Sam sip sam Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Titta på i skuggan är semester, tror du någon thai skulle ta risken att en farang skulle vara duktigare på såga ner träd. Is och LEO, passar en passiv åskådare som i bästa fall får dra ris om thai tittar på. jo jag vet att du förstör leon med is ,stollerier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Tja, Så upplevelsen ligger i att vara åskådare, nu blev det ju ännu tråkigare. Man kanske ska granska sig själv ifall kompisarna vill att man håller sig på avstånd? Det är ju inte alltid vi vet bäst även fast vi gärna vill tro det. Puss Erkki Du har ju själv sagt att du lagt några år på detta leverne, så ge mig en månad till för att se om det passar mig. Har bara två månader här men gillar det. Har väl inte din talang att gå in bland thai och visa hur man gör i Norden, passiviteten är nog de enda som gäller som ny. Gillar dock att se vardagslivet på nära håll. I morgon avverkar jag resten själv, så ingen behöver förlora ansiktet bland thai. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Tur det dröjer 1 år till nästa ! [emoji6] Har en granne som har en kompis som har en syster som hörde att det skall läggas ner det där mello . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Vad roligt man kan ha på taket till ett parkeringshus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Dricker en favvoöl Chimay blå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Du har ju själv sagt att du lagt några år på detta leverne, så ge mig en månad till för att se om det passar mig. Har bara två månader här men gillar det. Har väl inte din talang att gå in bland thai och visa hur man gör i Norden, passiviteten är nog de enda som gäller som ny. Gillar dock att se vardagslivet på nära håll. I morgon avverkar jag resten själv, så ingen behöver förlora ansiktet bland thai. Tja, Du missförstod mig nog, jag föredrar isaan framför Pattis. Men att se det som ett upplevelse centra känns fel. människorna är mindre stressiga, vänligare och väldigt arbetssamma. Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 (ändrad) Du har ju själv sagt att du lagt några år på detta leverne, så ge mig en månad till för att se om det passar mig. Har bara två månader här men gillar det. Har väl inte din talang att gå in bland thai och visa hur man gör i Norden, passiviteten är nog de enda som gäller som ny. Gillar dock att se vardagslivet på nära håll. I morgon avverkar jag resten själv, så ingen behöver förlora ansiktet bland thai. Jag älskar att titta när andra arbetar Helst med nåt gott i glaset och en fläkt.Kan t.o.m tänka mig att pröjsa för det(vilket jag allt som oftast gör) men så är jag ju fritidsforskare oxå Ändrades Mars 15, 2015 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Avverkning av träd på farmen. Här är det ingen som kan fällteknik med rikt,- fällskär. Kapa här och där och buddah löser det hela med hjälp av ett rep. En tredjedel av hönshuset demolerades av tjuriga thai som inte vill lyssna på farang. DSC_4233.JPG DSC_4237.JPG DSC_4239.JPG DSC_4242.JPG DSC_4243.JPG Imponerad av deras simpla "kvistknivar" som levererar resultat. De är väl lika odugliga "yrkesmän" som byggjobbare, kan allt men ändå ingenting. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Var över till lokal puben och käkade lite Och ett par leo slank ner också Österrikaren tog en glass Och hus djuret ville va med på foto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Sitter som handledare på jobbet Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Tappat upp Enis Absolut Äppledricka Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Inväntar kommun elektrikern Förberedelse rivning fastighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Fastigheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Hämtar kaffe Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Tippat lite trav & just nu en mugg kaffe på ett soligt Våghustorg! Väntar på Frugan ska hämtas nya bågar. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Kontroll pågående vattenskada. Sen får man åka hem [emoji4] E de lill lördag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Kalops till mörra ärtsoppa Da Shit! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Gör ren den här, byter ljuddämpare mm. http:// Mina föräldrar är döda, och det finns ingen annan som nånsin kommer att kunna fostra mej.. Mao. jag undanbeder mej nedlåtande kommentarer från överviktiga herrar. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Gör ren den här, byter ljuddämpare mm. http:// Mina föräldrar är döda, och det finns ingen annan som nånsin kommer att kunna fostra mej.. Mao. jag undanbeder mej nedlåtande kommentarer från överviktiga herrar. Nu glömde du bort Aya och hennes makt över dig ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Gör ren den här, byter ljuddämpare mm. http:// Mina föräldrar är döda, och det finns ingen annan som nånsin kommer att kunna fostra mej.. Mao. jag undanbeder mej nedlåtande kommentarer från överviktiga herrar. Ingen moppefantast ! Men den Odin var riktigt fin. Good work [emoji106] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Nu glömde du bort Aya och hennes makt över dig ! Hon är ju förvisso ingen överviktig herre, men hon försöker inte ens längre... Jag är den jag är, och det är därför hon älskar mej säger hon... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Gör ren den här, byter ljuddämpare mm. http:// Mina föräldrar är döda, och det finns ingen annan som nånsin kommer att kunna fostra mej.. Mao. jag undanbeder mej nedlåtande kommentarer från överviktiga herrar. Äntligen synd att du får åka själv idag, men det är gott nog att du luftar moppen, är du riktigt snäll så kan du få en puss Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Ingen moppefantast ! Men den Odin var riktigt fin. Good work [emoji106] Tack den har 794 ärliga mil på mätaren sen 1964. Vilket medför att jag inte vill ränna runt för mycket med den, det blir ungefär 20 mil per sommar. Fast jag har en -64 till i lite annorlunda skick fast med ``lite´´värre motor på, den kör jag en del. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Tack den har 794 ärliga mil på mätaren sen 1964. Vilket medför att jag inte vill ränna runt för mycket med den, det blir ungefär 20 mil per sommar. Fast jag har en -64 till i lite annorlunda skick fast med ``lite´´värre motor på, den kör jag en del. 20 Mil räcker gott. Så den kan fortsätta att åldras med skönhet !![emoji6] /Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 20 Mil räcker gott. Så den kan fortsätta att åldras med skönhet !![emoji6] /Nilsson Skönt med någon som tänker som jag gör. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu