ellim63 Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 precis lagt en lamstek i en god marinad (vitlök, rosmarin, timjan, honung o nymalen svartpeppar).... o så får det gotta till sig med rödvin tills imorgon eller på söndag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Kockar risotto o dricker vin, förutom att njuta av fredagen då.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Gosar med ett vinglas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Gosar med ett vinglasImageUploadedByMaipenrai1427480171.555125.jpg gosa väldigt lugnt o fint annars kan det sluta med ett blodbad...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Gosar med ett vinglasImageUploadedByMaipenrai1427480171.555125.jpg Gosa med frugan o drick vinet istället, det gör jag Trevlig helg på dig lyxlirarn Ps.Snart är påsken här o efter det vill jag inte se skymten av dina juldukar ds Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Gosa med frugan o drick vinet istället, det gör jag Trevlig helg på dig lyxlirarn Ps.Snart är påsken här o efter det vill jag inte se skymten av dina juldukar ds Fan, är du fortfarande vaken? Frugan som tvingat dig att stanna uppe och kolla em-kvalet med henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 (ändrad) Gosa med frugan o drick vinet istället, det gör jag Trevlig helg på dig lyxlirarn Ps.Snart är påsken här o efter det vill jag inte se skymten av dina juldukar ds Julduken ska ut. Jag har slagit näven i bordet får bli något med blommor. Jag fattar inte men gosandet med frugan borde avta efter 15 år men det blir ju bara värre. Ha det bra själv mannen med många namn. Ändrades Mars 27, 2015 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Julduken ska ut. Jag har slagit näven i bordet får bli något med blommor. Jag fattar inte men gosandet med frugan borde avta efter 15 år men det blir ju bara värre. Ha det bra själv mannen med många namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Fan, är du fortfarande vaken? Frugan som tvingat dig att stanna uppe och kolla em-kvalet med henne? Knappt ,men 21.00 är det läggdags Nä,idag kollar jag matchen sen blir det bingen Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Bråkat med tjejen igen, så jag PMade Mait om ett rum. Sen drar jag tillbaka till BKK. Orkar fan inte med mer tjat. Bilder på när vi bråkar/grälar vågar jag fan inte ta. Lite rädd om livhanken är jag Började med att jag redovisade priserna jag hittat för att flyga och hon inte ens svarade på vad det kostar med buss (trots att hon åker den turen lite då och då), Sen blev det värre. Hoppas Mait har ett rum, annars blir det KSR igen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Kombinerar 2 intressen [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Kombinerar 2 intressen [emoji6] 20150327_204127.jpg Igor Armas kommer att plocka den jävla divan... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Igor Armas kommer att plocka den jävla divan... O där gjorde. .. mål [emoji4] [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 O där gjorde. .. mål [emoji4] [emoji6] Den tog väl på näsan, och där måste jag erkänna att han bara har en överman, Agbar Barsom... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Kockar risotto o dricker vin, förutom att njuta av fredagen då.. image.jpg Lillpittens paradrätt risotto är inte helt fel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Försöker hålla koll på bollen och MPR samtidigt Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Försöker hålla koll på bollen och MPR samtidigt Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk Enis do like this [emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Rengjort en air-con nu på morgonen, oj vad skitigt det var. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Hamsterdam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Straffar mig Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Är på det beryktade Åselenappet. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 ImageUploadedByTapatalk1427537107.328619.jpg Är på det beryktade Åselenappet. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ser att det redan nappat B747 ! [emoji6] [emoji2] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 ImageUploadedByTapatalk1427537107.328619.jpg Är på det beryktade Åselenappet. Skickat från min iPhone med Tapatalk Vilket väder, jag saknar bara Ärtsoppan å den varma Punschen... De e nostalgi det... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 Halv nio blev det Whiskyfrukost enligt traditionen.Gubbarna och B747 är överladdade. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2015 Dela Inlagd Mars 28, 2015 ImageUploadedByTapatalk1427538179.847386.jpg Halv nio blev det Whiskyfrukost enligt traditionen.Gubbarna och B747 är överladdade. Skickat från min iPhone med Tapatalk Underbart. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu