andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Jag är på ett mycket viktigt uppdrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Fika med dottern... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Jag är på ett mycket viktigt uppdrag. Absolut för att inte säga det viktigaste... Tack som faan. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Absolut för att inte säga det viktigaste... Tack som faan. Jag blir fruktansvärt nervös och stressad av detta oerhört viktiga uppdrag. Måste ta en paus för att lugna ner nerverna. Påsmat och bärs löser detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Jag blir fruktansvärt nervös och stressad av detta oerhört viktiga uppdrag. Måste ta en paus för att lugna ner nerverna. Påsmat och bärs löser detta Ja det måste vara betungande att vara ute på så enormt viktiga uppdrag... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 (ändrad) Ja det måste vara betungande att vara ute på så enormt viktiga uppdrag... Jo. Lyfter högernäven direkt någon närmar sig den värdefulla lasten. Jag vet att dom är ute efter mig (varan). Fast jag kanske överreagerade när jag satte den gamla damen ur spel med en flying elbow. Nåja, bättre skjuta först och fråga sedan i detta läge. Ändrades Mars 25, 2015 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Jo. Lyfter högernäven direkt någon närmar sig den värdefulla lasten. Jag vet att dom är ute efter mig (varan). Fast jag kanske överreagerade när jag satte den gamla damen ur spel med en flying elbow. Nåja, bättre skjuta först och fråga sedan i detta läge. Jag möter upp med brakarn, så när du väl är där kan du känna dej lugn.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 (ändrad) Jag möter upp med brakarn, så när du väl är där kan du känna dej lugn.. Jo, det var lite så jag förstod dig. Men.... Du står där med brakarn och jag står där utan varan. Du frågar inte varför jag kommer tomhänt, brakarn frågar varför. Jag sätter mitt liv på spel. Ändrades Mars 25, 2015 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Ett glas lugnande på detta. Ölen börjar smaka tråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Jo, det var lite så jag förstod dig. Men. Du står där med brakarn och jag står där utan varan. Du frågar inte varför jag kommer tomhänt, brakarn frågar varför. Jag sätter mitt liv på spel. Ja har någon inbillat dej att livet är lätt? Hehe nee jag skulle väl aldrig.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Ingen bild men nu drar vi iväg mot Arlanda. å fikar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Ingen bild men nu drar vi iväg mot Arlanda. å fikar... Ha en kanon resa så syns vi där nere kanske Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 På ingång till flyget. Nu jävlar närmar det sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Ha en kanon resa så syns vi där nere kanske Lugn nu kompis. Vi ska bara ut på Arn å träffa den Ruskige, Eller den ruskigt juste kanske är ett bättre epitet. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Mission completed. Nu blir det att belöna sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Mission completed. Nu blir det att belöna sig. Det där är inte Odin, gav du varan till fel person? Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Sååååå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Det där är inte Odin, gav du varan till fel person? Ojdå! Jag som undrade varför det var en argsint man som jagade mig med något avancerat jaktvapen. Nu vet jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Ojdå! Jag som undrade varför det var en argsint man som jagade mig med något avancerat jaktvapen. Nu vet jag Eller så är det Odins nya look, vem vet. Han har ju gått någon diet också så det är ju fullt möjligt att han gått ner lite i vikt också Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Byter hjul på en Sca godsvagn här på tomteverkstan. Och sedan blir det nåra timmar aluminium svetsning som vanligt.Skönt att jobba kväll,vi är bara 3 st och inga chefer. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Och där kom den bilden. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Ha en rilktigt trevlig resa semester Odin o fru.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Lugn nu kompis. Vi ska bara ut på Arn å träffa den Ruskige, Eller den ruskigt juste kanske är ett bättre epitet. Tror inte han e på väg ännu.. Men säkert senare[emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Firar me denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu