Surin P3 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Tittar på grindmuren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 En dag i de vackra bergen norr om Chaiyaphum. Körde fel så jag hamnade "offroad" med Hondan men det var det värt. På väg hem kom jag till en by som heter Tha Maifai Wan. Pizza. Japp, en kanadensare och hans fru drev stället. Två svenskar bor i området så dom hade lärt sig säga Hej och hår mar duu, bra? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 1 Aborre so far.Nu börjar vi bli halvjummen. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 ImageUploadedByTapatalk1427544374.072251.jpg 1 Aborre so far.Nu börjar vi bli halvjummen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Har reven frusit fast?Häll i lite spirutosa så nappar det bättre "Full som en aborre" God fiskelycka önskar experten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Har reven frusit fast?Häll i lite spirutosa så nappar det bättre "Full som en aborre" God fiskelycka önskar experten Tack min gode Måne. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 ImageUploadedByTapatalk1427538179.847386.jpg Halv nio blev det Whiskyfrukost enligt traditionen.Gubbarna och B747 är överladdade. Skickat från min iPhone med Tapatalk Fick du någon ful fisk eller blir man vara en kul typ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Go east Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Straffar mig Skickat från min iPhone med Tapatalk Du ska nog skynda dig till doktorn,heart rate på noll är nog inte så bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Väntar Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 whisky weed and warren zevon Nja whisky bad o The Doors stämmer bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Tittade just på reprisen om Tord Grip. Man blir rörd. Vilken människa för fotbollen. Tänk om fler i landet uefa o fifa var som han. Då kanske ungdomar, föreningar, små landslag fick möjlighet till sport av glädje, vänskap, respekt och alla är lika !! [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Fick du någon ful fisk eller blir man vara en kul typ Fisket är slut och lag är i toppform.Satan vad jag har druckit jäger idag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Delar en öl med frugan i väntan på 30-bitars sushi och bibimbap. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Delar en öl med frugan i väntan på 30-bitars sushi och bibimbap. image.jpg Tur du inte tog en selfie... då denna vy var mycket vackrare att titta på.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Har hamnat på lokala thaien.Ägarinnan sa är du här NU IGEN.Som Norrlänning sa jag bara joo. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 ImageUploadedByTapatalk1427567219.345265.jpg Har hamnat på lokala thaien.Ägarinnan sa är du här NU IGEN.Som Norrlänning sa jag bara joo. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jaså? Ser mer ut som: Visar du den lille böngrodden igen Bengt, din stackare.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 ImageUploadedByTapatalk1427567219.345265.jpg Har hamnat på lokala thaien.Ägarinnan sa är du här NU IGEN.Som Norrlänning sa jag bara joo. Skickat från min iPhone med Tapatalk B747. Har försökt att reda ut vilken stad,samhälle du dina lokala krogar är.? Tror jag vet men snälla kan du avslöja! [emoji4] [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 B747. Har försökt att reda ut vilken stad,samhälle du dina lokala krogar är.? Tror jag vet men snälla kan du avslöja! [emoji4] [emoji6] Du har väl varit med så länge så du borde väl veta... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Du har väl varit med så länge så du borde väl veta... Färsking. Du vet sen januari [emoji4] I forum Men i resa e en annan sak. Så fråga kvarstår. . Men tror upp i landet ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Färsking. Du vet sen januari [emoji4] I forum Men i resa e en annan sak. Så fråga kvarstår. . Men tror upp i landet ! Nja, jag tror mer på Skåne, de brukar ha bra med is såhärårs... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Fisket är slut och lag är i toppform.Satan vad jag har druckit jäger idag. Pimplat i dubbel bemärkelse mao. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Nja, jag tror mer på Skåne, de brukar ha bra med is såhärårs... Benriach... Vad skall man tro när det nappar !,,,, Halv nio blev det Whiskyfrukost enligt traditionen.Gubbarna och B747 är överladdade. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Har ni iget för er. Kolla parneviks reprisen. Faktiskt roligt [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 puttat in lite lax i ugnen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Sitter och tittar på Baan Thais "live & direct" uppdateringar på Facebook och försöker lista ut vem Webstar är Laab Moo och Tom Yam Pohtak på Baan Thai i Gävle (min favoritthairestaurang utanför Thailand). Karaokemaskinen är för övrigt förberedd inför kvällen. Här sjungs smäktande isaanballader till midnatt... Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 puttat in lite lax i ugnen... och tempen ska vara? tror det är hon med glasögonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu