Jive Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 After Work. Mood-gallerian ligger i Sahlenshuset,, Regeringsgatan i Stockholm Tack, jag hittade ändå ingen spade. Förmodar att Mood- gallerian är ett häftigt inneplace där allt står skrivet med balla förkortningar som bara det ballaste AW-folket kan tyda. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Tack, jag hittade ändå ingen spade. Förmodar att Mood- gallerian är ett häftigt inneplace där allt står skrivet med balla förkortningar som bara det ballaste AW-folket kan tyda. AW=After Work=Efter arbetet Dvs inget Jive behöver bry sig i som glad pensionär /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 jag, frugan o favoritdottern tog en promenad i karlslund idag på eftermiddagen! o här kommer ett gäng bilder.. o så köpte vi lite honung.. fin kåk! o en koltrast.. väl hemma tog vi ett varv i trädgården, vitlöken börjar titta upp! o här ska det bli påskliljor! nu är man lite frusen men det kan ju avhjälpas med ett gott glas vin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 jag, frugan o favoritdottern tog en promenad i karlslund idag på eftermiddagen! o här kommer ett gäng bilder.. IMG_61581.JPG IMG_61611.JPG IMG_61621.JPG IMG_61631.JPG IMG_61641.JPG IMG_61571.JPG IMG_61671.JPG IMG_61591.JPG o så köpte vi lite honung.. IMG_61681.JPG fin kåk! IMG_61691.JPG o en koltrast.. IMG_61711.JPG väl hemma tog vi ett varv i trädgården, vitlöken börjar titta upp! IMG_61731.JPG o här ska det bli påskliljor! IMG_61741.JPG nu är man lite frusen men det kan ju avhjälpas med ett gott glas vin! Hade ni mulet redan under dan? Här kom molnen sent på Em. (eftermiddagen Jive) Hur som ni får väl snön lite tidigare i morron åxå kanske? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Hade ni mulet redan under dan? Här kom molnen sent på Em. (eftermiddagen Jive) Hur som ni får väl snön lite tidigare i morron åxå kanske? det drog ihop sig o blev molnigt vid 15-tiden ungefär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 det drog ihop sig o blev molnigt vid 15-tiden ungefär. Ahh de kom kanske vid 17-tiden här. Men snön skulle ju komma från norr såå kanske kommer vinden att vända https://youtu.be/n4RjJKxsamQ Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Tack, jag hittade ändå ingen spade. Förmodar att Mood- gallerian är ett häftigt inneplace där allt står skrivet med balla förkortningar som bara det ballaste AW-folket kan tyda. Lugn du har Comedy pub och det finns inte en galleria världen som slår den i AW[emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Ja vet man inte vad AW och Mood -gallerian är, så kan man fanimej lika gärna gå och gräva ner sej. Ska ut och leta rätt på en spade. Hej då! Du kan få en bild i alla fall Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Tvättar pärlan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Tvättar pärlan Ingen sovplats?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Ingen sovplats?? 2 st 90 cm bäddar [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 2 st 90 cm bäddar [emoji1] Då kan vi inte sova sked du och jag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 (ändrad) Då kan vi inte sova sked du och jag Nope du får ta övre slafen Ändrades Mars 19, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 (ändrad) Tar mig en Chang och en Samsung Samsong cola på lokal puben Ändrades Mars 20, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 AW=After Work=Efter arbetet Dvs inget Jive behöver bry sig i som glad pensionär /Enis Jasså. Det är ju i det tillståndet jag befinner mej permanent sedan länge och kan nog ha en hel del tips om hur man kan förgylla den biten av livet. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 AW=After Work=Efter arbetet Dvs inget Jive behöver bry sig i som glad pensionär /Enis Jag gav karma för det inlägget och har inte mage att ta tillbaka det jag engång gett. MEN! Pensionärer har ju rätt till en AW varje dag, då varje dag är efter jobbet. Det startar från att man vaknar och fortsätter tills man däckar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Jasså. Det är ju i det tillståndet jag befinner mej permanent sedan länge och kan nog ha en hel del tips om hur man kan förgylla den biten av livet. Här har du beskrivning så du hittar dit nästa gång du är i "Kungliga Hufvudstaden" http://moodstockholm.se/butiker/boqueria/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 (ändrad) Tar en Black before LT in kitchen? Ändrades Mars 20, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Sitter och väntar på paraden och en bira slinker ner de skulle starta 16..00 nu är.det 16.15 17.10 måste jag gå upp till stugan och hemfärd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Sitter med fötterna på bordet Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Inte idag men igår så blev det en tur Tog ett lyxåk med AC, eller fläkt var det nog när jag tänker närmare efter Väl framme i "hönshuset" Som åxå agerade garage för tuktuken, var ju hemma hos henne och föraren var brorsan Lite tätbebyggt, man sen fan tacknocken på grannkåken. Nu ids jag inte ladda upp mer, internet suger här nere. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Tröstar frugan som precis fått beskedet om att hennes flyg blivit cancelerad pga strejk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Nyss hemkommen från vårdcentralen som plockat ut ett par taggar. Foppatofflor är inte att rekommendera vid trädgårdsarbete... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Nyss hemkommen från vårdcentralen som plockat ut ett par taggar. 2015-03-20 14.35.35 HDR.jpg Foppatofflor är inte att rekommendera vid trädgårdsarbete... Foppatofflor är inte att rekommendera överhuvudtaget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Sitter på suvanapom med en gt [emoji12] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu