Soengsang Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Gofika med lilltjeja. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Ute i omgivningarna på promenad. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Har sett till att gräsmattan klippts Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 köpt några tulpaner till min älskade fru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Morgonkaffe o Vasloppet [emoji477] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 (ändrad) Tittar på min ockuperade säng ,här ligger jag vad vill du gubbjäkel Ändrades Mars 8, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Ser att vädret verkar trevligt idag, får nog bli en PW i friska luften istället för att svettas på gymmet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Lyssnar på några rockande donnor som jag såg som förband till Deep Purple en gång i tiden , samtidigt som jag gluttar på Vasaloppet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Håller koll på en vän som gör sitt 40 Vasalopp, alla lopp avslutade på under 8 timmar Gubbjävel är 70 år i år, Man kan bli imponerad för mindre bedrifter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Nu har gubben ökat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Synd att sitta inomhus idag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Jag var just ute å hämtade bilen som en av mina söner lånade igår, 18,5 grader på söder... Man fick nästan sommarkänslor när man såg alla fullsatta uteserveringar folk satt i T-shirt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Jag var just ute å hämtade bilen som en av mina söner lånade igår, 18,5 grader på söder... Man fick nästan sommarkänslor när man såg alla fullsatta uteserveringar folk satt i T-shirt. Här på höglandet har dom inte ens plockat fram uteserveringarna ännu.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 9, 2015 Dela Inlagd Mars 9, 2015 Beställt nytt pass hm jobbig miljö! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 9, 2015 Dela Inlagd Mars 9, 2015 Badar med familjen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 9, 2015 Dela Inlagd Mars 9, 2015 när jag gick ut för att hämta posten alldeles nyss var jag tvungen att gå in igen... för att hämta kameran, nu har nämligen krokusen tittat fram! fantastiskt vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Ny dag nytt bad Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Ny dag nytt bad P_20150310_091519.jpg Stekare men det är du värd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Ny dag nytt bad P_20150310_091519.jpg Du ser yngre ut på avataren /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Du ser yngre ut på avataren /Enis Du vet nåt fel på inställningarna på plattan, egentligen är jag 19 och etthalvt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Ny dag nytt bad P_20150310_091519.jpg Avundsjuk blir man, jag kan ju åka till Siam River Resort och betala 80bath för en dag, men då är man ändå ensam i poolen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Öppnar ett litet paket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Väntar... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Konstaterar att i Valbo har vi inte #fritösgate Utan #knivgate Halva tummetotten åkte veck vid dagens matlagning Tur man aktiverat fingeravtrycksläsaren med andra tummen enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 11, 2015 Dela Inlagd Mars 11, 2015 Fikar o kollar travet! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu