husse Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Sitter på suvanapom med en gt [emoji12] [emoji1] Fyllna inte till nu så du missar turkbussen igen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Suger i mig en.singapor sling innan avfärd [emoji12] [emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Vem har kapat renlevnadsmannen Clions konto "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 medans jag o favoritdottern tittade på en deckare har frugan förberett kvällsmaten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Gick över och tittade på grannfarmen och förvånads att det inte luktade där. Renliga svin och mycket fisk. Utan bevakning dessutom på kvällarna Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Vem har kapat renlevnadsmannen Clions konto Hans "Alter-Ego" antagligen Clion har väldigt svårt att hålla isär sina personligheter när han är lite "oklar" i knoppen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Tröstar frugan som precis fått beskedet om att hennes flyg blivit cancelerad pga strejk... lufthansa.png Tro fan hon är besviken att missa en åktur med 747:an... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Öl och hockey Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Mat & Hockey mjölk till!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakaeo Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Hon är ju förvisso ingen överviktig herre, men hon försöker inte ens längre... Jag är den jag är, och det är därför hon älskar mej säger hon... Du ska inte tro på allt dom säger det vet du så väl.. Sakaeo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 (ändrad) Ingen bild på fanstyget, men lyckades ha ihjäl tusenfotingen efter några timars lurpassande. Tydligen inte nåt att leka med för tjejen högg den i bitar med min sko så den inte skulle kunna överleva ens med bästa vilja. Hade dock inte kameran i högsta hugg efter nån timmes vaktande. så tja... Såg väl ut lite såhär Lite långt mellan benen alltså, runt 6-7cm lång och såg allmänt elak ut. Tydligen så är det smärtsamt att bli biten av en sån. Nattens övningar, kunde säkert gjort nåt roligare (som att sova tex) men jag ville inte ha upp den i sängen så jag väntade, och väntade... Skam den som ger sig, skall dock köpa lite insektesmedel i alla fall, kan ju finnas fler. Ändrades Mars 21, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Införskaffat insektmedel, frågade på smile efter det dödligaste dom hade. Sprayat lite bakom ett skåp men det luktar som fan-själv. Får vänta tills experten kommer tillbaka och så gasar vi hela lägenheten och sen ut för att käka. Står på burken att man inte skall vistas i närheten i 15 minuter efter man använt den, inte spraya på kroppen, mat eller kläder. Verkar vara potent i alla fall. Om det tar kål på den tusenfotingen jag tror är kvar vete sjutton, termiterna lyckades jag inte få kål på i Isaan i alla fall Alternativt så slog vi ihjäl den inatt, och då får vi bara lite döda flugor på golvet imrgon. Har hänt förr, så jag är van. Roligt nog heter den raid, tror vi hade nåt liknande hemma tidigare, eller om den hette radar. Låter bekant i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Ingen bild på fanstyget, men lyckades ha ihjäl tusenfotingen efter några timars lurpassande. Tydligen inte nåt att leka med för tjejen högg den i bitar med min sko så den inte skulle kunna överleva ens med bästa vilja. Hade dock inte kameran i högsta hugg efter nån timmes vaktande. så tja... Såg väl ut lite såhär tusenfoting.jpg Lite långt mellan benen alltså, runt 6-7cm lång och såg allmänt elak ut. Tydligen så är det smärtsamt att bli biten av en sån. Nattens övningar, kunde säkert gjort nåt roligare (som att sova tex) men jag ville inte ha upp den i sängen så jag väntade, och väntade... Skam den som ger sig, skall dock köpa lite insektesmedel i alla fall, kan ju finnas fler. Thailändarna säger att det gör MYCKET ont efter bet av en sådan och man kan bli mycket sjuk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Skall köra tjejen till jobbet men det ser inte kul ut ute Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Lika här, å jag har satt på sommardäck... Suck Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Skall köra tjejen till jobbet men det ser inte kul ut ute WP_20150321_06_11_52_Pro.jpg Det där ser ju riktigt mysigt ut, nästan lite julstämmning över den bilden. Själv vaknade jag nyss från en riktigt skön middagsvila. Kaffe och två skivor Muffin Bar Adlon tror jag det står på förpackningen. Fantastiskt gott. Ocg btw. tempen just nu 32 behagliga grader. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Nu e de vinter igen! Skönt man åker till [emoji295] snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Thailändarna säger att det gör MYCKET ont efter bet av en sådan och man kan bli mycket sjuk. Jag kan intyga om att det gör ont, ungefär som att föreställa sig en liten kniv i axeln och vrider om. . . . . i tre dagar. Mvh en som inte sover på okända golv mer! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Nu e de vinter igen! 20150321_063320.jpg Skönt man åker till [emoji295] snart. Kan bara hålla med dig Nilsson, tror fan jag drar ner idag som det känns nu //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Precis som flera andra undrar jag var våren tagit vägen. Igår började gräsmattan bli grön men.. i natt började vintern igen. Så här såg det ut nu på morgonen. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Lite ljus i mörkret ! Solen[emoji274] letar sig fram mellan träden. Yippi !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Ja. Nu ser det bättre ut Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 En mobilbild på trädtopparna bakom grannen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 21, 2015 Dela Inlagd Mars 21, 2015 Årets enklaste träningspass Bara att trava hem och byta om för en PW istället Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu