måne Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Sitter på balkongen och välkomnar våren(igen) Väntar på att kaffet ska bli klart Kolla så personalen sköter vårstädningen Solar armen Kollar frugans grönsaksodling Ser på barnen som gungar Sverige när det är som bäst Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Drack precis upp ölen jag fick INNAN start på lufthansa Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 (ändrad) Man kan inte se det riktigt på bilden, men curryn kokar fortfarande när den serveras. Närbild Internetproblem? eller har MPR bara bytt utseende? Sen skulle det ju ätas lite på kvällen, utbudet var lite skralt, men vi hittade lite gott i alla fall. Sen middag på sängen, stekare som jag är så lät jag damen bära hem påsen. Torkad fisk, ris, kyckling och fläsk. Smakade utmärkt även om det var aningen för mycket för mig som käkat curryn tidigare. Nåja, en sista bild på restaurangen dvs våran säng som middagen avnjöts på. 5 stjärnigt som vanligt, lite av doften från insektsmedlet som jag sprutade i rummet innan vi gick gav även det en kvalitetskänsla. Ändrades Mars 24, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Ja vaffan gnäller du över? Det står ju kom fort på Bryggarn... Väntar på att kaffet ska bli klart Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 (ändrad) Ja vaffan gnäller du över? Det står ju kom fort på Bryggarn... Väntar på att kaffet ska bli klart Och det gjorde jag,FÄRDIG :give_heart:PS såg du blänket på väggen DS Ändrades Mars 24, 2015 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Och det gjorde jag,FÄRDIG :give_heart:PS såg du blänket på väggen DS Neej men skiten i vasken... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Neej men skiten i vasken... Morgonens spya som goar till sig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Klart.lätt match Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Försöker få ner pulsen från 275 till normala 42... Leo får hjälpa till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Försöker få ner pulsen från 275 till normala 42... IMG_0067.jpg Leo får hjälpa till IMG_0069.jpg 42?Är det du som heter Gunde? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 42?Är det du som heter Gunde? Alla selfies på gymmet har gett resultat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Jag tittar på Cathy... fy fan!!!! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Så jävla vackert Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Så jävla vackert Dit jävla arsle Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 24, 2015 Dela Inlagd Mars 24, 2015 Alla selfies på gymmet har gett resultat! Inte de från lokala? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Tja skall till åka hem från Abidjan, Så Onsdag/Torsdag: Abidjan- Paris- Arlanda - (Radisson): Fredag -Stockholm- Copenhagen - Kristansand- Oslo - Arlanda- Sundsvall. Sedan tar vi en tur ner till Asian efter helgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 (ändrad) Tja skall till åka hem från Abidjan, Så Onsdag/Torsdag: Abidjan- Paris- Arlanda - (Radisson): Fredag -Stockholm- Copenhagen - Kristansand- Oslo - Arlanda- Sundsvall. Sedan tar vi en tur ner till Asian efter helgen Nice tripp på Fredagen. Start i Stockholm senare ett stopp i Stockholm. Allt för att komma till Sundsvall? Ändrades Mars 25, 2015 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Nice tripp på Fredagen. Start i Stockholm senare ett stopp i Stockholm. Allt för att komma till Sundsvall? Tja hem från jobb i ivory coast, sedan möte på Fredagen i Kristiandsand/Arendal sedan tar jag nog en flyg fylla på fredagen på vägen hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Testar på att MMA svetsa rostfritt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Fan.Du behärskar ju allt nu.Svetsa rostfritt är skoj.Det blir snyggt när man behärskar det fullt ut. Men slaggen sprättar rätt kraftigt,det gäller att skydda ögonen när man tar av skärmen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Testar på att MMA svetsa rostfritt 1427274116824.jpg 1427274143015.jpg Ett naturbarn är upptäckt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Inte idag men i söndags, gjorde en sväng till Sala och hälsa på Kjell och Katee. Dom höll till i Lamai några år,kanske någon här som känner dom. Ägare av Lovely bar där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Smörjer kråset med sonen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Smörjer kråset med sonen... ommpr.png Sonen såg välgrillad ut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Sonen såg välgrillad ut jA NÄSTAN LITE FRITERAD Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu