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 IMG_4934.jpg Kikar ut bakom persiennerna.. HongKong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Väntar o deppar över vädret Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 brynt på den rödvinsmarinerade lammsteken.. o ställt in i ugnen på 125 grader, nu är det bara att vänta tills innertemperaturen är 62 grader! lite goda ostar o ett gott glas rött passar ju bra under tiden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Gräddar Våfflor MUMS Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Delar en öl med frugan i väntan på 30-bitars sushi och bibimbap. image.jpg Hon är fin.Synd att du hann före din bannade makarontask. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Delar en öl med frugan i väntan på 30-bitars sushi och bibimbap. image.jpg Har du hamnat fel????Detta ställe är inte den ordinarie fyllpizzan.Skärp dig fjantgubbe he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 (ändrad) Har du hamnat fel????Detta ställe är inte den ordinarie fyllpizzan.Skärp dig fjantgubbe he he. Pizzan är ute, nu är det paddingtons och japanen som gäller ,fint ska det va haha. Som M33 sa, är inte välkommen där efter dina bravader Sitter du o ölar på thaien nu igen din slusk ? Ändrades Mars 29, 2015 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Pizzan är ute, nu är det paddingtons och japanen som gäller ,fint ska det va haha. v 5 Som M33 sa, är inte välkommen där efter dina bravader Sitter du o ölar på thaien nu igen din slusk ? Yepp,Jag har skakat i mig 4 kalla på Thaien idag.Hur kunde du veta det ha ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Pimplat i dubbel bemärkelse mao. Korrekt uppfattat. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Korrekt uppfattat. Snart kommer demonerna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lipton Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 (ändrad) Precis tvättat bilen IMG_72888.JPG Inte ett öga är torrt, sanna mina ord som ett gammalt Scaniahjon man var. Edit: blev ju tvungen att lägga till denna; https://www.youtube.com/watch?v=QDSwc5ulggY ;-) Ändrades Mars 29, 2015 av Lipton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Fick du någon ful fisk eller blir man vara en kul typ Man blev bara en kul typ he he.Min gumma tyckte att jag såg bedrövlig ut då jag kom hem ha ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Snart kommer demonerna Ja fy för jävulen.Man borde lägga flaskan på hyllan för gott. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Ja fy för jävulen.Man borde lägga flaskan på hyllan för gott. Det har du glömt på torsdag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Det har du glömt på torsdag Ja tyvärr är det så.Du känner mig lika bra som jag känner mig själv he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Ja tyvärr är det så.Du känner mig lika bra som jag känner mig själv he he. Som man känner sig själv känner man andra Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Som man känner sig själv känner man andra Du är en klok man Måne. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 29, 2015 Dela Inlagd Mars 29, 2015 Du är en klok man Måne. Nääe han e inte klok...Nånstans...Nån gång... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 30, 2015 Dela Inlagd Mars 30, 2015 Man blev bara en kul typ he he.Min gumma tyckte att jag såg bedrövlig ut då jag kom hem ha ha ha. Ja det är inte nyttigt med för mycket frisk luft Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu